Roitto 03.06.2005 14:10:35 | |
---|
Ihmettelen itse myös sitä että miksi ns.Mainstream heavya ei voi kuunnella, mutta sellasia UG bändejä joiden koko tuotannot heput lataa netistä saa kuunnella? Hakeeko kaverit jotain katu-uskottavuutta? Musta hassun näkösiä ne tyypit ku painaa kaupungill nahkatakit täynnä niittejä ja napeista kuuluu jotain "GGRHAASPÄAIWHIHÄOIHDÄP FOIFAÄOIÄDOHOIÄOIFH!!!!"". Nyt pois maitosi selästä ja juo hevosesi!! |
fidZi 03.06.2005 15:42:50 | |
---|
Eihän teiniheviä sinänsä ole. Ellei joku yhtye tee musiikkiaan tietoisesti teineille. Eniten teineissä ärsyttää juuri se, että kieltäytyvät muusta musiikista kun siitä heidän kuuntelemastaan! (Itsekin kuuntelen kaikkea Nuspirit Helsingistä Strapping Young Ladiin ja Beastie Boysiin ja Mozartiin.) Metallicahan oli uraauurtava yhtye, joka ei aikanaan ollut teiniheviä: siitä tuli teiniheviä vasta myöhemmin (eikö?) COB:ia en kuuntele, koska en pidä siitä, teinihevileimalla ei ole mitään tekemistä tämän kanssa. Enfants, ne courez pas dans les forêts de l'Ardèche sans un pantalon long. |
Sahtimies666 03.06.2005 17:17:27 | |
---|
yksi sana joka vituttaa kun kuulee sitä käytettävän jossakin: "teini-tiluttaja" mm. täällä sit käytetään varsin mallikkaasti.. "Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night. |
Super-Jari 03.06.2005 17:42:05 | |
---|
Metallicahan oli uraauurtava yhtye, joka ei aikanaan ollut teiniheviä: siitä tuli teiniheviä vasta myöhemmin (eikö?) Teinien suosiossa kai se on koko ajan ollut. Basisti on HIENO soitin
-Eemil |
elbowski 03.06.2005 17:42:39 | |
---|
Teinien suosiossa kai se on koko ajan ollut. Niin, ja onko tämä sitten hävettävää? Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
KTR 03.06.2005 17:44:10 | |
---|
Kenen ongelma tämä "teinihevi" oikeastaan on? Aika hassua keskustelua. |
Roitto 03.06.2005 20:38:39 | |
---|
Kenen ongelma tämä "teinihevi" oikeastaan on? Aika hassua keskustelua. No Tr00 miehiä harmittaa ku jotkut "ei Tr00t" kuuntelee heviä, ni ne keksi sanan "teinihevi" et ne vois haukkuu niitä ketkä ei kuuntele niitten musaa. Nyt pois maitosi selästä ja juo hevosesi!! |
Henkka Hevimies 03.06.2005 20:40:36 | |
---|
No Tr00 miehiä harmittaa ku jotkut "ei Tr00t" kuuntelee heviä, ni ne keksi sanan "teinihevi" et ne vois haukkuu niitä ketkä ei kuuntele niitten musaa. Jaa'a KEEP ON ROTTING IN THE FREE WORLD! |
la m quina 03.06.2005 22:42:29 | |
---|
Ihmettelen itse myös sitä että miksi ns.Mainstream heavya ei voi kuunnella, mutta sellasia UG bändejä joiden koko tuotannot heput lataa netistä saa kuunnella? Hakeeko kaverit jotain katu-uskottavuutta? Musta hassun näkösiä ne tyypit ku painaa kaupungill nahkatakit täynnä niittejä ja napeista kuuluu jotain "GGRHAASPÄAIWHIHÄOIHDÄP FOIFAÄOIÄDOHOIÄOIFH!!!!"". Tässä se on! VITUN SEKAVA KIRJOITUS! + |
Hohhoijaa 04.06.2005 09:25:42 | |
---|
Ihmettelen itse myös sitä että miksi ns.Mainstream heavya ei voi kuunnella, mutta sellasia UG bändejä joiden koko tuotannot heput lataa netistä saa kuunnella? Hakeeko kaverit jotain katu-uskottavuutta? Musta hassun näkösiä ne tyypit ku painaa kaupungill nahkatakit täynnä niittejä ja napeista kuuluu jotain "GGRHAASPÄAIWHIHÄOIHDÄP FOIFAÄOIÄDOHOIÄOIFH!!!!"". Ei tarvitse maksaa musiikista vaan saa ladattua netistä :) Särön täytyy olla rän rän eikä dzzzz dzzzz. |
...And Justice For All 04.06.2005 13:14:38 | |
---|
Minkä takia esität fiksumpaa/vanhempaa mitä olet? ..joo ois voinu jättää sanomatta En esitä fiksumpaa/vanhempaa. Joo, olisit voinut jättää sanomasta. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Niin, ja onko tämä sitten hävettävää? Ei tietenkään. Vastasin vain kysymykseen. Basisti on HIENO soitin
-Eemil |
Rumpali Rölli 04.06.2005 22:59:13 | |
---|
Teinihevi on sitä, että kuunnellaan Slayeria kovaa ja luullaan olevansa koviakin. Sitten kapinoidaan isää ja äitiä vastaan, sekä ollaan niin teiniangsti päällä muutenkin. Yo ho, yo ho, a pirate's life for me.
