Tankero 24.05.2005 14:20:14 | |
---|
no vittu hei kato kamaan. taas jäin kiikkiin pirulliseen. Mutta et kai nää vielä oo juhannuskokkoa ollu tekemäsäsä. Ainakaan yksin 180, vissiin. |
aisa 24.05.2005 14:56:41 | |
---|
On sillä keikan jälkeen, kun ollaan kahdestaan hotellihuoneessa. Laitan sille mansikkalikööriä ja keskarin jäillä. Sitten onkin romanttinen hetki valmis. sä tosiaan tiiät kuinka mua pitää käsitellä. grrrrr... olen väsynyt, kiellä en. |
aisa 24.05.2005 16:06:41 | |
---|
Mutta et kai nää vielä oo juhannuskokkoa ollu tekemäsäsä. Ainakaan yksin pakko myöntää taas kerran hölömöyteni ja sanoo että en jummarra??? olen väsynyt, kiellä en. |
uusiipe 25.05.2005 10:24:21 | |
---|
pakko myöntää taas kerran hölömöyteni ja sanoo että en jummarra??? Rauli "Bädding" Somerjoki : Mä jäin kii (1974) "MÄ JÄIN KIIKKIIN PIRULLISEEN, KUN YKSIN JUHANNUSKOKKOA TEIN HÄN SIINÄ KOHTA ON TUO OLI HETKI KOHTALON HOUKUTELLEN AAVISTAA VOINUT EN JA NIIN MÄ JÄIN KII" Lauluääni kuin perskarva - ohut ja epäpuhdas. |
aisa 25.05.2005 11:23:38 | |
---|
Rauli "Bädding" Somerjoki : Mä jäin kii (1974) "MÄ JÄIN KIIKKIIN PIRULLISEEN, KUN YKSIN JUHANNUSKOKKOA TEIN HÄN SIINÄ KOHTA ON TUO OLI HETKI KOHTALON HOUKUTELLEN AAVISTAA VOINUT EN JA NIIN MÄ JÄIN KII" no helevata! joka päivä oppii jotain. olen väsynyt, kiellä en. |
Malakias 26.05.2005 18:59:28 | |
---|
Tunnistaako muuten kukaan teoksen 'Ei kokolihaa soittajille' takakannessa olevaa pändiä? Milloinkohan ilmestyy se part 2. "Ei Sakkolihaa Soittajille"? It's Never too Loud |
karipee 02.06.2005 16:04:43 | |
---|
Tää juttu on pakko yrittää vetää jotenkin yhteen, sillä niin kiehtovasta asiasta kuitenkin on kyse. Lähdetäänpäs kuvailemaan perinteinen tanssimuusikon, ns. soittorosvon olemus yläkerrasta alaspäin: - "mansesteriläinen" takatukka, kattoluukku jo hieman raollaan, ehkä jonkun nimeltämainitsemattoman olutmerkin mainoslippis tarvittaessa - tummennetut silmälasit isoilla pokilla tai pilottimalliset aurinkolasit (70-luku) - ne vitutuksen peittävät mursuviikset - ylävartalon pukee 90-luvun alun liehuva, kirjava viskoosipaita tai mainos-T-paita - musta nahkaliivi, vähän jo kulahtanut (must) tai jopa pikkutakki - mustat virttyneet levyhousut (polvipusseilla?), ehkä farkut vapaampimuotoisissa tilaisuuksissa - ne vanhemmat kävely- tai purjehduskengät, jonkinlaiset (kirjavat) sukat Yleisolemus: pönäkkä, punakka, tanakka (ja hanakka!) Muut ominaisuudet: suden luonto (ja saalistusvietti), kulkukissan moraali ja neuvostoliittolaisen maatalouskoneen sisuskalut Tuoksu: tuoksuu vähintään kolmelta (jokainen saa itse arvata). Antiperspirantti ehkä mennenistä pykälä ylöspäin? Mielijuoma: Jalu, keskiolut, jne., suunnilleen kaikki märkä Nämä kaikki mainitut asiat on lainattu aiemmista viesteistä joko tältä tai muilta keskustelufoorumeilta. Tämä lienee sellainen keskiverto humppaveikon profiili, josta jokainen tunnistanee itsensä joko suuntaan tai toiseen. Olihan täällä niitä smokkimiehiäkin. Oleellista lienee kuitenkin pukeutuminen tilanteen ja tilaisuuden mukaan! Toivon, ettei kukaan vedä tästä herneitä nenään vaan keskustelu asiasta jatkuu edelleen vilkkaana! |
uruttaja 02.06.2005 16:10:41 | |
---|
Olet tehnyt läpileikkauksen suomalaisesta tanssimuusikosta, ei tuosta voi hernettä nenään vetää. Plussan paikka. |
manjaana 02.06.2005 16:11:30 | |
---|
