Aihe: Esp Ltd
1 2
Mjuusikman
02.06.2005 18:02:43
Mitä mieltä ootta tämmösestä kitarasta ku Esp ltd- mh 50

http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-169737.html

Oiskohan hyvä..?pystysköhän tiluttaan.. onko kellään kokemuksia/tietoa??
Hohhoijaa
02.06.2005 18:05:14 (muokattu 02.06.2005 18:13:42)
Särön täytyy olla rän rän eikä dzzzz dzzzz.
Hohhoijaa
02.06.2005 18:13:38 (muokattu 02.06.2005 18:21:50)
eipä tuolta paljoa selvenny...

Ongelmallista. Asiasta on takuulla ollut vaikka kuinka keskustelua, mutta Haku ei hyväksy hakusanaa Esp eikä Ltd (liian lyhyet hakusanat), eikä myöskään niiden yhdistelmää.

Edit: Tuohon samaan hintaan saisi Suomesta Ibanezin RG321:n, jolla voi takuulla tiluttaa. Katsele ympärillesi, eri vaihtoehtoja saatavilla.

Edit2: Meni M ja Viper sekaisin :(
Särön täytyy olla rän rän eikä dzzzz dzzzz.
Mjuusikman
02.06.2005 18:26:25
tossa ltd :eessä on kielilukot ja muutenki ehkä houkuttelevan näkönen.. En oo mikkään ammattilainen. eli luulen että tuo riittäisi mulle....
Mjuusikman
02.06.2005 18:37:15
eikö kitara olisi silti aika hyvä toiseksi kítaraksi..??
elbowski
02.06.2005 18:46:32
Osta Ibanez RG321 mieluummin, ei ole halpaa lisenssifloikkaa pilaamassa soittoinnostusta, ja muutenkin tuo kitara vakuuttaa paremmin.
Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2
ezki82
02.06.2005 18:55:51
pystysköhän tiluttaan.. onko kellään kokemuksia/tietoa??

Totta munassa pystyy tiluttamaan... eikös se ole enemmän soittajasta kuin kitarasta kiinni? Itse tilutan tällä hetkellä Anttilan elektroakustisella Williamsilla kun sattuu olemaan ainoa toimintakuntonen soitin... Paskempaa kitaraa saa muuten hakea kissojen ja koirien kanssa.
Ihminen joka on ruvennut soittamaan kitaraa, on löytänyt elämän tarkoituksen!
ReBeat
02.06.2005 18:58:05

Tilutus lähtee aina syvältä soittajan sisimmästä. Se kanavoituu euforian saattamana tunnevirtana sormiin, jotka toimivat vain tulkkeina runoudelle, jota sielu haluaa tuulikotkan liverryksen lail' vapauttaa... niinkuin alastonkuvaajallekin kameran nappia paineleva sormi on vain toteuttamisen väline, joka mahdollistaa jo uhkeasti pinnan alta kumpuavien leimujen jalostamisen tallennetuksi tuleksi.
Hyvin vähän on itse kitarasta kiinni jos vain kipinä elää. Hoho.
Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole.
myrtonen
02.06.2005 19:01:54
...Hyvin vähän on itse kitarasta kiinni jos vain kipinä elää. Hoho.

Tämä oli jotenkin niin kaunista ja tilutuksen jalot aatteet sisällyttävää, että saat plussapalleron.
Pastilli?
Mjuusikman
02.06.2005 19:10:11
ennemmin kokemuksia siitä kitarasta kuin.. joitain tilutushommeleita.. onkohan tossa mh- 50 sessä hyvät mikit ja pysyyköhän vireesä..ku en vihtis ostaa mitään kitaraa joka sitte kohta pitää vaihtaa..koska ei tuota rahaakaan liikaa oo..budjetti ois noin0-350 euroa.. eli oisin aatellu ibanez mh 50 kitaraa, mutta pitää vielä miettiä..!?
elbowski
02.06.2005 19:34:17
ennemmin kokemuksia siitä kitarasta kuin.. joitain tilutushommeleita.. onkohan tossa mh- 50 sessä hyvät mikit ja pysyyköhän vireesä..ku en vihtis ostaa mitään kitaraa joka sitte kohta pitää vaihtaa..koska ei tuota rahaakaan liikaa oo..budjetti ois noin0-350 euroa.. eli oisin aatellu ibanez mh 50 kitaraa, mutta pitää vielä miettiä..!?

