Aihe: Näin se kesäloma toimii-soinnut
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
half
03.06.2005 21:59:45
Mikäpäs sen mukavampaa ku huonella ähöttää. Ei pysty edes *Jalua vetään, kun aamulla on kuskin huki. Pitää mennä jokivarteen koulun päättäjäisiin.

Kummityttö lakitetaan huomenna, muu bändi kännäämässä 50v juhlissa.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
baron
03.06.2005 22:01:58 (muokattu 03.06.2005 22:02:19)

Lähti.

Kaks viimestä ääntä on melodian kaks ekaa.

En en ehtiny viä panna sointuja.

Keksiskin jokkut hyvät ja heitä mulle.

Kiitti. Ei oo meidän ohjelmistossa, mutta kun noin hieno intro, niin täytyy ottaa.

Mä teen siihen soinnut viimeisen päälle ja paan yleiseen jakeluun, niin kukaan ei tule pilkatuksi, kun pyytää niitä.
"sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän"
isojussi
03.06.2005 22:03:37 (muokattu 03.06.2005 22:03:51)
... niin kukaan ei tule pilkatuksi, kun pyytää niitä.

Ja ainakin miettivät kahteen kertaan, ennenkun alkavat meitille...:o)
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
baron
03.06.2005 22:19:12 (muokattu 03.06.2005 22:20:44)

Kiitti. Ei oo meidän ohjelmistossa, mutta kun noin hieno intro, niin täytyy ottaa.

Mä teen siihen soinnut viimeisen päälle ja paan yleiseen jakeluun, niin kukaan ei tule pilkatuksi, kun pyytää niitä.

Eihän siihen sovi kuin kvinttikierto:

|Dmmaj7|Gsus|C7(b9)|F7(#9)|
"sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän"
Fuzzy Boner
03.06.2005 22:37:39
Oonksmää vanapiikikkakorea?
Olet kirjoittanut keskusteluun 8500 kirjoitusta
uruttaja
03.06.2005 22:42:26

No et.
aisa
03.06.2005 22:52:22
musta toi on niin hieno termi että mä kyllä haluun olla semmonen.
olen väsynyt, kiellä en.
mack the knife
03.06.2005 22:57:01 (muokattu 03.06.2005 23:03:24)
Kuhan pistän poikia ojennukseen.

Millä sä mut ja Ruuvin pistät tässä asiassa ojennukseen. Et millään. Siihen tarvitaan joku muu kuin joku isäntätautiin sairastunut möhelö. En mä tiennykään, että sä omistat kaikki nää palstat.
Kuka kirjottais mulle Rotestilaulun soinnut. Melodian sain ihan itse plokattua, ei menny kuin kaks viikkoa. Soinnut perkele vain kanittaa jotenkin.

Edit: kaiken maailman törpöt luulee olevansa vaikka mitä, ei ne oo kuin hemmetinmoisia sössöjä vaan.
Kansan koti, kotiko? Hällä väliä, tico tico...
U.Honey
03.06.2005 22:58:02
Mackin puolustus!
Mä tuossa toisessa ketjussa puolustin tiskijukkaa ja sillä kannalla pysyn .Mut se on kulkaas kollegat sillä tavoin että ei meidän oo mitään syytä nähdä sampleriä tai viulukonetta saati levynpyörittäjää uutena uhkana muusikoille jos osaaminen ja ammattiin panostaminen on sitä luokkaa ettei
a) saa plokattua sointuja noin kusenpolttamasta biisitä kun tuo on.

Meno senkun paranee! ilmoittaudin Mackin puolelle kans.

Ongelmahan on siinä että kysymys on väärässä paikassa. Mnetissä on Aloittelijoille-palsta myös. Kysyjä on todennäköisesti 6 vuotias, hah hah!
My name is Baron, U.Honey Baron.
isojussi
03.06.2005 23:06:50 (muokattu 03.06.2005 23:16:01)
Millä sä mut ja Ruuvin pistät tässä asiassa ojennukseen...

