Aihe: Näin se kesäloma toimii-soinnut
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Fuzzy Boner
03.06.2005 23:24:09
Kuka on väittänyt että teet.?

Mä kasasin tähän koko sielun sisällön mut en jättäny mitään smegmaa väliin kellumaan. Mun sormitus on täydellinen. Jussin kanssa tehtiin tää Spirit Of The New Age kappale joka kuvaa meidän arvojamme.
Olet kirjoittanut keskusteluun 8500 kirjoitusta
uruttaja
03.06.2005 23:27:32
Mitä vittua ,Baron? Ilmeisesti tää vitsi meni multa ihan ohi mut noin se munkin mielestäni menee.
Mikäs toi aikaisempi esitys oikein oli?

Niinpä..
isojussi
03.06.2005 23:28:27
no voi perse!
nyt pitää kyllä sanoo että jussi on tossa muutaman viimesen viestin aikana todistanu että kyllä voi olla lakki kireellä.

Kun luet be jutut uudestaa, niin mieti kenen lakki on kireellä. Tälläpuolen ruutua on ollu ainakin helevetin hauskaa.

mitä helevettiä mäckin tai ruuvin tai kenenkään muiden asenteen tollasta kysymystä (threadin aloittaja) kohtaan pitäis aiheuttaa tällästä sotaa.

Ni. Ja kolomas.

oikeessahan siinä on oltu että ei tommosen piisin sointuja tarvi paljoo kysellä.
se selitys että "ei oo äänitettä" ei todellakaan oo mikään toimiva selitys, sillä jos ei tajua tota vertaa aiheesta, niin ei myöskään pysty edes kyseistä piisiä vetämään jos ei omista siitä ääninäytetteä, vaikka sais siihen soinnut joltain udeltua.
ei jummarra...

Sen uskon. - Ettet ymmärrä.

Siinä oon tosissani, että tänne pitäs olla tervetulleita kaikkien tanssimusiikin harrastajien.

Ja siinä, että vain täydellinen idiootti vastaa kysymyksiin tollesella asentella - lakki jo tiukasti päänahan sisällä.
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
baron
03.06.2005 23:30:01 (muokattu 03.06.2005 23:30:21)

Mitä vittua ,Baron? Ilmeisesti tää vitsi meni multa ihan ohi mut noin se munkin mielestäni menee.

Meillähän on konsensus!
"sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän"
isojussi
03.06.2005 23:31:40
Meillähän on konsensus!

Niijjuu - jätkät meni jo introsta melodiaan - mää olin vielä sen nitron kimpussa.
Notefix
03.06.2005 23:33:47 (muokattu 03.06.2005 23:39:31)

Jospa se Notefix vetää sen tuolleen, mene ja tiedä. Aika mielenkiintoiselta vaikuttais noilla ratkaisuilla. Saanen kuitenkin epäillä arvon Nickin tarkoitusperiä.

Hoho, oikeessa oot :)

Leikki leikkinä, mutta rauha maahan! Jokainen tekee omalla tavallaan. Tuskin kellään meistä on kanttia arvostella toisten tekemisiä. Tehdään mitä tehdään ja annetaan muitten tehdä tavallaan.
Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta"
baron
03.06.2005 23:37:35 (muokattu 03.06.2005 23:40:16)

Onks se Moskovan valot muuten tanssimusiikkia?

Tykkääkö turakaiset siitä? Miten sitä tanssitaan?
Kiva piisi, ei oo ollut mun settilistoissa, mutta tän jälkeen voisin laittaakin.

Edit: Vai pitääkö tanssi.net'istä käydä kysymässä?
"sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän"
aisa
03.06.2005 23:38:22
Kun luet be jutut uudestaa, niin mieti kenen lakki on kireellä. Tälläpuolen ruutua on ollu ainakin helevetin hauskaa.
hauskaa on juu ollu...

Ni. Ja kolomas.
ja tuskin viimeinen.

Sen uskon. - Ettet ymmärrä.
auts. en hoksannu että oot noin paljon ylempänä kuin me muut.

