Aihe: "Teinihevi"
1 2 3 4 510 11 12 13 14 15 16 17 18
Rumpali Rölli
11.05.2005 21:00:16
Silloin on syytäkin nipottaa, jos tekstistä ei meinaa saada mitään selvää.

Joo, eiköhän tämäkin keskustelu ollut tässä. Ei edes naurata enää.

minä en ainakaan nipota ja saan kaikkien teksteistä selvää vaikka muut valittaisivatkin ... katsos kaikesta ei tarvitse mainita :( se ei tunnu kaikista kivalta
Sannoesinpa jopa niinkui' ystävämme Tuponttit "Muikene kuv vuarj "
Super-Jari
11.05.2005 21:01:24
Silloin on syytäkin nipottaa, jos tekstistä ei meinaa saada mitään selvää.

Joo, eiköhän tämäkin keskustelu ollut tässä. Ei edes naurata enää.

Ei tämä vielä. Olen oikeasti kiinnostunut miten Henkka Hevimies vastaa jos vastaa.
Jumalauta! Kirroon sinnuu Luojoo ku kiusoot minnuu ruojoo!!
Henkka Hevimies
11.05.2005 21:21:48
Ei tämä vielä. Olen oikeasti kiinnostunut miten Henkka Hevimies vastaa jos vastaa.

Taidan jättää kommentoinnin tästä edespäin muille. Enköhän ole jo sanottavani sanonut.
Rap^4-Eva...and TuPac LiVes-4-Eva
Super-Jari
11.05.2005 21:23:16
Taidan jättää kommentoinnin tästä edespäin muille. Enköhän ole jo sanottavani sanonut.

Todellakin :)
Jormaz
11.05.2005 21:43:25
Todellakin :)

Veit kuvainnollisesti aikuiselta mieheltä tikkumellin kädestä. Popcornit oli jo valmiina ja odotin vastausta kuin kultaista suihkua.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Super-Jari
11.05.2005 21:48:58
Veit kuvainnollisesti aikuiselta mieheltä tikkumellin kädestä. Popcornit oli jo valmiina ja odotin vastausta kuin kultaista suihkua.

Tsöri.

Pussista on paha huutaa :D
Chronic
02.06.2005 10:44:36
En oikeestaan voi sanoo mitään teiniheviks mut ite kuuntelen metallicaa ja paljon. Jota iso osa ''kunnon musiikkia'' kuuntelevista mollaa, Se on mun mielest teinipelleilyy jos ei tiiä mitään muuta ku että ne on väsänny nothing else matterssin
DeimosXIII
02.06.2005 16:10:41
Miksi teinit kutsuvat teräsbetonia "Terikseksi"?

HOHO!

-Deimos XIII
Rumpali Rölli
02.06.2005 19:32:58
Silloin ei ole elämä kovin hyvällä mallilla, etenkään kun ei omista yhtään välimerkkiä tai yhdyssanaa.

Onko noin.. minua kun ei haittaa paskan vertaa kuinka menee joku yhdyssana yms.
Jos kirjoitan väärin jätä se vain omaan arvoonsa kiitos!!
Yo ho, yo ho, a pirate's life for me. We pillage, we plunder, we rifle and loot. Drink up me hearties, yo ho. We kidnap and ravage and don't give a hoot. Drink up me hearties, yo ho
KTR
02.06.2005 19:38:49
Onko noin.. minua kun ei haittaa paskan vertaa kuinka menee joku yhdyssana yms.
Jos kirjoitan väärin jätä se vain omaan arvoonsa kiitos!!

Mun näkemyksen mukaan näitä viestejä kirjoitetaan lähinnä muita lukijoita varten, eikä itseään varten. Useat ihmiset lukevat mielummin hyvin kirjoitettua tekstiä, joten itse ainakin yritän tuohon selvyyteen panostaa hiukan. Tuommoinen välimerkitön, epäselvä kirjoitustyyli vaikuttaa myös aika paljon siihen, minkälaisen kuvan kirjoittaja itsestään antaa muille. Niin tämä oli tämmöistä yleistä miettimistä vain, eikä nyt mitään henkilökohtaista. Ja kaiken lisäksi aiheesta keskustellaan ihan väärässä ketjussa väärällä alueella.
Lukkoa tälle minunkin puolesta.

:)
Super-Jari
02.06.2005 19:52:10 (muokattu 02.06.2005 19:53:16)
En oikeestaan voi sanoo mitään teiniheviks mut ite kuuntelen metallicaa ja paljon. Jota iso osa ''kunnon musiikkia'' kuuntelevista mollaa, Se on mun mielest teinipelleilyy jos ei tiiä mitään muuta ku että ne on väsänny nothing else matterssin

Mitä?

KTR:
Lukkoa tälle minunkin puolesta.

Eläpäs höpötä kun myöhäisteini yrittää ymmärtää varhaisteinien ajattelutapaa.
Basisti on HIENO soitin
-Eemil
elbowski
02.06.2005 19:53:45
Mitä?

Katsos, jos et tunne Metallican tuotantoa, olet teinipelle.

Näin sen on pakko olla.
Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2
Sahtimies666
02.06.2005 20:46:44 (muokattu 02.06.2005 20:47:13)
Minkätakia esität tyhmää koko ajan?

Minkä takia esität fiksumpaa/vanhempaa mitä olet?

..joo ois voinu jättää sanomatta
"Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night.
Carpenter
02.06.2005 23:13:16
ns."perusjamppa"

Eli niin kuin minä! Mie kuuntelen ja soitan heviä siksi, koska sähkökitara on siistin kuulonen soitin ja hevissä on mukava tunnelma. Lisäksi hevissä musikaalisesti hyviä juttuja ja taitavaa soittoa, toisin kun vaikka räpissä, joka samaa humppaa koko biisin ajan.

Onhan se ihan OK, jos haluaa viestittää musamakuaan kauas pukeutumalla, mutta tärkeämpää on minusta se, mitä itse musasta ajattelee. Nyt porukka on alkanut sanoa minua "hevihemmoksi" (muutaman koulussa vedetyn keikan perusteella), vaikka ihan "perusjampalta" näytänkin.

Koulun "teinihevarit" taas vetävät Bodom-paidat päällä ja mustissa hiuksissa sanoen, että Laiho on Suomen paras hevilaulaja. Sanovat vielä: "Miten niin pienestä miehestä voi lähtä niin rankka ääni" :D
Sovittele puheesi kukkarosi mukaan.
Roitto
03.06.2005 13:53:20
Mun mielestä kaikkein teinimäisintä on se, ettei suostu kuuntelemaan kun jotain Tr00 evil metallia, koska "kaikki muu on täyttä paskaa". Sellasia tyyppejä oikeestaan nauran eniten, enkä niitä jotka tietävät vain sen et Metallica soittaa Nothing else mattersin.
Nyt pois maitosi selästä ja juo hevosesi!!
KoRn_GoD
03.06.2005 13:57:46
Niin tässähän juuri ne jotka on niin tr00, että on pakko kuunnella just sitä bändiä, kun muuten et ole "tr00" niin eli tuohan on jo kääntynyt toisinpäin, että juuri UG BURZUMEJEN kuuntelijat eivät voi kuunnella, muuta, kun muu ei ole tr00ta.
http://www.freewebs.com/korn-fin Korn fanit sinne mars!
Sahtimies666
03.06.2005 14:01:46 (muokattu 03.06.2005 14:02:01)
Mun mielestä kaikkein teinimäisintä on se, ettei suostu kuuntelemaan kun jotain Tr00 evil metallia, koska "kaikki muu on täyttä paskaa". Sellasia tyyppejä oikeestaan nauran eniten, enkä niitä jotka tietävät vain sen et Metallica soittaa Nothing else mattersin.

Aivan oikein!!! Toi on helvetinmoista pelleilyä tommonen "Kuuntelen Northeria ku Bodomista tuli liian mainstriimii" voi luoja!!!! Olen vielä kuullut tollaisen kommentin sanottavan.. mikä ihmisiä vaivaa?!?! eikö voi kuunnella jos se on suosittua? eli äärimmäisessä tapauksessa ei voi kuunnella ku paskoja bändejä..tai perustaa oma bändi ja olla promoamatta sitä ja sit kuunnella niitä omia biisejä... ..tässä nähään kyllä että omia aivoja ei osata käyttää..jos tykkää jostain bändistä niin pitää ensin ottaa selvää että onko se suosittu vai ei...

..ei voi ku ihmetellä..saat plussan
Landola59
03.06.2005 14:02:39
Teiniheviä ei ole olemassa. On vain teinihevareita. Ottavat heavyn liian vakavasti.
HPK = Hemmetin Paljon Kirkkoja.
Sahtimies666
03.06.2005 14:04:21
Teiniheviä ei ole olemassa. On vain teinihevareita. Ottavat heavyn liian vakavasti.

Juuri näin!! Eikä sille iälle voi mitään.. suurinosa meistä on teininäkin kuunnellu musiikkia!!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)