Juntunen 25.04.2003 21:08:05 (muokattu 25.04.2003 21:09:10) | |
---|
Ihan kauheata katseltavaa. On havaittavissa jopa hienoista v*tutuskäyrän kasvua nollatason suhteen. Kakkosella näkyy joku "PreGame -gaala 2003", missä hehkutetaan lätkän mm-kisoja ja sitten siellä on jotakin esiintyjiä heilumassa lavalla. Nyt näkyy olovan Maija Vilkkumaa. EI EDES PIUHOJA ole kehdattu laittaa kitaroihin.. Marsun stäkit muka jöpöttää lavalla (ainakin standby näyttäisi olevan päällä) ja kitaristi mulkuttaa armotonta wah-sooloa ilman wahia.. Voivoi. Ja stemmoja kuuluu vaikka kuinka, vaikka kukaan ei hoilaa. Ei varmaan keskivertokuluttajaa häiritse yhtään ja varmaan tuo on olosuhteiden sanelema pakko, mutta minua ärsyttää. Ei paljon ärsytä, mutta ainakin vähän. Sen verran, että tänne kirjoitan. EDIT: kirjoituserheitä. |
Snowblind 25.04.2003 21:16:13 | |
---|
Vähän sama kun olikos se milloin siinä elämä lapselle hommelissa def leppard veti myös ilman mitään piuhoja tai edes johdotonta systeemiä. Kyllä säälittää kun ei ihmiset viitsi tai uskalla vetää oikeasti livenä. Todella munatonta touhua. Kukkula on käänteinen kuoppa |
Juntunen 25.04.2003 21:17:53 | |
---|
Kyllä säälittää kun ei ihmiset viitsi tai uskalla vetää oikeasti livenä. Todella munatonta touhua. Voi se olla toki niinkin, että tuollaisissa tilanteissa ei jostakin syystä ole ollut mahdollista vetää oikeasti livenä. En tiedä mikä se syy on, mutta voin kuvitella että sellainen on. |
booster 25.04.2003 21:21:47 | |
---|
Marsuihin ei mene edes piuhoja. Aika mälsää tollainen juu. "If I'm gonna get my balls blown off for a word, my word is 'poontang'."
Kitarakamakaavio |
AoA 25.04.2003 21:22:44 | |
---|
Ihan kauheata katseltavaa. On havaittavissa jopa hienoista v*tutuskäyrän kasvua nollatason suhteen. Kakkosella näkyy joku "PreGame -gaala 2003", missä hehkutetaan lätkän mm-kisoja ja sitten siellä on jotakin esiintyjiä heilumassa lavalla. Nyt näkyy olovan Maija Vilkkumaa. EI EDES PIUHOJA ole kehdattu laittaa kitaroihin.. Marsun stäkit muka jöpöttää lavalla (ainakin standby näyttäisi olevan päällä) ja kitaristi mulkuttaa armotonta wah-sooloa ilman wahia.. Voivoi. Ja stemmoja kuuluu vaikka kuinka, vaikka kukaan ei hoilaa. Ei varmaan keskivertokuluttajaa häiritse yhtään ja varmaan tuo on olosuhteiden sanelema pakko, mutta minua ärsyttää. Ei paljon ärsytä, mutta ainakin vähän. Sen verran, että tänne kirjoitan. EDIT: kirjoituserheitä. joo. paskaa koko gaala. varsinkin tuo jonna. Olen sitä mieltä että parasta kun soittaisivat oikeasti tai jättäisivät soittamatta. huoh Full Volume or Double Volume |
Vilhelmus 25.04.2003 21:23:20 | |
---|
Tosi tylsää hehkutusta, joo. Menee hermot kun tässä vielä äänikortinkin asetukset tuntuvat olevan vähän pielessä. Ensin huomasi pikku rätinää nauhoituksissa ja kun on muutaman tunnin tapellut tulee niin vainoharhaiseksi, että joka paikassa rätisee. Sori kun eksyin aiheesta. Äh. Näen Maheja kaikkialla. |
AoA 25.04.2003 21:24:39 | |
---|
Ai niin mitäpä veikkaisitte mistähä noi marsut/rummut ym. "kamat" on tuonne hommattu äänettöminä seisomaan? heh....on tuo kyllä aika naurettavaa... Full Volume or Double Volume |
Fortune 25.04.2003 21:26:17 | |
---|
Ai niin mitäpä veikkaisitte mistähä noi marsut/rummut ym. "kamat" on tuonne hommattu äänettöminä seisomaan? heh....on tuo kyllä aika naurettavaa... No, varmaan esimerkiksi DLX:sta, siellähän myydään Marsuja. Fazerilta olen useasti nähnyt kannettavat noita kamoja vuokrattavaksi, helppohan niitä on luvata sinne, kun eivät laita niitä edes päälle, eivät ainakaan säry. |
AoA 25.04.2003 21:29:48 | |
---|
No, varmaan esimerkiksi DLX:sta, siellähän myydään Marsuja. Fazerilta olen useasti nähnyt kannettavat noita kamoja vuokrattavaksi, helppohan niitä on luvata sinne, kun eivät laita niitä edes päälle, eivät ainakaan säry. ai että oikein vuokranneet kamat tuota varten. jaa no mikäpä siinä. on tuo silti hassua hommata jotain kamoja vaikka kaikki näkee/kuulee omin silmin että ei noi tyypit mitään soita. laulu vaan kuuluu joissakin biiseissä livenä. jooh. ei vaan ymmärrä.
