Aihe: Löytyykö bändiä hääkeikalle 30.7.2005?
1 2
Tankoprinssi
02.06.2005 21:32:56

Eräs bändi on jättänyt kesän morsiusparin pulaan perumalla sovitun keikan. Eivätkä "ryökäleet" olleet hommanneet edes toista bändiä tilalle.
Näinollen sulhanen oli netissä surffailtuaan "eksynyt" Viihde-Okan sivuille ja pyysi apua ongelmaansa.
Valitettavasti "listoillani" olevat bändit ovat jo varattuina ko ajankohtana.

Joten jos olette valmiita lähtemään hääkeikalle Sulkavalle 30.7. niin lähetelkää infoa meikäläiselle pikaviestinä, niin välitän teille tilaajan tiedot ja suosittelen myös teitä.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
baron
02.06.2005 23:03:01

Eräs bändi on jättänyt kesän morsiusparin pulaan perumalla sovitun keikan. Eivätkä "ryökäleet" olleet hommanneet edes toista bändiä tilalle.
Näinollen sulhanen oli netissä surffailtuaan "eksynyt" Viihde-Okan sivuille ja pyysi apua ongelmaansa.
Valitettavasti "listoillani" olevat bändit ovat jo varattuina ko ajankohtana.

Joten jos olette valmiita lähtemään hääkeikalle Sulkavalle 30.7. niin lähetelkää infoa meikäläiselle pikaviestinä, niin välitän teille tilaajan tiedot ja suosittelen myös teitä.

Missä v-ssa on Sulkava?
Onks' se paljon kehä III ulkopuolella?
"sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän"
Simplex
02.06.2005 23:10:12

Missä v-ssa on Sulkava?

Ihan soutumatkan päässä...

Meilläpä perui asiakas juuri tuon päivän pari viikkoa sitten mutta, hoblaa! Kaksi päivää ennätti kulua niin jo vain napsahti keikka sille päivälle.
Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun!
baron
02.06.2005 23:18:19

Ihan soutumatkan päässä...

Meilläpä perui asiakas juuri tuon päivän pari viikkoa sitten mutta, hoblaa! Kaksi päivää ennätti kulua niin jo vain napsahti keikka sille päivälle.

Sulkavan soudut, mä oon kuullut niistä. Pitääkö roudata soutamalla?
"sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän"
Simplex
03.06.2005 00:09:55

Pitääkö roudata soutamalla?

Ei ku Sulkavalla...
Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun!
riff
03.06.2005 00:53:28
Missä v-ssa on Sulkava?

Ootko oikeesti noin tiukka siitä kehästä? No, onhan se eräänlainen raja. Sen kun ylittää (tästä suunnasta) Alkaa aina vituttamaan se kun pääsee n. viiden aikaan autolla metrin minuutissa! viimeks tänään todettiin kuinka "hieno" paikka pääkaupunkimme on!
Älkää olko pojat huolissanne, kyllä tää tästä vielä huononee!
baron
03.06.2005 01:04:58

Ootko oikeesti noin tiukka siitä kehästä? No, onhan se eräänlainen raja. Sen kun ylittää (tästä suunnasta) Alkaa aina vituttamaan se kun pääsee n. viiden aikaan autolla metrin minuutissa! viimeks tänään todettiin kuinka "hieno" paikka pääkaupunkimme on!

No joo katsoin välimatkataulukosta, 310 km.
Eiks siellä oo lähempänä bändejä?

Ei mitään hinkua, mutta jos ketään muuta ei löydy, voisin kysäistä uskaltavatko poikani lähteä noin kauas.

Vai voisko ne siirtää häänsä lähemmäs?

Mä oon jo kerran tänä vuonna ylittänyt kehä III:n.
uruttaja
03.06.2005 01:06:02
No joo katsoin välimatkataulukosta, 310 km.
Eiks siellä oo lähempänä bändejä?

Ei mitään hinkua, mutta jos ketään muuta ei löydy, voisin kysäistä uskaltavatko poikani lähteä noin kauas.

Vai voisko ne siirtää häänsä lähemmäs?

Baron, ota Helikopteri, niin saisit taas lisää mainetta.
riff
03.06.2005 01:15:09

Onks toi joku mainoskikka tai joku muu juttu? Eihän tota ymmärrä (=sulata) kukaan! Taidat vetää meitä höplästä???;-) Hei Baron, Hesa on perseestä!:-)
baron
03.06.2005 01:18:00

Onks toi joku mainoskikka tai joku muu juttu? Eihän tota ymmärrä (=sulata) kukaan! Taidat vetää meitä höplästä???;-) Hei Baron, Hesa on perseestä!:-)

Pitää se paikkansa, mä olin jossain Jokioisissa tuurauskeikalla.
Kyllä mä joka vuosi ainakin kerran oon Susirajan ylittänyt.
(Niille jotka ei tiedä, Susiraja on katu/tie Vantaalla, vähän ennen kehä III:sta)
uruttaja
03.06.2005 01:19:40
(Niille jotka ei tiedä, Susiraja on katu/tie Vantaalla, vähän ennen kehä III:sta)

Mulle tulee aina mieleen, että kummalla puolen sudet on:)
isojussi
03.06.2005 01:20:58
Mulle tulee aina mieleen, että kummalla puolen sudet on:)

Canis lupus vai epäonnistunut valmiste?
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
riff
03.06.2005 01:21:06

Minäkin ylitin tammitien Jyskässä tiistaina ja vasta tänään yhdeksän aikaan pääsin takaisin sen sisäpuolelle!
baron
03.06.2005 01:24:58

Minäkin ylitin tammitien Jyskässä tiistaina ja vasta tänään yhdeksän aikaan pääsin takaisin sen sisäpuolelle!

Kun mua ei pelota yhtään stadin ruuhkat eikä itä-Helsingin räkäpubien asiakkaat eikä tuhansien ihmisten yleisöruuhkat, niin täytyyhän mun ensisijaisesti huolehtia täkäläiset toimeksiannot.
isojussi
03.06.2005 01:25:24
Sopikaa keskenään.

En minä susirajoista välitä, vaan noi toiset pojat.
uruttaja
03.06.2005 01:28:06
En minä susirajoista välitä, vaan noi toiset pojat.

Aivan. Antaa niiden sopia.
riff
03.06.2005 01:29:26
Kun mua ei pelota yhtään stadin ruuhkat eikä itä-Helsingin räkäpubien asiakkaat eikä tuhansien ihmisten yleisöruuhkat, niin täytyyhän mun ensisijaisesti huolehtia täkäläiset toimeksiannot.

Mua ei pelota yhtään kämppäni vierestä lähtevä pururataverkosto luontopolkuineen! Siellä menee vapaapäivät.
El Condor
03.06.2005 08:41:10
Missä v-ssa on Sulkava?

Kun minä asuin vielä kotopuolessa Kokkolassa, soitti yksi helsinkiläinen armeijakaveri kerran ja kysyi tuurauskeikalle Ikaalisiin. Omalla bändillä oli keikka samana päivänä, joten en päässyt. Päätin kuitenkin tiedustella, miksi kaveri minulle soitti, kun tiemmä Helsingistäkin trumpetisteja löytyy? Toivoin tietysti, että vastaus olisi ollut jotain sellaista kuin "no ku sulta nuo hommat taittuu niin hyvin". Turha toivo:

- No ku se keikka on vähän niinku teillä päin...

Kokkola-Ikaalinen 269 km
Helsinki-Ikaalinen 232 km

Eipä siitä sitten sen enempää.
"Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time."
isojussi
03.06.2005 08:47:07
Meille maalaisille kaikki on Hyvinkään jälkeen yhtä ja samaa Keravaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)