Aihe: Tuplat vai kaks bassoa?
1 2 3
Groovi
04.06.2005 02:18:12
Näköjään jo 2½ vuotta sitten.

Edelliseen kirjoiteltiin viellä 22.5. Liioittelinko pahastikin?
Löytyy muuten näpsäyttämällä alareunasta järjestyksessään sivua numero 4.
Onneksi löysin Rock´n rollin. Muuten varmaan vetäisin piikkiä stadin asematunnelissa, tai harrastaisin urheilua.
miccomalliton
04.06.2005 02:59:56
Edelliseen kirjoiteltiin viellä 22.5. Liioittelinko pahastikin?
Löytyy muuten näpsäyttämällä alareunasta järjestyksessään sivua numero 4.

Mitä sitten? Kylläpä nyt harmittaa. Hui, joku kysy jo kysytyn kysymyksen. Nyt maailma kaatuu.

Katso itse miltä sivulta vain, niin löytyy samanlaisia kommentteja kuin sinun äskeinen.

MÖHLÖ.
"Ylistäkää häntä rumpua lyöden ja karkeloiden...ylistäkää häntä helisevillä symbaaleilla, ylistäkää häntä kumisevilla symbaaleilla!" psalm. 150 kalamies#24 >-)))> olen Hulkki! ESTR #1 Punttisika #1
Groovi
04.06.2005 03:09:13
Mitä sitten? Kylläpä nyt harmittaa. Hui, joku kysy jo kysytyn kysymyksen. Nyt maailma kaatuu.

Katso itse miltä sivulta vain, niin löytyy samanlaisia kommentteja kuin sinun äskeinen.

MÖHLÖ.

jaa-a, no minkähän lisäarvon tämä sinun kommenttisi sitten toi aiheeseen?
Onneksi löysin Rock´n rollin. Muuten varmaan vetäisin piikkiä stadin asematunnelissa, tai harrastaisin urheilua.
savopie
04.06.2005 10:25:52
osta kaksi erikokoista basaria, tuplapedaali, ja saman merkkinen sinkku pedaali ku tuplat, kaikkein enien mahollisuuksia. :D
Voihan se niinki olla.... vaan mitehän tuo lienee??
miccomalliton
04.06.2005 13:11:52
jaa-a, no minkähän lisäarvon tämä sinun kommenttisi sitten toi aiheeseen?

Ei ollut tarkotuskaan tuoda aiheeseen lisäarvoa. Postaus oli suunnattu sinulle. Helpoimmalla pääsee itse niin, että ei vastaa/kommentoi aiheeseen jos se on liian usein kysytty juttu.
"Ylistäkää häntä rumpua lyöden ja karkeloiden...ylistäkää häntä helisevillä symbaaleilla, ylistäkää häntä kumisevilla symbaaleilla!" psalm. 150 kalamies#24 >-)))> olen Hulkki! ESTR #1 Punttisika #1
Groovi
04.06.2005 13:28:30
Ei ollut tarkotuskaan tuoda aiheeseen lisäarvoa. Postaus oli suunnattu sinulle. Helpoimmalla pääsee itse niin, että ei vastaa/kommentoi aiheeseen jos se on liian usein kysytty juttu.

totta. enkä yleensä koskaan jaksakaan postata tällaiseen, mutta nykyinen ko. aiheen esiintymistiheys sai ilmeisesti hetkeksi veret seisahtamaan.
miccomalliton
04.06.2005 13:30:06
totta. enkä yleensä koskaan jaksakaan postata tällaiseen, mutta nykyinen ko. aiheen esiintymistiheys sai ilmeisesti hetkeksi veret seisahtamaan.

No. Tiedän kyllä tunteen. :)

Äh. jatketaan...
ramzuz
04.06.2005 17:13:27
tuplis! ei kahta niistä tulee vaan ongelmia jokalähtöön mä oon tätä mieltä.
Pearl+Stagg!
Shitmanek
04.06.2005 17:36:36
tuplis! ei kahta niistä tulee vaan ongelmia jokalähtöön mä oon tätä mieltä.

Eipä minulla ainakaan mitään erikoisempia ongelmia ole ollut, tilaa setti vie vain enemmän kuin edellinen.
Groovi
04.06.2005 19:30:45
Eipä minulla ainakaan mitään erikoisempia ongelmia ole ollut, tilaa setti vie vain enemmän kuin edellinen.

