Osaisiko joku kertoa tuosta Carvin X-60r combon soundeistä jotakin? suht edullisesti saisi.. mutta olisi hieman kiva ensin tietää ennenkuin lähtee parinsadan kilometrin päähän testailemaan.. Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. |
Fortune 02.06.2005 23:34:04 (muokattu 02.06.2005 23:34:41) | |
---|
Jos se on yhtään sukua omistamalleni XT-112:selle (karvapäällys tässäkin :), niin puhdas kanava on sellainen mesamainen, ei mikään erityisen dynaaminen tai napsuva, sellainen kovahko ja moderni. Säröpuoli omassani on myös modernia sorttia, aika kova ja tiukka, ei mikään mellevä vintage-särö, sellainen saturoituneempi kaikilla gain-säädöillä. Higain-hommiin hyvä, varsinkin jos laittaisi lisäkaapin. Omassani on graafinen eq, joka itselleni on kyllä aika ehdoton jotta saan edes jonkinlaisen itselleni käyvän soundin, mutta se ei ole vahvistimen vika, se on vain väärä peli minulle, vaihdan kyllä pois heti kun on varaa se JCM-800 -kasa ostaa... Rokkiin ja heviin mainio peli, ehkä myös huttukeikoille, jos tarve on vain ihan puhtaalle ja sellaiselle siistille, saturoituneelle lead-soundille. The man with the Shar-Pei tummy
"Look behind you, a three-necked guitar!"
|
PuNkKi 03.06.2005 00:04:16 | |
---|
Ok.. eipä tuo punkin soitossa niin kaunista kuultavaa tarvisi ollaakkaan. mahtaako 450euroa olla ihan liikaa tuollaisesta vahvistimesta? Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. |
Fortune 03.06.2005 14:19:40 | |
---|
Ok.. eipä tuo punkin soitossa niin kaunista kuultavaa tarvisi ollaakkaan. mahtaako 450euroa olla ihan liikaa tuollaisesta vahvistimesta? On se vähän ylihintainen, itse olen myymässä omaani kesän mittaan tuohon hintaan ja tämä on kuitenkin jo parempi malli, putkiremppakin tehty syksyllä ja kaikki. Tinkaa. Vai pitäisiköhän itse nostaa hintapyyntöä sitten kun myyntiin tuon pistän :) The man with the Shar-Pei tummy
|
Niskamies 03.06.2005 15:59:11 | |
---|
On se vähän ylihintainen, itse olen myymässä omaani kesän mittaan tuohon hintaan ja tämä on kuitenkin jo parempi malli, putkiremppakin tehty syksyllä ja kaikki. Tinkaa. Vai pitäisiköhän itse nostaa hintapyyntöä sitten kun myyntiin tuon pistän :) Perhana, pitäisköhän ostaa Carvini sulta. Tarvetta ei kyllä ole, eikä rahaakaan, mutta pitäisköhän silit;) Virallisesti semi-pro! |
Fortune 03.06.2005 18:25:57 | |
---|
Perhana, pitäisköhän ostaa Carvini sulta. Tarvetta ei kyllä ole, eikä rahaakaan, mutta pitäisköhän silit;) Tulee myyntiin, kunhan kesän toimeentuloasiat selviävät. Stay tuned... The man with the Shar-Pei tummy
|
tsingtsing 05.06.2005 20:07:54 | |
---|
|
lexa53 06.06.2005 12:59:58 (muokattu 06.06.2005 13:02:30) | |
---|
En tiedä kuinka samanlainen tuo vahvistin on x60a mallia, mutta itselläni oli tuollainen ja oli mielestäni kohtuu hyväsoundinen, kuitenkin aivan liian tehokas kotisoitteluun. Hyvin pitkälti sellainen Mesa Boogie tyylinen vahvistin. Möin tuon vahvistimeni pois pari vuotta sitten 430 eurolla, joten hintatasokin näyttäisi olevan kohdillaan. K100#9 |
PuNkKi 06.06.2005 14:49:42 | |
---|
Tulee myyntiin, kunhan kesän toimeentuloasiat selviävät. Stay tuned... Täytyykin olla tarkkana torilla ;) Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. |