Aihe: Sonor Force 3001 vaiko Tama Rockstar?
1
ltg
25.04.2003 15:56:20
Kun kokemusta ei ittelläni ole Sonoreista.. Vanhemmilla Rockstaroilla olen soitellu,siis ilman starcasteja. Eivät hirveän paljon vakuuttaneet. Onko Sonorit ostamisen arvoiset?
ltg
25.04.2003 16:36:25
Niin epäselväksi jäi vielä että onko ne 3001:set kelluvilla tomeilla eikä niillä paksuilla tapeilla jotka menee rummun sisään?
jussijoe
25.04.2003 19:00:23

kannattaa ostaa 3003:set, ku ne on uuemmat ja niisä on se tar kiinnitys... mulla on nuo force 3001:set ja niisä soi aivan helvetin hyvin tomit vaikkei ookkaan tar kiinnitystä...

en tiiä onko tamoissa mutta sonoreissa on nuo memoryclämpit ja saat erittäin nopeeta kasattua setin semmoseksi, ku se oli ennen purkamista... nuo on vallankumoukselliset!
Cock n' roll!
JP85
25.04.2003 19:43:55
Sonor Force 3003 ehdottomasti... Ittelläni on noi Force 3001...ja on ihan perskellen hyvät...mutta noi 3003 mallit on tolla kelluvalla T.A.R. kiinntyksellä... eli kannataa ostaa suoraan ne... Aattelin kyllä päivittää noi omat sonorit nohin TAR kiinntyksiin... Sen verran hyvät kiinnitykset näyttävät olevan...
J-P
Jami
25.04.2003 20:23:37

Mulla on Sonor Force 3000 ja voin kyllä suositella. Tuo 3003 tuntuu asialliselta. Kyllä niihin verraten saat hakea todella paljon tasokkaampaa settiä Tamalta kuin rockstar. Eikä sittenkään löydy.

Jos aiot laittaa löysät pinstripet tai jotain vastaavaa niin turhaan kyselet. Ei silloin ole väliä rummulla. Halvemmalla pääsee kun ostaa viemäriputkea ja kalvottaa ne.
J. Cool
25.04.2003 20:29:06

sonor force 3001 ehdottomasti. aivan eri luokkaa ku rokstaarit
ltg
25.04.2003 20:32:08
Taidanpa joo päätyä Sonoreihin enkä aio raiskata rumpuja pinstripeillä.Treenikämpän setissä ne oli ja vaihdoin ne pois miltei välittömästi. Voikos muuten thomannin laatuun luottaa kun siellä olis 3001:set johon tulee Paisteen 802-pellit messiin? Saisi samalla vanhat 302:set roskiin tai seinälle.
Niin vielä Sonorin hardwaresta: ovatko laadultaan hyvää kamaa ja löytääkö muualta kun thomannilta ja millä hintaerolla?
Jami
25.04.2003 22:18:58

Niin vielä Sonorin hardwaresta: ovatko laadultaan hyvää kamaa ja löytääkö muualta kun thomannilta ja millä hintaerolla?

Sonorin telineitä parempia ei olekkaan. Hinnoista eri mestoissa en tiedä. Uskoisin thomannilla olevan edullisia.

Jos Sonoriin päädyt niin uskon että et kadu. Niin monta tyytyväistä omistajaa Sonoreille tiedän. Itseni lisäksi. Varsinkin jos arvostat hyvää soundia ja toimivia kiristimiä.
Jami
25.04.2003 22:26:57

Niin tuo peltijuttu. Mun toisella koulullani on nuo 302:t Kohtuu toimivat. Paljonko hyödyt jos noihin 802-pelteihin vaihdat?

Mitäs jos liikenevät eurosi käyttäisit vaikkapa palapalalta Paiste Line-sarjan pelteihin. Saat jotain aivan muuta. Pro-tason peltejä. Kerää pala palalta aloittaen hihatista. Paiste Line on uusien Sonor 3003-pönttöjesi arvoisia. Osta pelli silloin ja toinen tällöin. Kasaat pikkuhiljaa setin jolla soittaa vaikka missä.

Köyhän ei kannata ostaa halpaa. Taas uudesta vähän kalliimmasta ei saa mitään kun vaihtaa lopulliseen. Parempi ostaa pala kerralla lopullista. Siitä nauttii heti ja loppuikänsä. Välivaiheista saa maksaa itsensä kipeäksi eikä ole koskaan kuitenkaan tyytyväinen.

Mä oon Paisteen kannattaja. Toki muitakin pro-peltimerkkejä löytyy.
Baroquean
26.04.2003 20:56:14 (muokattu 27.04.2003 17:45:39)
Mulla on Sonor Force 3000 ja voin kyllä suositella. Tuo 3003 tuntuu asialliselta. Kyllä niihin verraten saat hakea todella paljon tasokkaampaa settiä Tamalta kuin rockstar. Eikä sittenkään löydy.

Jos aiot laittaa löysät pinstripet tai jotain vastaavaa niin turhaan kyselet. Ei silloin ole väliä rummulla. Halvemmalla pääsee kun ostaa viemäriputkea ja kalvottaa ne.

Mulla on Taman Rockstarit (Hinta/laatu-suhteeltaan mielestäni yhdet parhaista.), niin ja Pinstripet alla ja päällä (tosin ei omasta toimesta) ja hyvin soi. Että siittä, kauhistelkaa ihan rauhassa jos haluatte. Nää on just pelkkiä makuasioita ja tehän tiedätte, niistä ei kannata...
"Take no prisoners, take no SHIT !!!" -Dave Mustaine
kamelisko
27.04.2003 20:21:44
Pärjääkö noilla Sonorin 3003:lla pitkälle? Riittääkö soundi ja laatu keikoille ja äänitykseen?
ltg
28.04.2003 14:32:24
Kiitokset infosta. Nämä 302:set eroaa (ainakin omasta mielestäni) aika hemmetin paljon 802:sista. Tiedä häntä sitten onko korvissa vikaa tai jotain.. lisäksi ne 302:set on aika säröillä kun niitä hakkaavat muutkin kuin minä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)