rosberg 02.06.2005 22:36:23 | |
---|
keep on truckin! |
Les Fender 02.06.2005 22:39:13 | |
---|
Nyt narrasit... Samat kuvat... Kitara tykkää kun sillä soitetaan!! |
suuri kitaratietovisa jatkuu. nyt uusia kuvia tarjolla alla olevassa osoitteessa. http://koti.welho.com/pmoilan2/ Isolapa tiltneck kolme ruuvia levyssä. Seitkylukua vimosen päälle. kalamies#19 >-)))>
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2 |
kivi 02.06.2005 23:05:21 | |
---|
70-luvun lopun aito CBS-strato. Ei noi mitään järkityyriitä ole, vielä pari vuotta sitten noita sai 600 eurolla, nykyään maksaa vähän enemmän. |
hollstro 02.06.2005 23:22:56 (muokattu 02.06.2005 23:23:48) | |
---|
suuri kitaratietovisa jatkuu. nyt uusia kuvia tarjolla alla olevassa osoitteessa. http://koti.welho.com/pmoilan2/ Muuten sanoisin että 70-luvun puolvälin CBS-Strato, mutta sarjanumero puuttuu niin kaulan kiinnityslevystä (ennen n. vuotta 75) kuin lavastakin, jossa se on heti Fender-logon alla (n. vuoden 75 jälkeen) Lisäksi ihmetyttäa se että kaulassa näyttäisi olevan 4-pulttikiinnityksen reiät. Näyttää siltä että kaula ja body ovat joskus olleet eri kitaroita tai sitten kaula on uusittu. |
fox 03.06.2005 01:22:03 | |
---|
Näyttää siltä että kaula ja body ovat joskus olleet eri kitaroita tai sitten kaula on uusittu. En oo oikeen hyvä noitten Fullertonin kitaroitten tuntija.. Kuitenkin oon sun ja Kiven kanssa sitä mieltä että 70-luvun puolivälin CBS- Strato on se, aikaisintaan 72-73.. Veikkaisin että on kokonaan osista koottu, ei oo koskaan "yhtenä kitarana" tehtaalta lähtenyt. Kaula on selkeesti 72-73 jälkeinen varaosakaula, bullet-kalarauta tuli tuolloin, ja Micro-tilt säätö. Sarjanumero puuttuu, koska kaula on varaosa. Klusonin safety-slot virittimet kanssa aikakaudelle sopivat F-logoineen.. Rungossa on sarjanumero, joka ei oikeen muuten istu mihinkään, mutta sivistynyt arvaus on mulla että "varaosa" sekin, S vois merkitä "Sparee" ja koska ei näy muuta numeroa, ei ole ollut kokonainen kitara. Eli osista koottu CBS-Strato vuosimallia 72-73 tai hivenen uudempi..
|
StJerky 03.06.2005 10:40:09 | |
---|
Minulla on '79 Stratocaster. Kaikki muu on samanlaista, paitsi että minun kitarassa on sarjanumero lavassa ja kaularauta ei ole laitettu vaahterakaulaan alapuolelta (ei eri puusta tehtyä "peittoa"). Minun yksilö on painava saarnibodyinen ja paksukaulainen (mikä miellyttää minua, mutta useimpia muita not). |
rosberg 03.06.2005 11:26:15 | |
---|
tää ei ole kauhean painava (noi seiskarit on monesti kyllä tosi painavia). ootte te aikamoisia tietovelhoja. keep on truckin! |