Jaa'a, mun tietääkseni Latvala soittelee Marsulla ja sen eessä vain joku buusteripedaali. Viimeksi kun äijän näin, niin Bognerin nuppi oli ja tosiaan sd-1 oli boostaamassa jos oikein muistan. Voi olla että oli muukin kuin Bogner, en ihan tarkalleen muista. Ja ainoan kerran kun Laihon olen livenä nähnyt, veti hänkin jollain Bognerilla tai jollain, nuppi & kaappi -yhdistelmä silti. E: oli kyllä kaappiin spraymaalattu XXX ja COBHC myös. Rölö |
Spinal 03.06.2005 21:12:19 | |
---|
Oma mielipide on että ei kannata rueta ostaa vahvistinta pelkän bodom särön takia... Ja mitähä tähänki muka pitäs keksiä... |
SS Ameba 03.06.2005 21:33:13 | |
---|
Hyvä särösoundi lähtee sormista :D mites on kitaran laita?? Heräsit huomenna, kunhan nukahdat?!?.| VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!! |
kivelae 03.06.2005 21:58:06 | |
---|
Nyt puhuttiin Latvalasta. Sen tiedän että Laiho käyttää noita kamoja vai onko Roope-setäkin siirtynyt käyttämään Lee Jacksonia. Mun mielestä sillä on ainakin ennen räkissä komeillut se 580 Emmä tiiä... meen pois. Joo joo, puhuin nimenomaan Latvalasta. wanha |
Joel Harald 03.06.2005 22:03:39 | |
---|
niin ja se lee jackson on muuten modattu, eli kaupan versiolla ei saa samaa saundia, marsun kaappi seisoo alla. joskus totesi että marsun 800 nupilla ja bossin distorttionilla pääsee jo aika lähelle. Hmm, minä ainakin luin artikkelin jossa se tokaisi että Marsun JCM ysisatasella ja bossin overdrivellä saa hyvää ääntä. Turpa kii tai tuun teille soittaa. |