Ei se paljon enempää tilaa vie, vaan tuppaa olemaan enemmän yleinen harhaluulo. Mulla on haikkaständi 5cm enemmän vasemmalla kuin normaalisti moposetissä olisi, ja matolla mitattuna etuvasemmalle setti vie tilaa 20cm enemmän. Ei se minusta ole paljon. Usein standit peltejä varten vievät juuri tuon "saman tilan", ja sopivalla asettelulla saadaan mahtumaan se bassari sinne väliin, aivan samoihin neliöihin.
Shitmanek
05.06.2005 00:24:34
Ei se paljon enempää tilaa vie, vaan tuppaa olemaan enemmän yleinen harhaluulo. Mulla on haikkaständi 5cm enemmän vasemmalla kuin normaalisti moposetissä olisi, ja matolla mitattuna etuvasemmalle setti vie tilaa 20cm enemmän. Ei se minusta ole paljon. Usein standit peltejä varten vievät juuri tuon "saman tilan", ja sopivalla asettelulla saadaan mahtumaan se bassari sinne väliin, aivan samoihin neliöihin.

No setti nyt suureni muutenkin jonkun verran, mutta ei soittoasento paljon muuttunut. Mutta pikkaisen enemmän tuo bassarikin vie, ja vähän vähemmän roudausystävällinenkin se on kuin tuplapedaali. Tosin se kyllä on miehekkäämmän näköinen ;)
beautiful creature
06.06.2005 20:25:19
No setti nyt suureni muutenkin jonkun verran, mutta ei soittoasento paljon muuttunut. Mutta pikkaisen enemmän tuo bassarikin vie, ja vähän vähemmän roudausystävällinenkin se on kuin tuplapedaali. Tosin se kyllä on miehekkäämmän näköinen ;)

Niin onhan se paljon miehekkäämmän näköstä kun on massiivinen setti. Ikävä kyllä vielä ei oo tilaa ottaa sitä toista basaria.
Possu ja kärpänen
savopie
07.06.2005 19:40:15
osta tuplabasari, ja sitten joku farmari auto, tai paku, ni mahtuu molemmat pasarit kyytiin..
Voihan se niinki olla.... vaan mitehän tuo lienee??
henkka8
09.06.2005 00:24:36
Mähän kyselin teidän mielipidettä! Ja onhan siinä tupla bedaalissa omat hyvät puolet.

siis jos haluat bassosta kaksi erilaista äänenkorkeutta, niin ei ole muuta mahdollisuutta, kun ostaa kaksi bassoa. jos haluaa suht. samanlaisen äänen, voi tuplapedaalia pitää kätevämpänä ajan ja rahan säästämiseksi.

mielestäni tuplabassojen ostoa kannatta harkita, koska kaikki menee niin hankalaksi. ensin rahat kaikkeen, jonka jälkeen roudauksessa käytettävä aika, asettelu kohilleen, virittäminen, purkaminen (ja muutenkin yleinen kunnossapito).

mutta jos susta tuntuu, että todella tarvitset sen kaks bassoa, niin siitä vaan varmaan. onhan se näyttävän näköinen, mutta.... no joo. antaa olla, ennenkun pyöritään ympyrää a perfect circle.
henkka8
09.06.2005 00:25:58
miehekästä on olla hyvä, kun vaan näyttää hyvältä.
Hakki
09.06.2005 10:34:43
Itse suosin tuplapedaalia. Vie vähemmän tilaa, on näppärämpi roudata ja se soundiero ja basarin tukkoon meneminen on viritys- ja makukysymys. Itse en ala tuolla tavalla hifistelemään. (ja toinen basari ei edes mahtuisi autoon)
while(true) {play(metal);}
kermanisu
10.06.2005 12:41:52
oikees hevisetis o 2 pasaria.. ;)

pistä molemmat.. sekä tuplapedaali ja toine pasari. :)
näin mä näen asian. :P
http://www.encoremetal.com http://www.thevirtuocity.com
Outkast
10.06.2005 14:21:05
Näin eilen Slayerin Sauna Open Airissa ja pitää sanoa, että 22"x16" Yamaha MapleCustom basarit jytisee, jumalauta ne jytisee.
"It's easy to play blues, but it's hard to feel it" - Jimi Hendrix
Niskamies
10.06.2005 14:24:23
Näin eilen Slayerin Sauna Open Airissa ja pitää sanoa, että 22"x16" Yamaha MapleCustom basarit jytisee, jumalauta ne jytisee.

Suuri yllätys?
Virallisesti semi-pro!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)