jon lord 03.06.2005 18:39:44 | |
---|
-Voi Ziizaksen Christaksen munat... Kyllä kesäloma tuntuu kohta hyvältä. Alkoi tänään 2 kuukautta V...... palkatonta. |
artope 03.06.2005 18:56:52 | |
---|
Onhan se plokkaaminen kehittävää mutta siitä huolimatta kyllä mä annan laput, jos sattuu olemaan ja aion jatkossakin pyytää palstalta, jos sattuu puuttumaan, vaikka jonkun mielestä olisi helppo. Kyllä ne helpotkin laput on yhdelle ja toiselle kriittisesti suhtautuvalle kelvanneet. Eli: Jos ette irvailun pelossa uskalla palstalta julkisesti pyytää, pyytäkää multa pikaviestillä. Asiaa!! Olen samaa mieltä baronin kanssa!! Ei uskoisi että aikuiset kirjoittavat moisia kommentteja jos aloittelija pyytää apua. Vai oletteko vielä täysikäisiä kuomat?? Miten itsellänne oli herrat täydelliset kun aloititte mahtavan muusikkouranne, kävikö kaikki helposti käden käänteessä?? ...kele teidän kanssa!! |
uruttaja 03.06.2005 19:26:39 (muokattu 03.06.2005 19:35:25) | |
---|
Asiaa!! Olen samaa mieltä baronin kanssa!! Ei uskoisi että aikuiset kirjoittavat moisia kommentteja jos aloittelija pyytää apua. Vai oletteko vielä täysikäisiä kuomat?? Miten itsellänne oli herrat täydelliset kun aloititte mahtavan muusikkouranne, kävikö kaikki helposti käden käänteessä?? ...kele teidän kanssa!! No ei käynyt, eikä käy aina vieläkään. Vähän ehkä tarinointi karkas offtopickkiin mutta asia ei siitä miksikään muutu. Niin ja mikä biisi on kenellekin vaikea? Kyllä mä ainakin Tulipunaruusujen sointukierron kysyisin pikaviestillä... |
isojussi 03.06.2005 21:01:45 | |
---|
Kyllä on säälittävää kikkelijatsia muutaman herran puhe! Perkuleen omahyväset kakarat! Ei kai tälle palstalle ja tanssimusiikin harrastamiselle oo asetettu mitään pääsyvaatimuksia. Kaikki eivät soita ammatikseen. Kaikki eivät ole samanlaisia suvereeneja virtuooseja, kuin esim. Mäkkäri ja Bolt Boy. Onneksi kaikki eivät ole yhtä huonolla itsetunnollakaan varustetuja kuin he. Mä en oo koskaan tavannu yhtään oikeesti hyvää soittajaa, joka aloittelijan tai osaamattoman kysyessä yksinkertaistakin neuvoa alkaisi vittuilla päin naamaa. Se on wannabe-assholejen puuhaa. Iso J on nyt hyvin hyvin vihainen. Ja samat saatanat teille, jotka vähän vaikeempien biisien kohdalla alatte sen "ei taitu - ei toimi" nalkutuksen. Juoskaa pöytää ympäri ja menkää itteenne. Ootteko koskaan osannu antaa kenellekkään yhtään asiallista neuvoo? Kumpikaan porukka! Mitä v****a te pelkäätte? Tommosista kehotyksen jarruista tää ala pitäs karsia kenties vähän huonompien mutta ehdottomasti paljon fiksumpien soittakien hyväks. Painukaa jorpakkoon kaikki KikkaKoreaWannabet ja kyynikot! ....ja tikku perään.....WUH! Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
uruttaja 03.06.2005 21:08:18 (muokattu 03.06.2005 21:09:01) | |
---|
Mikä on Korea, siis Corea? Älä ole iso ihminen vihainen, ei kannata, saatta katketa päästä suoni. Ja jos ei muu auta niin ota tapletti. Olen neuvonnut ja opastaut kädestä pitäen ihan konsiksessa asti..joskus vaan tuntuu että pitää sanoa. Ja toiseksi, kiva provota välillä, kun Jenkkamies tuntuu jääneen tauolle. Tikut piiloon, meikäläinen on niin tulenarka, että saatta räjähtää silmille. |
KoskPaavo 03.06.2005 21:14:02 | |
---|
Onko Moskovan valojen intron toinen sointu Bb, siis jos Deemollista niinku aletaan? Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
uruttaja 03.06.2005 21:14:53 | |
---|
Onko Moskovan valojen intron toinen sointu Bb, siis jos Deemollista niinku aletaan? Ei välttämättä, siihen käy moni muukin. |
Martso 03.06.2005 21:15:15 | |
---|
Onko Moskovan valojen intron toinen sointu Bb, siis jos Deemollista niinku aletaan? *jumalatonta nuottinippujen pläräystä* Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