Full Volume or Double Volume |
KantriKatri 25.04.2003 21:32:40 | |
---|
Ihan kauheata katseltavaa. On havaittavissa jopa hienoista v*tutuskäyrän kasvua nollatason suhteen. . Luulen, että syy on se koska paikkana halli ei ole hyvä laulaa.Huomasihan sen Naikkareistakin, että pieleen menee kun ei kuule itseään kunnolla... Mutta tosiaan laittaisivat edes NE piuhat!!! Ankeeta:-D |
KooAa 25.04.2003 21:33:22 | |
---|
Nylonit ja Jonna ainakin lauloi livenä. Munaa niille niin paljon kuin tahtovat. Nimimerkillä "vapaaehtoinen". Koo(Aa)lla ei ole väliä ! |
Juntunen 25.04.2003 21:39:46 | |
---|
Ei jaksa tuota enää. Se tästä vielä puuttuu että maajoukkue joraa tuolla Fintelligentsin tahdissa... |
Vilhelmus 25.04.2003 21:57:07 | |
---|
Fintelligens on ihan hauska.. mutta mistä se kosketinriffi oli? Ei se ainakaan oma ollut!!!!! Äh. Näen Maheja kaikkialla. |
W4R 25.04.2003 21:57:13 (muokattu 25.04.2003 22:00:20) | |
---|
Hirveetä paskaa koko show. Ei pitäs järjestää tollasia jos ei oikeen osata. Musiikki niin hirveetä paskaa ettei ikinä! Ja vielä playbackina!! EDIT: Ainiin ja ainut hyvä juttu Vilkkumaan kitaristin Pantera -pipo! |
Jami 25.04.2003 22:00:16 | |
---|
Ainahan kone ihmisen voittaa. Ja studiossa äänitetty liven. Mitä te narisette. Konemuusikot on menny niinkin pitkälle että edes studiossa ei tartte soittajan soittaa. Häviää koneelle. Niin tekniikassa kuin musikaalisuudessakin. Konerumpalikin tekee juttuja johon ihminen ei pysty. Että mitä täällä porukka narisee. Paljon parempaa ja musikaalisempaa juttua tulee kun jätetään soittajat pois. Koneet ja studiot pitää nostaa arvoon arvattomaan. Kalliit muusikot pois häiritsemättä. Varsinkin kun ei maksava yleisö ymmärrä eroa. Näin mulle on kerrottu ja suoraan sanottu että et sä vanha kääpä mistään ymmärrä kun oon itkeny musikaalisuuden ja liven perään. Että ei kai täällä samat tyypit nyt moiti playbackiä. |
afro 25.04.2003 22:36:45 | |
---|
Minuakin tuo on ärsyttänyt jo pitkään. Ei ole vaan tullut otettua puheeksi. Se etenkin on ärsyttävää jos varta vasten katsot jotain ohjelmaa nähdäksesi jonkun bändin tms. Sitten nämä vetää playbackina ihan pokkana. Tai kaiken huippu on jos menet itse paikan päälle katsomaan ja sitten nämä julkeaa käyttää playbackia. Onneksi ei näin ole minulle käynyt. Mutta hyvät perjantai-illan jatkot joka tapauksessa! :) Sivuni
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
Notefix 25.04.2003 22:58:36 | |
---|
Näin mulle on kerrottu ja suoraan sanottu että et sä vanha kääpä mistään ymmärrä kun oon itkeny musikaalisuuden ja liven perään. Että ei kai täällä samat tyypit nyt moiti playbackiä. Näköjään on taas perjantai :) Kamoon, toihan on lätkäviihdettä ameriikantyyliin. Tarkoitus nostattaa hypeä, ei mitään roktaidetta.
|
Kulkunen 25.04.2003 23:04:01 | |
---|
Fintelligens on ihan hauska.. mutta mistä se kosketinriffi oli? Ei se ainakaan oma ollut!!!!! Popedan Kersantti Karoliina tuli mulla ainakin mieleen. All chiefs, no indians. |
Kamoon, toihan on lätkäviihdettä ameriikantyyliin. Niinpä, ja siksi se olikin niin kornia :) Äh. Näen Maheja kaikkialla. |
Jami 25.04.2003 23:07:18 | |
---|
Näköjään on taas perjantai :). Shatana ja huomen on työhpäivhä. Nyth on mennny laskut huonosti. hähähh. Markkitnoinnillisesti ajatellen on menty kyllä vikaan. Valheellinen mainos on pahin mainos. Mainoksen pitää olla oikeista asioista oikein puhuva. Valheella on lyhyet jäljet. Ja tulee omaan nilkkaan että kalahtaa. |