Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Raised Fist
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Ruoste
01.06.2005 21:02:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs mieltä olette tälläsestä Hardcore pumpusta? Itse ostin juuri Dedication levyn ja täytyy sanoa ettei kovempaa levyä ole tullut hankittua aikoihin
 
Jos joku ei ole kuullut niin tässä olis pari biisiä:
 
http://www.burningheart.com/_lib/ut … 3&f=Raised%20Fist-Running%20Man.mp3
 
http://www.burningheart.com/_lib/ut … ised%20Fist-Get%20This%20Right!.mp3
 
I Like It When The Red Water Comes Out...
mikko1
01.06.2005 21:19:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dedication on hyvä levy, muuta en ole kuullut.
 
Closure
01.06.2005 21:54:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

däydäy. pitää testata.
 
Tästä - Kivimetsän Druidin
uusin julkaisu Veljet Hi/fi streamina.
GhostOfTheSun
02.06.2005 00:47:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jumalation, on viimeiset kaks kuukautta pitäny avata ketju tästä yhdestä loistoikkaimmista bändeistä. No ehdit ensin. Tai no, en siis itse ehtinyt...
 
Bändin paras tuotoshan on jo henkilökohtaiseksi klassikoksi noussut Ignoring the guidelines, joka on kokonaisuutena yksi parhaista -ellei paras- levyistä mitä tämä planeetta päällään kantaa. Biisimateriaali on kauttaaltaan loistavaa puhumattakaan sanoituksista ja koko meiningistä ko. lätyllä. Itselleni ikuinen top5 -levy.
 
Myös Dedication on hyvä, mutta mielestäni hieman epätasainen ja jollain tapaa metallisempi kuin raivokas ItG.
 
Eipä jaksa tässä väsymystilassa enempää lähteä "analysoimaan", mutta niille, jotka eivät tähän ole tutustuneet, annan äärimmäisen kehoitukseni näin tekemään. Kaikki eivät tästä tästä tykkää -se on selvä- ja kannattaakin antaa kappaleille aikaa "avautua".
 
"Se, että olet vainoharhainen, ei tarkoita etteivät ne olisi perässäsi." -Kurt D. Cobain (RIP)
GhostOfTheSun
02.06.2005 00:49:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse ostin juuri Dedication levyn ja täytyy sanoa ettei kovempaa levyä ole tullut hankittua aikoihin
 
Niin pakko todeta vielä, että hommaa Ignoring the guidelines ja kosketa palaa parhautta.
 
"Se, että olet vainoharhainen, ei tarkoita etteivät ne olisi perässäsi." -Kurt D. Cobain (RIP)
la m quina
02.06.2005 03:18:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Parasta, perkeleen hyvää menoa! Ilosaaren missasin muistaakseni armeijan takia. Vieläkin harmittaa.
 
Hyllystä löytyy Dedication, Ignoring the Guidelines ja Watch Your Step.
 
Ainiin, kai kaverit on jo kuunnelleet Abduktion uuden levyn? Vois luulla, että toimii Raised Fistin ihailijoille?
http://www.kapina.org/abduktio/down … oad/MP3/tuli%20kulje%20kanssani.mp3
 
Bredius
02.06.2005 09:22:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Raised Fist on loistava. Dedication ja Ignoring the Guidelines löytyvät hyllystä. Itse olen kyllä pitänyt vähän enemmän Dedicationista, mutta mahtava on Ignoring the Guidelineskin. Muistan, kun ostin Dedicationin heräteostoksena pari vuotta sitten. Kyllä siinä leuka putosi lattiaan heti ensimmäisen kuuntelukerran aikana.
 
Abduktio vaikuttaa myös hyvältä muutaman biisin perusteella, Refused-vaikutteitakin bändillä vahvasti esillä.
 