Jätkä pelaa aikaa....

EDIT....ja siteeraa itsestään tehtyjä biisejä....
isojussi
03.06.2005 23:07:45
...Kysyjä on todennäköisesti 6 vuotias, hah hah!

Mitäs sit siinä ikätoverias pilkkaat?
isojussi
03.06.2005 23:08:33

Et ainakan viälä, mutta älä ruppeekkan.
Fuzzy Boner
03.06.2005 23:10:02
Et ainakan viälä, mutta älä ruppeekkan.

Kyl mää ton onks tikkuu osaan soittaa!
Olet kirjoittanut keskusteluun 8500 kirjoitusta
uruttaja
03.06.2005 23:10:35
Millä sä mut ja Ruuvin pistät tässä asiassa ojennukseen. Et millään. Siihen tarvitaan joku muu kuin joku isäntätautiin sairastunut möhelö. En mä tiennykään, että sä omistat kaikki nää palstat.
Kuka kirjottais mulle Rotestilaulun soinnut. Melodian sain ihan itse plokattua, ei menny kuin kaks viikkoa. Soinnut perkele vain kanittaa jotenkin.

Edit: kaiken maailman törpöt luulee olevansa vaikka mitä, ei ne oo kuin hemmetinmoisia sössöjä vaan.

Rotestiesa on paha biisi. Simo Salmisen kans sitä oon veivannu kymmeniä kertoja. Se on siitä urkurille helppo että siinä voi käyttä luovuutta sointurakenteessa. Joten sen voi möhelöidä miten haluaa. Yhelläkin pärjää, toinen on apuna.

Menetkö komppaamaan Simoa? Varo ettei nämä poliisit tule laittamaan sua ojennukseen. Pysy miehenä ja lujana.
Neljä Ruuvia
03.06.2005 23:14:37
Mites se moskovan valojen melodia menikään...? Alkokos se D,E F, D Bb G D...C, A?

Tota tässähän on ny kova riski erehtyä mut mut...otetaan.
Mä en oo Suomessa enkä kykene tarkistamaan kaikkia versioita mutta mikäs kohta ja missä versiossa melodia noin menee?
uruttaja
03.06.2005 23:22:08
Mä en oo Suomessa enkä kykene tarkistamaan kaikkia versioita mutta mikäs kohta ja missä versiossa melodia noin menee?

Jospa se Notefix vetää sen tuolleen, mene ja tiedä. Aika mielenkiintoiselta vaikuttais noilla ratkaisuilla. Saanen kuitenkin epäillä arvon Nickin tarkoitusperiä.
baron
03.06.2005 23:22:11 (muokattu 03.06.2005 23:23:13)

Jos se on teille ongelma niin mä kyllä autan.
Olisko D-molli vai Ab-molli?

D-mollissa G#, A, F,F,F E,G,F,D jne.

Jos paatte e-mail osoitteen lähetän laputkin!
uruttaja
03.06.2005 23:22:22
Mä en tee musikissa enkä elämässä virehitä

Kuka on väittänyt että teet.?
aisa
03.06.2005 23:22:47 (muokattu 03.06.2005 23:24:03)
no voi perse!
nyt pitää kyllä sanoo että jussi on tossa muutaman viimesen viestin aikana todistanu että kyllä voi olla lakki kireellä.
mitä helevettiä mäckin tai ruuvin tai kenenkään muiden asenteen tollasta kysymystä (threadin aloittaja) kohtaan pitäis aiheuttaa tällästä sotaa.
oikeessahan siinä on oltu että ei tommosen piisin sointuja tarvi paljoo kysellä.
se selitys että "ei oo äänitettä" ei todellakaan oo mikään toimiva selitys, sillä jos ei tajua tota vertaa aiheesta, niin ei myöskään pysty edes kyseistä piisiä vetämään jos ei omista siitä ääninäytetteä, vaikka sais siihen soinnut joltain udeltua.
ei jummarra...
olen väsynyt, kiellä en.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)