Tää juttu on pakko yrittää vetää jotenkin yhteen, sillä niin kiehtovasta asiasta kuitenkin on kyse. Lähdetäänpäs kuvailemaan perinteinen tanssimuusikon, ns. soittorosvon olemus yläkerrasta alaspäin: - "mansesteriläinen" takatukka, kattoluukku jo hieman raollaan, ehkä jonkun nimeltämainitsemattoman olutmerkin mainoslippis tarvittaessa - tummennetut silmälasit isoilla pokilla tai pilottimalliset aurinkolasit (70-luku) - ne vitutuksen peittävät mursuviikset - ylävartalon pukee 90-luvun alun liehuva, kirjava viskoosipaita tai mainos-T-paita - musta nahkaliivi, vähän jo kulahtanut (must) tai jopa pikkutakki - mustat virttyneet levyhousut (polvipusseilla?), ehkä farkut vapaampimuotoisissa tilaisuuksissa - ne vanhemmat kävely- tai purjehduskengät, jonkinlaiset (kirjavat) sukat Yleisolemus: pönäkkä, punakka, tanakka (ja hanakka!) Muut ominaisuudet: suden luonto (ja saalistusvietti), kulkukissan moraali ja neuvostoliittolaisen maatalouskoneen sisuskalut Tuoksu: tuoksuu vähintään kolmelta (jokainen saa itse arvata). Antiperspirantti ehkä mennenistä pykälä ylöspäin? Mielijuoma: Jalu, keskiolut, jne., suunnilleen kaikki märkä Nämä kaikki mainitut asiat on lainattu aiemmista viesteistä joko tältä tai muilta keskustelufoorumeilta. Tämä lienee sellainen keskiverto humppaveikon profiili, josta jokainen tunnistanee itsensä joko suuntaan tai toiseen. Olihan täällä niitä smokkimiehiäkin. Oleellista lienee kuitenkin pukeutuminen tilanteen ja tilaisuuden mukaan! Toivon, ettei kukaan vedä tästä herneitä nenään vaan keskustelu asiasta jatkuu edelleen vilkkaana! Ihan vitun hyvä... ;o)))) Enkeleitä toisillemme... |
KoskPaavo 02.06.2005 20:56:45 | |
---|
Ahon Kallu! Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
jon lord 02.06.2005 21:05:23 | |
---|
Mikä on ja mistä on saanut nimensä Mansen takatukka? Kiinnostunut tiedosta. |
R.Syke 02.06.2005 21:14:46 (muokattu 02.06.2005 21:15:41) | |
---|
Tää juttu on pakko yrittää vetää jotenkin yhteen, sillä niin kiehtovasta asiasta kuitenkin on kyse. ... ...ja soittaako vielä edellisten lisäksi vielä mieluummin rolandilla - jos on koskettelija ? ..munsta se silloin natsaa tosi hyvin :) |
pekkajau 03.06.2005 09:51:01 | |
---|
Kari peekele! Nyt olet kyllä kattonut peiliin! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Mase 03.06.2005 11:04:43 (muokattu 03.06.2005 11:05:50) | |
---|
Mikä on ja mistä on saanut nimensä Mansen takatukka? Kiinnostunut tiedosta. Mansen takatukka on se "vähän" liian pitkäksi päästä pehko(takaa siis huomattavasti pidempi kuin muualta), muusikoiden lisäksi tavataan runsaslukuisena jääkiekkoilijoiden keskuudessa ;) Tervetuloa katsastelemaan tarkemmin tampereelle... yleismaallisesti käytettään nimitystä mullet (engl.). Tässä nyt jotain alkuun (joku muu voi jatkaa syväanalyysillä), itse kun en ole asunut mansessa kuin '99 syksystä asti... |
pekkajau 03.06.2005 11:13:47 (muokattu 03.06.2005 11:16:33) | |
---|
Jos nyt en ihan väärin muista niin oisko virallinen ensimmäinen manselainen takatukka ollut Pekka "Marja" Marjamäellä? Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Musiikkia korville 03.06.2005 11:28:30 | |
---|
Luin tän topicin vasta nyt ja alkoi kiinnostamaan, että... Mikä sen smokkipukuisen turakaisbändin soitossa on niin pahasti vialla? Onneks saa roudata. Ei tätä hommaa muuten jaksais... |
uruttaja 03.06.2005 12:44:08 | |
---|
Luin tän topicin vasta nyt ja alkoi kiinnostamaan, että... Mikä sen smokkipukuisen turakaisbändin soitossa on niin pahasti vialla? Kumman niistä, Pekka Niskan poikien vai Markus-sekstetin. ? |
Musiikkia korville 03.06.2005 12:54:10 | |
---|
Kumman niistä, Pekka Niskan poikien vai Markus-sekstetin. ? Sekstetin... Onneks saa roudata. Ei tätä hommaa muuten jaksais... |
Käsittääkseni La Strada vetää smokeissa ja ei Todellakaan ole turakaisbändi vaan erinomaisen hieno Bändi... ..verrattain nättiä hommaa.. |
uruttaja 03.06.2005 13:02:39 | |
---|
Käsittääkseni La Strada vetää smokeissa ja ei Todellakaan ole turakaisbändi vaan erinomaisen hieno Bändi... Niinpäs onkin, eikä tosiaan mikään turakais-osasto, oikeinkin päinvastoin. Sekstetti kuulostaa duolta, tai ei oikein siltäkään, niillä ei taitu mikään. Kuuntele ne näytteet. |