"Rumors of my demise have been greatly exaggerated."
Sahtimies666
02.06.2005 09:44:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä on kyllä saatanan kova bändi!!! Dedicationiin on tullu tutustuttua niin kuin myös toho ITGhen..ja ei voi muuta ku kehua!!
 
"Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night.
Sahtimies666
02.06.2005 09:45:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ainiin... onko täällä ihmisiä jotka yhtyy kanssani siinä että dedicationin päätösbiisi olisi voinut olla joku muukin??
 
"Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night.
PolkaTulk
02.06.2005 10:00:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo ei siinä mitään, hyvä bändihän se on ja joskus on tullut stronger than everia kulutettua soittimessa ja treenikämpällä bändin kanssa ihan kunnolla...Mutta, onko kukaan kuullut uutta biisiä, luulis et se ambient-hässäkkä on vaa vitsi ja biisi lähtee rokkaamaan jossain vaiheessa...ei.
 
en ole vastausten antaja,olen tulenkantaja.
Ruoste
02.06.2005 10:41:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin pakko todeta vielä, että hommaa Ignoring the guidelines ja kosketa palaa parhautta.
 
Niin on ollu tarkoituksenakin ostaa mut en oo vielä löytäny mistään, pitää varmaan poiketa Combat Rock Shopissa jonain päivänä.
 
Paskansyöjien legioonat suoltaa taidetta...
GhostOfTheSun
02.06.2005 12:19:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta, onko kukaan kuullut uutta biisiä, luulis et se ambient-hässäkkä on vaa vitsi ja biisi lähtee rokkaamaan jossain vaiheessa...ei.
 
Jos viittaat siihen Burning heartin sivuilla olevaan klippiin, niin sehän on käsittääkseni vaan Raised fistin tekemä coveri jonkun (en muista kenen) biisistä Burning heartin Heart-Attack kokoelmalle... Eli suomeksi sanottuna vähän kieliposkessa väännetty viisu. Korjatkaa jos olen väärässä...
 
Abduktiosta: kova bändihän tuokin. Perustuu tositapahtumiin-ep on ollu kovassa soitossa ja uusi kokopitkäkin on ostettu. Sitä en ole vielä tarpeeksi ehtinyt kuuntelemaan, mutta helvetin lupaavalta vaikuttaa. Tuntuu, että musiikki on "kypsempää" kuin tuossa ep:llä.
 
Soitellen sotaan...
 
"Se, että olet vainoharhainen, ei tarkoita etteivät ne olisi perässäsi." -Kurt D. Cobain (RIP)
Ruoste
02.06.2005 12:37:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Abduktio on myös yks kovimpia pändejä. Soitellen Sotaan on kyllä semmonen veisu ettei toista ole, Convergen keikalla nosturissa kun läksi ennen keikkaa väliajalla kaiuttimista kyseinen biisi niin tuli kyllä niin mahtava fiilis etten edes viitsi alkaa kuvailemaan sitä. prkl!
 
Paskansyöjien legioonat suoltaa taidetta...
Sir Rotta
02.06.2005 12:38:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ignoring the guidelines on yks kaikkien aikojen kovimmista levyistä. Eikä ole dedicationkaan huono.
 
LassiÖ
02.06.2005 14:47:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fuelia oon vähän kuunnellu, ihan ok kamaa muttei silti mitään mullistavaa.
 
GhostOfTheSun
02.06.2005 22:41:05 (muokattu 02.06.2005 22:41:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin on ollu tarkoituksenakin ostaa mut en oo vielä löytäny mistään, pitää varmaan poiketa Combat Rock Shopissa jonain päivänä.
 
Kyllä ainakin Keltasesta jäänsärkijästä pitäis irrota n. kympillä.
 
Fuelia oon vähän kuunnellu, ihan ok kamaa muttei silti mitään mullistavaa.
 
Joo Fuel on paria biisiä lukuunottamatta suht vaisu.
 