Siinä oon tosissani, että tänne pitäs olla tervetulleita kaikkien tanssimusiikin harrastajien.
tervetulleita ovat ilman muuta, mutta jos tälle alalle aikoo suunnata niin ehkä on hyvä oppia ottamaan jo "noinkin aikaisessa vaiheessa" myös kielteistä kritiikkiä, aiheesta riippumatta.

Ja siinä, että vain täydellinen idiootti vastaa kysymyksiin tollesella asentella - lakki jo tiukasti päänahan sisällä.
suht hepposilla perusteilla leimaat idiootiksi viksuja ja osaavia pelimanneja. (en tarkota nyt itteeni)
olen väsynyt, kiellä en.
isojussi
03.06.2005 23:42:28
...auts. en hoksannu että oot noin paljon ylempänä kuin me muut.

Mä en oo vielä niin paljon muita ylempänä, että viittisin vittuilla jos joku kysyys asiallisesti neuvoo.

tervetulleita ovat ilman muuta, mutta jos tälle alalle aikoo suunnata niin ehkä on hyvä oppia ottamaan jo "noinkin aikaisessa vaiheessa" myös kielteistä kritiikkiä, aiheesta riippumatta.

Nyt sekoitata kritiikin ja vittuilun.

suht hepposilla perusteilla leimaat idiootiksi viksuja ja osaavia pelimanneja. (en tarkota nyt itteeni)

Mä oon sanonu tän ennenkin: Fiksu ihminen ei suhtaudu ´noin idioottimaisesti, jos joku ei osaa jotain.

On tällä kummia banaaneja....
Fuzzy Boner
03.06.2005 23:49:18
Charged Particles on mahtava kappale kikalta! Kaikki diggaa koirista hevoisiin
aisa
03.06.2005 23:53:06
Charged Particles on mahtava kappale kikalta! Kaikki diggaa koirista hevoisiin

voisitko laittaa siitä soinnut tänne palstalle?
Mä oon sanonu tän ennenkin: Fiksu ihminen ei suhtaudu ´noin idioottimaisesti, jos joku ei osaa jotain. On tällä kummia banaaneja....
baron
03.06.2005 23:56:33

Mikä amatööri sä oot!
Plokkaa ite.
Neljä Ruuvia
03.06.2005 23:58:04 (muokattu 03.06.2005 23:59:48)
Mä en oo vielä niin paljon muita ylempänä, että viittisin vittuilla jos joku kysyys asiallisesti neuvoo.

Nyt sekoitata kritiikin ja vittuilun.

Mä oon sanonu tän ennenkin: Fiksu ihminen ei suhtaudu ´noin idioottimaisesti, jos joku ei osaa jotain.

On tällä kummia banaaneja....

Miten sä et ny Jussi suostu ymmärtämään sitä että tommosta kaveria joka ei kuule tuon vertaa sointuja ei voi ottaamihinkään keikalle. Mä ja moni muu ollaan harjoteltu nuotinlukua kovastikin aikanaan eikä taho vieläkään mennä ihan pahimmat be-bopit eka laakilla ilman pikku virheitä. Nuotinluku on tosi jees. Mutta monikin kaveri painaa ihan korvakuulolla ja kyselemällä ilman että osaa nuotin palaa lukea tommoset piisit aivan miten päin vain.
Se vain on niin että veti sitte Antti Tuiskussa tai HIM:ssä,UMO:ssa tai Jorma Weneskoski yhtyeineen:ssä tollaset piisit pitää taittua niin että viimestään eka kierroksen jälkeen alkaa homma olemaan selvinnyt. Sointuprogressio I-IV-V-I on kaiken länsimaisen muusikin peruskivi sekä klasarin että turpeen. Jos ei tuota kuule kannattaa jättää II-V:t rauhaan suosiolla. Harrastelu on tietty asia erikseen.