We pillage, we plunder, we rifle and loot.
Drink up me hearties, yo ho.
We kidnap and ravage and don't give a hoot.
Drink up me hearties, yo ho |
elbowski 04.06.2005 23:00:21 (muokattu 04.06.2005 23:01:42) | |
---|
Teinihevi on sitä, että kuunnellaan Slayeria kovaa ja luullaan olevansa koviakin. Sitten kapinoidaan isää ja äitiä vastaan, sekä ollaan niin teiniangsti päällä muutenkin. No voi helvetti, taidan olla teinihevari siis kun luukuttelin Slayeria aamulla. Mitähän pitäisi tehdä? E. Täytyy varmaan tutustua Metallican tuotantoon ja kuunnella Slayeria hiljempaa sitten. Bind my idle hands, they only claw at me
IMIK #25
Bella Italia #2 |
Rumpali Rölli 04.06.2005 23:02:00 (muokattu 04.06.2005 23:02:47) | |
---|
No voi helvetti, taidan olla teinihevari siis kun luukuttelin Slayeria aamulla. Mitähän pitäisi tehdä? En nyt tätä tarkoittanut kirjaimellisesti. Slayerin kohalle sopii mikä vain muukin sellainen mikä on teinien suosiossa. Mutta se asennoituminen siihen musiikkiin ja oma käytös on tässä nyt se pääasia. E: itsekin kuuntelen Slayeria, mutta en käyttäydy kuin kakara. Yo ho, yo ho, a pirate's life for me.
elbowski 04.06.2005 23:03:42 | |
---|
En nyt tätä tarkoittanut kirjaimellisesti. Slayerin kohalle sopii mikä vain muukin sellainen mikä on teinien suosiossa. Mutta se asennoituminen siihen musiikkiin ja oma käytös on tässä nyt se pääasia. E: itsekin kuuntelen Slayeria, mutta en käyttäydy kuin kakara. No mun pointti on se, että oli teiniheviä tai ei, niin mä en välitä oikeestaan paskan vertaa siitä, pitääkö joku mua teinihevarina vai ei. Hänhän sen päättää. Bind my idle hands, they only claw at me
IMIK #25
Bella Italia #2 |
Rumpali Rölli 04.06.2005 23:07:13 | |
---|
No mun pointti on se, että oli teiniheviä tai ei, niin mä en välitä oikeestaan paskan vertaa siitä, pitääkö joku mua teinihevarina vai ei. Hänhän sen päättää. Kuten Yoda sanoisi: Sinulla oikea asenne asiaan on. Yo ho, yo ho, a pirate's life for me.
elbowski 04.06.2005 23:08:03 (muokattu 04.06.2005 23:08:33) | |
---|
Kuten Yoda sanoisi: Sinulla oikea asenne asiaan on. Voihan se ollakin. Bind my idle hands, they only claw at me
IMIK #25
Bella Italia #2 |
Bassolow 04.06.2005 23:38:52 (muokattu 04.06.2005 23:40:33) | |
---|
Teinit ovat ikäryhmä ja kaikki ovat erilaisia(suurin osa ainakin) joten he kuuntelevat kaikenlaista musiikkia. Onko siis olemassa myös teinijazzia, teiniklassista, teinibluesia, teinicountrya, teiniprogea, teiniskelmää, teinihumppaa ym.? Edit: Muusikkovitsit keskustelualueen suljettua tämä keskustelu, pukeutumisalueen ohella, on ollut suuria huvituksen lähteitä. Hassu Iron Maideniin liittyvä oma kuva. |
Sahtimies666 05.06.2005 12:11:32 | |
---|
En esitä fiksumpaa/vanhempaa. Joo, olisit voinut jättää sanomasta. 91 syntynyt ja varaa haukkua muita teineiksi??? "Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night. |