Soitellen Sotaan on kyllä semmonen veisu ettei toista ole, Convergen keikalla nosturissa kun läksi ennen keikkaa väliajalla kaiuttimista kyseinen biisi niin tuli kyllä niin mahtava fiilis etten edes viitsi alkaa kuvailemaan sitä. prkl!
 
Sama...
 
"Sabotage will set us free. Throw a rock in the machine" - Refused [are fucking dead]
aleksi
03.06.2005 03:57:20 (muokattu 03.06.2005 04:01:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändin paras tuotoshan on jo henkilökohtaiseksi klassikoksi noussut Ignoring the guidelines, joka on kokonaisuutena yksi parhaista -ellei paras- levyistä mitä tämä planeetta päällään kantaa. Biisimateriaali on kauttaaltaan loistavaa puhumattakaan sanoituksista ja koko meiningistä ko. lätyllä. Itselleni ikuinen top5 -levy.

 
Mulla on juuri toisin päin. Eli Dedication edustaa bändin ehdotonta parhaimmistoa, kun taas Ignoring the guidelines on vähän epätasaisempi. Loppujen lopuksi musta aika samantyyppiset levyt kyseessä ja koska Dedication tuli hankittua ensin, niin pidän siitä luonnollisesti(?) enemmän.
 
Jos viittaat siihen Burning heartin sivuilla olevaan klippiin, niin sehän on käsittääkseni vaan Raised fistin tekemä coveri jonkun (en muista kenen) biisistä Burning heartin Heart-Attack kokoelmalle... Eli suomeksi sanottuna vähän kieliposkessa väännetty viisu. Korjatkaa jos olen väärässä...

Tuo on muuten oikein hyvä uutinen. Latasin tuon biisin siinä luulossa, että se edustaa Raised Fistin uutta tuotantoa. Toivon hartaasti, että olet oikeassa.

Abduktiosta: kova bändihän tuokin. Perustuu tositapahtumiin-ep on ollu kovassa soitossa ja uusi kokopitkäkin on ostettu. Sitä en ole vielä tarpeeksi ehtinyt kuuntelemaan, mutta helvetin lupaavalta vaikuttaa. Tuntuu, että musiikki on "kypsempää" kuin tuossa ep:llä.

Ei ole mullakaan ihan tuon aikaisemman ep:n tasolle noussut tuo Tuli kulje kanssani -albumi, mutta eiköhän se sieltä. Kerran olen jo kuullut uutta levyä livenäkin. Toimi niinkin ihan kivasti.
 
EDIT: kirjoitusvirhe
 
"open hands to the wind"
aleksi
03.06.2005 03:59:54 (muokattu 03.06.2005 04:00:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EDIT: UPS!
 
"open hands to the wind"
prospektori
03.06.2005 11:33:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ainiin, kai kaverit on jo kuunnelleet Abduktion uuden levyn? Vois luulla, että toimii Raised Fistin ihailijoille?
http://www.kapina.org/abduktio/down … oad/MP3/tuli%20kulje%20kanssani.mp3
 
Jees. Abduktion on muuttanut mun cd-soittimeen asumaan eikä suostu kulumaan sieltä ulos. Ihan pakkodiggaltavaa, jos RF ja Refused nappaavat.
 
GhostOfTheSun
03.06.2005 13:09:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan pakkodiggaltavaa, jos RF ja Refused nappaavat.
 
No joo, en sanoisi ihan noinkaan. Vaikka kaikki aina puhuu Refusedista ja Raised fististä Abduktion yhteydessä, itse en nää niillä niin paljon yhteistä musikaallisesti kun mitä jengi tuntuu aina väittämän.
 
Tiedän muuten ihmisiä, jotka diggailevat näitä kahta ruotsalaisen kansankodin kasvattia ja lähes vihaavat tätä suomalaista "vastinetta".
 
Loistavia bändejä; kaikki kolme...
 
"Sabotage will set us free. Throw a rock in the machine" - Refused [are fucking dead]
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «