Aihe: Sano negatiivinen asia jokaisesta bändikaveristasi
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1027 28 29 30 31
Dedley Rattle
25.04.2005 10:54:48
Kukaa ei kuse lavuaariin.
Jackson Dinky
25.04.2005 12:46:12 (muokattu 25.04.2005 12:46:39)

Wildchild89

Minä ("kitaristi"): Puhun aivan liikaa paskaa. Luulen olevani liian hyvä kitaristi. Kusipää.
"Kitaristi": Luulee olevansa Ynkkä vaikkei osaakkaan edes sweepata/pikata. _Täysi Bodom teini_.
"Basisti": Tiluttaa niin paljo ettei muut jaksa kuunnella, ei tule koskaan paikalle.
"Rumpali": Ei osaa ees polkia tuplia kunnolla ja ei jaksa soittaa piisejä loppuun.

Olen jo kehoittanut vaihtamaan nimimerkkisi :)
"Ei tual takana ketää oo..? Kaksin ollaan liikentees"
saastara
29.04.2005 13:26:09
Laulaja/kitaristi/biisintekijä (minä) :

Kompromissihaluton, suostun omien kappaleideni suhteen vain harvoin kompromisseihin. Kappaleeni ovat myös liian pitkiä (8-12min) ja liian jazz-homohtavia (paljon tahtilajivaihteluja ja outoja sointuja) yleisen äänen mukaan.

Rumpali:

Henkeen ja vereen aatteen ja ug-black metallin mies. "Kappale on paska jos siinä ei ole blastia" yleisin lause. Haluasi soittaa ennemmin kuin treenata.
Lopputulos---> Turhautuu joka kerta jazzhinttikappaleisiini, kun ei osaa soittaa niitä.

Kitaristi:

Ei järin motivoitunut. Ei opettele kappaleita eikä ilmaise mielipiteitänsä bändiä koskevissa keskusteluissa.

Basisti:

Ei myöskään erityisen motivoitunut. Osaa kappaleet (kuulemma) mutta siitä ei voi olla varma koska ei häntä ikinä treenikämpällä näy.

Viulisti ja haitaristi:

Sessioasenteella mukana. Tulevat treenaamaan kun siihen on erityistä tarvetta tai haluavat käydä läpi uusia biiseja, lue: Ei koskaan.

Tälläisia ongelmia sitä saa sietää kun kasaa bändin kaveripohjalta.
Pitsku
09.05.2005 22:14:07 (muokattu 09.05.2005 22:18:33)
Laulaja: Ääniala yhden oktaavin laajuinen.
Kitaristi: Ei treenaa koskaan mitään sovittua treeneihin.
Basisti: Ei osaa nuotteja.
Rumpali: Käyttää Dressmanin reisitaskuhousuja.
Kitaristi: Soittelee tyhmiä 90-luvun telkkariohjelmien tunnareita sooloina.
Pelimies ostaa ensin mailat ja vasta sitten opettelee pelaamaan
joelizer
10.05.2005 12:44:08
Laulaja: ei aina ymmärrä hyvän musiikin päälle vaan hehkuttelee jotain paska bändejä, ja sen pa- kamat on paskana

Rumpali: Välillä liian järjissään ja katkoo rumpukapuloita kuin heinää

Basso: joskus liiankin outo

Kitara (minä): Liian paska, mutta hyvällä tavalla

Ja yleinen huono aisia meidän bändissä on se että me juodaan liian vähän bissee.
"Punk Rock 'n Roll forever brothers! Stage diving motherfuckers!" Näin huusin yössä kalja kädessä ja aamulla sattui.
enary
12.05.2005 17:46:54
rumpali: Aina ihan pihalla mistä puhutaan. Saatanan ujo ja hiljanen. No, se on aina ollu sellanen.
kitaristi: Masentavan hyvä tekemään biisiaihioita laulaja-kitaristin kanssa.
laulaja-kitaristi: Ei soita kitaraansa ku vähän treeneissä ku kuulemma ei osaa soittaa. (osaa)
basisti (minä): Kuuro. Ei älyä mitään. Nauraa tyhmille jutuille ihan liikaa.