Osta se Iban RG321, kuten sanoin jo, ei ole lisenssifloikkaa joka pilaa soittoinnostuksen, ei meinaan pidä virettä se.
IMIK #25
Bella Italia #2
Mjuusikman
02.06.2005 19:37:08
Oletko varma asiasta.. ettet vain puhu.. hyvä jos on varmaa asiaa..:D
elbowski
02.06.2005 20:19:00
Oletko varma asiasta.. ettet vain puhu.. hyvä jos on varmaa asiaa..:D

No on varmaa asiaa.
RG321 Levytukussa 289 €, testimään siitä!
IMIK #25
Bella Italia #2
SS Ameba
02.06.2005 21:08:33
itellä on tommonen esp-ltd m50 bks ja tykkään kyllä ,vähän erillainen ku toi mh 50 mutta hyvä mun mielestä.
Heräsit huomenna, kunhan nukahdat?!?.| VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!!
toxic
02.06.2005 21:11:55
Oletko varma, että haluat floikan?
Ze Kink
02.06.2005 21:14:11
Itsekin antaisin äänen Iban Rg321:selle, tuossa Ltd:ssä on melkoisen kökkö lisenssifloikka. Tuon kanssa taitaa vain mennä into soittamiseen, jollei tiedä minkälaista säätämistä floikkaan kuuluu.
Rölö
Mjuusikman
02.06.2005 21:52:40
floikka tallasta en ole aivan varma, mutta se olisi ihan kiva asia,... mutta oisiko toi iban rg321 sitte hyvä niinku toiseksi kitaraksi.. ettei tarvi heti ostaa uutta...????!
onko mikit kuinka hyvät? En itse näistä oikeen paljo vielä tiiä niin on aika pakko kysellä. mutta hyvä kun vastailetta!:D
Spike
02.06.2005 22:59:20
350 eurolla sais jo ihan ok käytetyn.
So you did but did nothing. Sama meni mänät.
mhaarala
03.06.2005 00:34:34
floikka tallasta en ole aivan varma, mutta se olisi ihan kiva asia,... mutta oisiko toi iban rg321 sitte hyvä niinku toiseksi kitaraksi.. ettei tarvi heti ostaa uutta...????!
onko mikit kuinka hyvät? En itse näistä oikeen paljo vielä tiiä niin on aika pakko kysellä. mutta hyvä kun vastailetta!:D

Yleensä tuon hintaluokan soittimia ei pidetä kovin pitkään, joten jos aiot ihan oikeasti hankkia soittimen, jolla soittaa vähän pidempään niin säästä rahaa kalliimpaan tai hanki käytettynä joku hyvän laatuinen ja hyväkuntoinen peli. Halpa ja hyvä kulkevat ainakin uutena yleensä eri paketissa.

LTD:ssä käytetyt lisenssifloikat eivät ole mitään maailman parhaita, joten en ainakaan varauksetta moista suosittele. Itselläni se on toiminut ihan siedettävästi mutta kyllä sen huomaa ettei se mikään kovin kummoinen ole. Mikit tuossa on ESP:n omat ja niitä käytetään ainoastaan halvimmissa malleissa, joten oletettavasti laatu ei niissäkään ole kovin päätä huimaava, vaikka luultavasti ajavatkin asiansa. Ibaneziin en ota kantaa kun en niitä niin tarkkaan tunne, aiemmat kokemukset rg:stä ovat olleet sellaiset että ihan kiva mutta Jackson sopi minun tassuihini paremmin. Melkein kannattaisi käydä kokeilemassa jossain noita eri kitaroita ja muodostaa kuva niistä sen perusteella... ja testata myös jotain kalliimpia malleja, jos mahdollista, niin saa vähän tuntumaa siihen missä niiden väliset erot ovat.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)