Edit:Unohtu sanoo että lähtee multakin se tulitikkulaulu. Soolot on kyllä snadisti paskaa mut eihä se kovas tempossa haittaa kuhan linja on eteenpäin :-)
Fuzzy Boner
04.06.2005 00:00:48

Voin vaik A-osasta etiäpäin:

Fadd9, Ebadd9, F/Db, Bbm9, Dbadd9, Ebadd9, Fadd9, Ebmaj9, Dbadd9, Bbm9, Ab/C, Dbmaj9, Ebadd9, Fadd9..

sit B:

:Fmaj9 (C/F) Fm9, G/F: Fmaj9, Ab/G, G/Ab, C/Ab, Bb9sus(Ab/Bb), G/B, Csus, Dbmaj9, Csus, Dbmaj9, C/D, Db/Eb, Fsus.. jne
aisa
04.06.2005 00:00:58
Mikä amatööri sä oot!
Plokkaa ite.

meneekö se ar-mollissa...
Mä oon sanonu tän ennenkin: Fiksu ihminen ei suhtaudu ´noin idioottimaisesti, jos joku ei osaa jotain. On tällä kummia banaaneja....
baron
04.06.2005 00:05:18

Voin vaik A-osasta etiäpäin:

Fadd9, Ebadd9, F/Db, Bbm9, Dbadd9, Ebadd9, Fadd9, Ebmaj9, Dbadd9, Bbm9, Ab/C, Dbmaj9, Ebadd9, Fadd9..

sit B:

:Fmaj9 (C/F) Fm9, G/F: Fmaj9, Ab/G, G/Ab, C/Ab, Bb9sus(Ab/Bb), G/B, Csus, Dbmaj9, Csus, Dbmaj9, C/D, Db/Eb, Fsus.. jne

Soitetaaks huomenna?
Fuzzy Boner
04.06.2005 00:06:12
Soitetaaks huomenna?

Sä voit vetää!
WanhaWetäjä
04.06.2005 03:24:24 (muokattu 04.06.2005 03:26:42)

Onks se Moskovan valot muuten tanssimusiikkia?

Tykkääkö turakaiset siitä? Miten sitä tanssitaan?
Kiva piisi, ei oo ollut mun settilistoissa, mutta tän jälkeen voisin laittaakin.

Edit: Vai pitääkö tanssi.net'istä käydä kysymässä?

Se kappala saa tietyissä paikoissa illan suurimmat ablodit,edelleen,se on kenties elämääkin suurempi iskelmä...ja ikäneidot katsovat kaihoisasti wanhaa soittajaa jäniksenkokoinen vaahto housuissaan,kun sen siitä saatana reemollista vetää...taikka eestä...tai mistä perkeleestä vaan
,mitä helevettiä sillä on väliä????

Se nyt on vaan niin että on olemassa soittajia,joilla on paremmat korvat,ne pystyy plokkaileen biisejä,sitten on niitä insinööri-lääkäri-poliisi-palomies-maanviljelijä-OMB "kiva käydä keikalla kun eläkkeet juoksee ihan muista hommista"-osastoja, ei taitu,ei edes Moskovan valoja saa paperille,vaikka saatana sata vuotta kuuntelis...jos ei ole musikaalinen niin eiks pitäs kattoo muita harrastuksia sitten!!??

Mä olen sitä ikäluokkaa notta olen ONNEKSI joutunut alusta alkaen opetteleen plokkaan biisit itse,nykymaailma on vaan sitä että "oisko sulla...voisiksä...et sä millään viittis.."

Olen mäkin lähettänyt biisejä,jos mulla on nuotti ollut,ei se siitä ole kiinni...soitajalla pitäs olla vaan sitä ammattiylpeyttä sen verran että näkee sen vaivan,hommaa biisin ja plokkaa ite...

Valitettavasti mulla ei ole "Pelikaanimuistioo"eli Leukojen nuottivihkoa,notta voisin lähettää...

Sitäpaitsi kun ite plokkaa biisit niin ne oppii siinä samalla,ja pääse siihen biisiin sisälle ihan erilailla...ja tulee soinnutkin oikeen ;-)

EDIT siis jos on korvat :-)
humppa on kaunista ja haitari vuotaa..
baron
04.06.2005 07:00:17

Täytyi nyt WW:n innoittamana ensi kertaa elämässään soittaa Moskovan valot, ilman lappuja ja ilman äänitettä enkä ainakaan A-osaa pitänyt pahana.
B-osa ei tullut mieleen, onko siinä sellaista?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)