uruttaja 03.06.2005 21:16:12 | |
---|
*jumalatonta nuottinippujen pläräystä* Kaiva se toiseksi alin, niin löytyy, Mitä muuten tähän aikaan teet koneella? |
isojussi 03.06.2005 21:17:08 | |
---|
Mikä on Korea, siis Corea? Ni Älä ole iso ihminen vihainen, ei kannata, saatta katketa päästä suoni. Ja jos ei muu auta niin ota tapletti. No e! Olen neuvonnut ja opastaut kädestä pitäen ihan konsiksessa asti..joskus vaan tuntuu että pitää sanoa. No emmää sua Ja toiseksi, kiva provota välillä, kun Jenkkamies tuntuu jääneen tauolle. Which is nice? Tikut piiloon, meikäläinen on niin tulenarka, että saatta räjähtää silmille. Kuhan pistän poikia ojennukseen. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Martso 03.06.2005 21:19:09 | |
---|
Kaiva se toiseksi alin, niin löytyy, Mitä muuten tähän aikaan teet koneella? Meillä oli poikkeuksellisesti vain yksi remppa. Mistä lie johtuu, ei kiinnosta. Mahtavuutta olla jo huoneella! :) Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
baron 03.06.2005 21:20:41 | |
---|
Onko Moskovan valojen intron toinen sointu Bb, siis jos Deemollista niinku aletaan? Sattuuks' kellään olemaan lappuja Moskovan valojen introon vaan pitääkö plokata. Jos pitää plokata, onko kellään äänitettä. "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
isojussi 03.06.2005 21:29:02 | |
---|
Sattuuks' kellään olemaan lappuja Moskovan valojen introon vaan pitääkö plokata. Jos pitää plokata, onko kellään äänitettä. Lähti. Kaks viimestä ääntä on melodian kaks ekaa. En en ehtiny viä panna sointuja. Keksiskin jokkut hyvät ja heitä mulle. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
KoskPaavo 03.06.2005 21:38:16 | |
---|
Suoraansanoen yritin vain keventää lievästi tulehtunutta tilannetta, siis vitsinä... mutta jos tuohon uutta verta ja sointuja sais niin hyvä.(Moskovan valot) Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
isojussi 03.06.2005 21:39:55 (muokattu 03.06.2005 21:40:57) | |
---|
Suoraansanoen yritin vain keventää lievästi tulehtunutta tilannetta, siis vitsinä... mutta jos tuohon uutta verta ja sointuja sais niin hyvä.(Moskovan valot) Soli hyvä irea! Siis oli oikeesti. Siinä vois pyörittää usevampaakin harmoniaa - ja todennäköisesti Parooni keksii jonkun kivan uuden jutskan? EDIT: Kun kerran MTK:lla tuntuu tomitus kestävän... ...taitaa olla sittenkin vaikee, kun ei äijää näjy ;o) Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Eddy 03.06.2005 21:44:46 | |
---|
Mun radio on rikki,joten oon vähän pihalla tän hetken trendeistä.Onks tää keskustelua herättänyt "moskovan valot" taas joku uusi tyhjänpäiväinen jumputus mikä ei svengaa ollenkaan? Koskettelen soittimia... |
Ei mitään...en hallitse näitä! :) Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
R.Syke 03.06.2005 21:51:00 (muokattu 03.06.2005 21:56:56) | |
---|
Onko Moskovan valojen intron toinen sointu Bb, siis jos Deemollista niinku aletaan? -On. Ja seurassaan kolmantena D7 kjäh, kjäh. Sähköt syttyy Moskovaan. Yks pasisti oli mato näissä kaikissa kierroissa ja soitteli ne silmät kiinni, mutta jos tuli vähän erikoisempaa kiertoa kuten valssissa 'Kotkan poikii ilman...' niin oli korvin kuultavasti pihalla, mutta ei kysellyt lappujen perään, kun se on huonon soittajan merkki :D |
uruttaja 03.06.2005 21:52:23 | |
---|
Mahtavuutta olla jo huoneella! :) Mikäpäs sen mukavampaa ku huonella ähöttää. Ei pysty edes *Jalua vetään, kun aamulla on kuskin huki. Pitää mennä jokivarteen koulun päättäjäisiin. |
isojussi 03.06.2005 21:54:59 | |
---|
Mites se moskovan valojen melodia menikään...? Alkokos se D,E F, D Bb G D...C, A? Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |