Aihe: Löytyykö bändiä hääkeikalle 30.7.2005?
1 2
Pula-Aho
03.06.2005 08:53:43
Kyllä mä joka vuosi ainakin kerran oon Susirajan ylittänyt.
(Niille jotka ei tiedä, Susiraja on katu/tie Vantaalla, vähän ennen kehä III:sta)

Mulla on yks kaveri joka on koko ikänsä asunut Ullanlinnan seutuvilla. Hänellä oli tapana sanoa että "mulle susiraja kulkee Bulevardilla." Aika monelle Helsinkiläiselle se kulkee KEHÄ I:sellä. Itse asiassa tuo KEHÄ III raja on aikaste lapsellisen, kun ottaa huomioon, että suurin osa Vantaata on pöpelikköä. Koskahan joku tulee ja sanoo, että susiraja kulkee Hanko-Porvoo tiellä. Hähää.
Maailman toiseksi hauskin asia on kännissä soittaminen.
jon lord
03.06.2005 08:56:42
Baron, ota Helikopteri, niin saisit taas lisää mainetta.

++++!!!!!
Timi
03.06.2005 09:40:30
Mua ei pelota yhtään kämppäni vierestä lähtevä pururataverkosto luontopolkuineen! Siellä menee vapaapäivät.

Murheellista muuttaa olinpaikkaansa jalkaisin,suojattomana kun autotkin on keksitty!
Lennu
03.06.2005 12:20:56

Mä jo aattelin, että olikohan tää se meiltä kysytty pistohääkeikka Iisalmeen, joka on kans "vähän siellä suunnalla." No ei todellakaan lähdetty.
Digital -> dig it all = kaikki diggaa. Analogue -> anal vogue = kukaan ei diggaa.
uruttaja
03.06.2005 13:14:04
Mä jo aattelin, että olikohan tää se meiltä kysytty pistohääkeikka Iisalmeen, joka on kans "vähän siellä suunnalla." No ei todellakaan lähdetty.

Iisalmen ja Sulkavan välillä on ihan yhtä paljon tekemistä kuin Porvoon ja Porin. Vierekkäinhän ne kartalla on. Onko mnetissä toinenkin bändi, joka ei käy KehäIII:n ulkopuolella keikoilla, edes rahalla.
R.Syke
03.06.2005 15:14:16
Minäkin ylitin tammitien Jyskässä tiistaina ja vasta tänään yhdeksän aikaan pääsin takaisin sen sisäpuolelle!

-Sattuuko urheiluseura olemaan Jyskän Pamaus? :)
vanhami
03.06.2005 15:45:44
.. jos multa kysytään keikkaa vuotta ennen vaikka lauantaiksi 30.7. 350km päähän, sanon nocando, tai tarjoan sikahinnalla. Tiedän näet varmasti, että siihen tulee hyvänhintainen keikka lähempääkin. Jos samaa keikkaa tarjotaan vaikka perjantaita 15.10 tai 5.1. niin tarjoan sen sopuhintaan, koska tiedän, että silloin on keikat tiukassa jokapuolella.

Meillä on näet dynaaminen hinnoittelu. Ainoa asettamani ehto keikoille on, että niitä on mahdollisimman paljon aika/paikka/matka tasapanoitetulla hinnalla.
uruttaja
03.06.2005 15:47:41
.. jos multa kysytään keikkaa vuotta ennen vaikka lauantaiksi 30.7. 350km päähän, sanon nocando, tai tarjoan sikahinnalla. Tiedän näet varmasti, että siihen tulee hyvänhintainen keikka lähempääkin. Jos samaa keikkaa tarjotaan vaikka perjantaita 15.10 tai 5.1. niin tarjoan sen sopuhintaan, koska tiedän, että silloin on keikat tiukassa jokapuolella.

Meillä on näet dynaaminen hinnoittelu. Ainoa asettamani ehto keikoille on, että niitä on mahdollisimman paljon aika/paikka/matka tasapanoitetulla hinnalla.

Sinähän puhut kuin aikamiehet!!:)
Lennu
03.06.2005 18:40:16

Iisalmen ja Sulkavan välillä on ihan yhtä paljon tekemistä kuin Porvoon ja Porin. Vierekkäinhän ne kartalla on. Onko mnetissä toinenkin bändi, joka ei käy KehäIII:n ulkopuolella keikoilla, edes rahalla.

