Hank Marvin_ 26.04.2005 10:18:12 | |
---|
Mutta alkuaikoina Duff oli kitaristi, joka joutui basson varteen koska basistia ei löytynyt mistään...! Minun mielestäni Duff on ihan varteenotettava basisti...! |
Lönnrot 26.04.2005 10:28:50 | |
---|
Helvetin tiukka se mun mielestä on, (esim. Perfect Crimen alku! Kunnon dnk, dnk!) Slashkin ihmetteli aikoinaan Guitarplayerissa miksi itse pääsi lehtiin muttei Duff. Ja basisti joka litki gallonan Black death vodkaa päivässä saa aina pisteet kotiin. Hello Kettle, my name is Pot. |
jussiohman 26.04.2005 10:31:16 | |
---|
Kyllä Jaakko Pastorius olis nostanut Gannarit, vittu, sata kertaa suurempaan suosioon taitavalla ja nopealla täppäyksellä. |
cocaine 01.06.2005 23:53:17 | |
---|
Pitääkö se aina olla semmone superhypergyber basisti et voi ees arvostaa siis alkaa tympii ku kaikki sanoo aina et mun lempi basisti on jaco pastorius ja....duffilla on ensinnäkin paras basso saundi mitä oon kuullu ja its so easyn intro juttu on ehkä siistein basso itro mitä oon kuullu ja on pojalla vähä enemmän asennetta ku jollaki jacolla... Ja duff ei oo mikää kitaristibasisti vaa rupes soitaa basso sen isoveljen opetuksella eli ei ollu mikää ''pakko olla basisti et pääsen bändiin juttu''!!! NIi 24/7 rock n´ roll heaven. |
biibob 02.06.2005 00:02:22 | |
---|
Pitääkö se aina olla semmone superhypergyber basisti et voi ees arvostaa siis alkaa tympii ku kaikki sanoo aina et mun lempi basisti on jaco pastorius ja....duffilla on ensinnäkin paras basso saundi mitä oon kuullu ja its so easyn intro juttu on ehkä siistein basso itro mitä oon kuullu ja on pojalla vähä enemmän asennetta ku jollaki jacolla... Ja duff ei oo mikää kitaristibasisti vaa rupes soitaa basso sen isoveljen opetuksella eli ei ollu mikää ''pakko olla basisti et pääsen bändiin juttu''!!! NIi Kyllä hän GnR:n musiikkiin sopi todella hyvin. En kuitenkaan vähättelisi jacoakaan basistina. Painivat hieman eri sarjoissa jo pelkästään musiikkityylien takia. Ei voi sanoa toista huonommaksi, mutta heidän tehtävänsä omassa musiikissaan oli hyvin erilainen vaikka molempien soittimena on basso. Duff ei sooloillut vaan hän piti bändin rumpalin kanssa kasassa. Pastorius on ollut todella suuri bassonsoiton kehittäjä. Toi myös sooloilua mukaan. Molemmat hyviä basisteja omassa jutussaan Se on minun mielipide. Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page. |
Loppusoolo 02.06.2005 18:15:49 | |
---|
Lempibasistejani, sopii Gunnareihi ko nenä naamaha. Sen sooloolut vie sydämen mukanaan. :> Look at the fucking virtsapiisami. Örf. |
ozz3 02.06.2005 18:27:34 | |
---|
Diggaan miehen saundista paljon. Ja sillä, että onko virtuoosi ei ole juurikaan Duffin tapauksessa väliä. When there's no more room in hell, the dead will walk the earth "Melkone Sonni!" MegaMan Club #009 - Shadow Man |
Ja duff ei oo mikää kitaristibasisti vaa rupes soitaa basso sen isoveljen opetuksella eli ei ollu mikää ''pakko olla basisti et pääsen bändiin juttu''!!! NIi Duff itse sanonut, että vaihto kitaran bassoon ku LA oli täynnä kaikkia niitä ynkkiä eikä ite ollu mikää kitaravirtuoosi (eli ei siis meinannu päästä bändiin kitaran kanssa). |
Endymion 02.06.2005 19:57:25 | |
---|
Onko basisti koskaan ruudin keksijä?:) "If you're a good player, you play loud so people can hear it" - Nigel Tufnel |
biibob 02.06.2005 21:20:18 | |
---|
Onko basisti koskaan ruudin keksijä?:) Flean tapauksessa: Kyllä :D Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page. |
käsi 02.06.2005 21:41:52 | |
---|
ostin gunnareiden noita live dvd juttuja, use your illusion 1 ja 2. siinä ykkösessä duffi vetää pirun hienoa jamittelua rumpalin kanssa, vai oliko se kakkosessa, ja toisessa osassa se alottaa rumpalin kanssa rumpujen soittamisen yhdessä. vakuuttavan kuuloista. kyllä se pelimies on vaikka niihin aikoihin olikin selkeesti koko ajan pikkuisen vodkissa ja muissa höpöissä. jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
saturnzreturn 03.06.2005 18:48:29 | |
---|
ostin gunnareiden noita live dvd juttuja, use your illusion 1 ja 2. siinä ykkösessä duffi vetää pirun hienoa jamittelua rumpalin kanssa, vai oliko se kakkosessa, ja toisessa osassa se alottaa rumpalin kanssa rumpujen soittamisen yhdessä. mun mielestä juuri tokyon livellä saa tuntea myötähäpeää duffin puolesta. ihan kauheeta kuunneltavaa. muuten ihan jees live. tuosta on muuten julkaistu semmonen jenkkipainoskin (tupla-dvd) tuosta tokyon keikasta, ja ne on tosi halpoja, esim. free record shopeissa 7€. kannattava ostos. my wallet's fat and so is my head |
käsi 03.06.2005 20:40:31 | |
---|
mulla on ollut vhs:llä vanha rockstop jossa oli gunnari speciali, jotain 1,5h jountaja jutteli duffin kanssa niitä näitä. ohjelman jälkeen syntyi kaamee kohu siitä että duffi oli kiskassu puolitoista pulloa vodkaa sinä aikana ja haastattelun lopussa huomaa että jätkä on ihan pellit kiinni. no enivei yks parhaista rockstopeista ikinä, siinä oli aika paljon juttua myös hanoi rocksista, ja tuli muutamia kivoja pieniä juttuja esille siitä kuinka esim hanoin jätkiä oli gunnareiden kiertueella mukana dokailemassa, ja tais olla nasty joka vilahtee pariin otteeseen mm. paradise city videossa. jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
stickyfinger 04.06.2005 12:41:43 | |
---|
Joo, meikäläinenkin aikanaan tuo nimen omaisem Rockstopin nauhoitti, silloin kun se tv:stä siis alunperin tuli. 11 vuoden kypsässä iässä aika paljon kyseenalaisia vaikutteita tuosta Duffin koko ulosannista sain, ja osaksi sen takia tällä tiellä ollaan. Tosin, onneksi ja luojan kiitos, alkoholin kulutukseni ei samoissa määrissä ole kun tuon ko. basso-taiteilijan. Piru vie vaan kun jossain vaiheessa tuli nauhoitettua tuon Rockstopin päälle.... "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Dick O Steele 04.06.2005 19:36:22 | |
---|
Sanoppa mulle kuka sitten oikein on semmoinen "erikoinen" basisti? Onko sse kiinni tekniikasta vai hyvistä lickeistä? Kyllä Duff McKagan on ihan vitun hyvä basisti kuule. |
waihen84 04.06.2005 19:52:57 | |
---|
Duff is teh man! |
voltasparta 04.06.2005 21:39:52 | |
---|
duff on hjuva :) Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
duff666 12.06.2005 22:44:41 | |
---|
duff on jumala ihq bejbeh |