Ei noissa yhessäkään mitään isompaa vikaa oo mikä kauheesti vituttas. Sekin on aika negatiiivistä meiän bändissä, että suunniteltiin et soitetaan grungee ja punkkia ja nyt soitetaan ihan innoissamme HC-punkkia vaikka kukaan meistä ei kuuntele sitä;)
Bassoni on yleensä lyömäsoitin.
gösplstorm
15.05.2005 15:07:43
Basisti: Ihan pihalla eikä melkeen koskaan pääse kuplaan.
Rumpali: keskittymishäiriöinen, ei osaa olla hilijaa hetkeäkään.
Toinen kitaristi: Välillä sen vitsit ei oo tarpeeks kummallisia.
Maailmassa on kolmenlaisia ihmisiä, niitä jotka osaavat laskea ja niitä jotka eivät osaa. www.TheZippyWackos.com SAFBSRIYA #1
Morris on acid
23.05.2005 00:41:29
Laulaja/kitaristi voisi olla parempi kitaristi.

Rumpali on yleensä liian päissään. Tipahtelee joskus jakkaraltaan.

Basistia en tunne kunnolla.

Minä (kitaristi) olen ollut yhdesti treeneissä selvin päin. Se oli virhe, jota en aio toistaa.
kuollut_marsu
23.05.2005 14:50:49
Minä (kitara+laulu): Stressaa ja juo ja tupakoi liikaa... AD/HD:n oireita...

Kitaristi: Tiluttaa aina omiaan... AD/HD:n oireita... Lopetti mukamas juomisen...

Rumpali: Aina ulkona kaikesta... käyttää korvatulppia eikä kuule mitn... Yrittää kutistaa aina settilistoja yhtä biisiä lyhyemmiksi....

Basisti: Kukaan ei oikein tiiä mitä mieltä se on bändistä... Istuu kotona lukemassa tai seurustelee tyttöystävänsä kanssa... Ei yleensä tule treeneihin, eikä aina keikallekkaan...
My god drinks maguar. Pastilli?
d-iivil
23.05.2005 23:32:01
Laulaja (minä):
- useasti liian monta rautaa tulessa ja joudun satunnaisesti jäämään treeneistä pois, se varmasti vituttaa muita.

Kitaristi #1:
- kitarasoundit on välillä aivan karseat.

Kitaristi #2:
- sama vika kuin ykköselläkin

Basisti:
- asuu huomattavan kaukana ja näin ollen jää aika useasti pois treeneistä, on myös huomattavan usein darrassa treeneissä (kuten myös minä).

Rumpali:
- treenimahdollisuus himan lähistöllä ei tekisi pahaa. Saisi opetella lyömään niitä perkeleen kannuja eikä hipsuttelemaan :)
- Official mr. Pekoni.
Rising from the flames and.... CRUSHING THE GATES!
1980's are going to be back: Tyres are screaming, FIRENOTE is burning!
Ärlä #022
Metalmilitia
25.05.2005 22:21:34
Kosketin soittaja: Tais edellisestä bändistä nousta kusipäähän. Nyt on vähän laskeutunut maahan. Vittuilee melkein joka asiasta ja "lesoilee"...

Basisti: Pitääkö tähän laittaa jotain :D

Rumpali: Ei soita tunteella

Kitaristi(minä): ...Huono kärsivällisyys....
D´uh
Super-Jari
26.05.2005 09:30:59
Kosketin soittaja: Tais edellisestä bändistä nousta kusipäähän.

Ihan hölmö juttu, mutta repesin.
Lock'n'Lol
Reaper_Man
29.05.2005 15:25:32 (muokattu 07.06.2005 12:27:28)
Komppikitaristi (mä): Soitan epävarmasti ja sählään
Rumpali: Rupeaa hakkaamaan aina just kun meinaan kysyä jotain.
Lead-kitaristi: Omistaa Fenderin vahvistimen.
Miten saa ruotsalaisen sukellusveneen uppoamaan? Koputtamalla oveen! Hahahhah!
Kimi Liimatta
30.05.2005 13:36:57
Rumpali minä:en osaa kaikkea ja kompeissa joissakin on parantamisen varaa. Laulaja puuttuu? Kitaristi:liian tyhmä. Kosketinsoittaja:liian hempeä vaikka on POIKA!!!!!!!
blondi_rock-basisti
31.05.2005 21:50:58 (muokattu 01.06.2005 20:10:32)
Tämä on varmaan pisin viestiketju jonka olen ikinä lukenut kokonaan, ellei nettiroolipelejä lasketa. Voin siis kertoa samalla omasta bändistä. Uskaltaakohan tätä kertoa julkisesti kun muutkin bändin jäsenet käyvät täällä?

Entinen kitaristi: Lähti ja vei rokkaavimmat biisit mukanaan. Ei kuitenkaan halua soittaa niitä uuden bändinsä kanssa koska ei ole niihin tyytyväinen. Ne oli sairaan hyvää kamaa, niistä olis tullu hittejä! No ei voi mitään.

Entinen kosketinsoittaja/taustalaulaja: Oli usein poissa treeneistä töiden/krapulan/huonon fiiliksen takia. Lähti entisen kitaristin mukaan perustamaan uutta bändiä.

Vanha kitaristi (Siis se joka on ollut bändissä pidempään, eikä se entinen): Kuuntelee liikaa Queenia. Tekee niin vaikeita biisejä ettei osaa itsekään soittaa niitä. Säveltää liikaa hitaita. Mun mielestä se on vielä parempi basistikin kuin minä.

Uusi kitaristi: En ole tuntenut tarpeeksi pitkään, jotta osaisin sanoa jotain. Osaa soittaa, hyvä musamaku ja vielä hyvän näköinen. Kyllä siitä jotain huonoa vielä löytyy.

Laulaja: Ei oikein usko itseensä. Matkustaa aina pummilla. Pitää idoleita. Turhamainen.

Rumpali: Sille pitää selittää ties kuinka monta kertaa miten joku komppi menee ja kun se viimein soittaa sen oikein niin se väittää että se meni perseelleen vaikka ois menny hyvin. Rumpukapulat lentävät käsistä ainakin kerran joka treeneissä, onneksi se on tottunut siihen ja sillä on toiset aina käden ulottuvilla. Aina ei edes huomaa kun kapulat lentää ja se nappaa uudet.

Minä: En tajua mitään kamoista tai soittamisesta, mä vaan pogoon ja soitan mitä kitaristi käskee. Silti se väittää että olen parempi basisti kun se. Ryhdyin soittamaan bassoa vain siksi etten oppinut millään soittamaan kitaraa. Kitaraa soittaessahan sormet loppuu kesken! En ole mikään tyhmä, mutta vähän tohelo joissain yksinkertaisissa asioissa. Olen eksynyt muutaman kerran matkalla treenikämpälle.

Kaikesta huolimatta bänditreenit on ainoa tilanne jossa olen lähes aina maanisella päällä. Ihania ihmisiä! Bändikaverit ovat minulle ne ihmiset, joihin voin aidosti tuntea yhteyttä, toisin kuin esim. opiskelukaverit ja ne kaverit joiden kanssa käyn keikoilla.

p.s: t-punk, vähän mä repesin sun viestille!
Manicci
01.06.2005 13:58:30 (muokattu 03.06.2005 00:15:22)
1. Kitaristi: Aika nuori
Komppikitaristi: ei osaa juurikaan soittaa
Basisti: Oikeasti kitaristi
Laulaja: Liian suppea ääniala
Rumpali: Itseoppinut

2 viimeisintä siis minä itse.

Edit: Nojoo, olipa hetken **tutusta tuossakin
Rock'n'Roll nousee
Super-Jari
01.06.2005 14:55:03
1. Kitaristi: Aika nuori
Komppikitaristi: ei osaa juurikaan soittaa
Basisti: Oikeasti kitaristi
Laulaja: Liian suppea ääniala
Rumpali: Itseoppinut

Haha! +
Just niinko meidän bändi, mutta meillä ei ole laulajaa.
Basisti on HIENO soitin
-Eemil
Manicci
03.06.2005 00:16:39
Haha! +
Just niinko meidän bändi, mutta meillä ei ole laulajaa.

Jos alkais isommalla kaavalla haravoimaan nii vois löytyä muutamakin bändi johon tuo kuvaus sopisi :)

Nooh, eiku reeniä vaa ja kiveksistä kiinni nii alkaa tulee korkeeltaki niitä ääniä
Rock'n'Roll nousee
Musiikkia korville
03.06.2005 09:43:50

Kitaristi/laulaja: Luulee itestään liikoja
Kitaristi/laulaja/miksaaja: Ei kestä minkäänlaista kritiikkiä, 'itse täydellisyys', miksaa keikkasoundit liian keskiäänivoittoisesti
Basisti: Keskittyy välillä liikaa naisiin soittamisen asemasta
Rumpali: Tekníikassa toivomisen varaa
Puhallinsoittaja/percussionisti: Soitosta puuttuu luovuus
Kosketinsoittaja: Joo-joo -mies, ei o häävi soittaja
Onneks saa roudata. Ei tätä hommaa muuten jaksais...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)