Noo. Porvoohan on susirajalla kehäIII:een nähden. Vaikka Kampin dösiksellä onkin Porvoon liikenteellä paalupaikat ;)

Eihän koskaan voi sanoa ei koskaan, mutta aika iso palkkio oli luvassa kyseisestä keikasta. Otettiin mielummin kaksi sopuhintaista lähempää. Ja sitä paitsi samalle päivälle oli jo buukattu toinen veto.

Ei mulla ole mitään matkailua vastaan. Mutta silti vanhamia mukailen.
Digital -> dig it all = kaikki diggaa. Analogue -> anal vogue = kukaan ei diggaa.
uruttaja
03.06.2005 19:24:47
Noo. Porvoohan on susirajalla kehäIII:een nähden. Vaikka Kampin dösiksellä onkin Porvoon liikenteellä paalupaikat ;)

Eihän koskaan voi sanoa ei koskaan, mutta aika iso palkkio oli luvassa kyseisestä keikasta. Otettiin mielummin kaksi sopuhintaista lähempää. Ja sitä paitsi samalle päivälle oli jo buukattu toinen veto.

Ei mulla ole mitään matkailua vastaan. Mutta silti vanhamia mukailen.

Jeah. Matkailu avartaa. Siihen on ollu näiden yli 30 vuoden aikana pakko tottua. Joka paikkaan on aivan vit..n pitkä matka. Mutta asuinpaikkansahan voi valita, mitä siitäkin tulis jos Barska pyöris Patelassa joka lauantai?
baron
03.06.2005 19:25:42

Jeah. Matkailu avartaa. Siihen on ollu näiden yli 30 vuoden aikana pakko tottua. Joka paikkaan on aivan vit..n pitkä matka. Mutta asuinpaikkansahan voi valita, mitä siitäkin tulis jos Barska pyöris Patelassa joka lauantai?

Tuu sä tänne pyörimään, täällä on tilaa!
"sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän"
uruttaja
03.06.2005 19:32:25 (muokattu 03.06.2005 19:33:06)
Tuu sä tänne pyörimään, täällä on tilaa!

Minä olen ollut jo.

Viime viikolla kehuin että Vanhan Kellarissa olen "lusinut" melkein vuoden.

Ainakin Botta,Alibi,Maestro,Kalastajatorppa,Sillankorva,Josafat, Duunari,Inter-Continental, ovat siinä ihan teidän Kirkolla olevia paikkoja joissa olen pyörinyt kuukausia ja kuukausia. Puhumattakaan viihtyisästä matkustajasatamastanne, kaikilla kaijoilla olen kärsinyt valtakuntien välisistä aikaeroista.

Aukase sinä ensin peli tänne päin! Minä tulen kyllä syksyllä, malta odottaa.
half
03.06.2005 21:22:50
Eräs bändi on jättänyt kesän morsiusparin pulaan perumalla sovitun keikan. Eivätkä "ryökäleet" olleet hommanneet edes toista bändiä tilalle.
Näinollen sulhanen oli netissä surffailtuaan "eksynyt" Viihde-Okan sivuille ja pyysi apua ongelmaansa.
Valitettavasti "listoillani" olevat bändit ovat jo varattuina ko ajankohtana.

Joten jos olette valmiita lähtemään hääkeikalle Sulkavalle 30.7. niin lähetelkää infoa meikäläiselle pikaviestinä, niin välitän teille tilaajan tiedot ja suosittelen myös teitä.

Kiinni on jo, mutta oikeastaan hieno homma, että näitä kyselyjä on alkanut ilmaantua tänne.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
baron
03.06.2005 21:23:54

Kiinni on jo, mutta oikeastaan hieno homma, että näitä kyselyjä on alkanut ilmaantua tänne.

Kiva, pääsin säikäyksellä!
"sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän"
baron
03.06.2005 22:50:55

Meillä on siis toinen keikka silloin, mutta jos ei olisi, niin ei muuta kun Sulkavalle tai minne helvettiin vaan.

Kyllähän se meidän M-netin TM-palstan kunnia-asia on hoitaa asiallinen keikka kuin keikka ja jos ei ketään muuta löydy, niin voin harkita uhrautumista, mutta haluan kyllä siitä palstan kunniamaininnan!
aisa
03.06.2005 22:55:05
Kyllähän se meidän M-netin TM-palstan kunnia-asia on hoitaa asiallinen keikka kuin keikka ja jos ei ketään muuta löydy, niin voin harkita uhrautumista, mutta haluan kyllä siitä palstan kunniamaininnan!

armeijakaveri tossa soitteli ja sillekin jo kehuin sua...
olen väsynyt, kiellä en.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)