edgehill 01.06.2005 21:53:59 | |
---|
Pohdiskelin straton ostamista & hintoja täällä: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ?c=15&t=94355&o=0&co=60 Niinhän siinä sitten kävi, että tuo American HSS tuli ostettua. Ei olisi pitänyt testailla sitä 65 Deluxe Reverb RI:n kautta. Nimittäin sekin tarttui mukaan. Varsinaisesti olin jo päättänyt hankkia käytetyn musarin mutta en voinut vastustaa. Euforinen tila jatkuu mutta eiköhän se ostoskrapula sieltä vielä ilmaannu :-) Ostokset tein F-Musiikissa ja hinnat sain tingittyä sen verran lähelle T-kaupan hintoja ettei kannattanut lähteä sieltä tilailemaan. Muutenkin palvelu oli ihan asiallista, testailin näitä rauhassa pari tuntia ilman mitään hätistelyjä. Okei, nyt takaisin kiusaamaan kitaraa! |
Mursuviiksi 01.06.2005 22:15:05 | |
---|
No jopas sattui lipsahdus! Toivottavasti emäntä on armollinen ;) "I like rice. Rice is great if your hungry and want 2000 of something." - Mitch Hedberg (R.I.P.) |
Puavali 01.06.2005 22:18:15 (muokattu 01.06.2005 22:33:05) | |
---|
...Ei olisi pitänyt testailla sitä 65 Deluxe Reverb RI:n kautta. Nimittäin sekin tarttui mukaan. Varsinaisesti olin jo päättänyt hankkia käytetyn musarin mutta en voinut vastustaa. Vuosimalli 65? Deluxe Reverb oli parempi kuin Music Man? Se on sitten hyvä! Lycka till vaan! Ed: Vai 65 wattinen? kalamies#19 >-)))>
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2 |
carlos 01.06.2005 22:28:22 | |
---|
Hoho! Lapset ovat varmasti innoissaan siitä, että kaurapuuro on loppu! Sitten kun enää mitään ei tule pöytään, niin karu totuus alkaa paljastua.. ja iskän työhuoneesta kuuluu blues! onnea uusille vermeille! Rahat pitää tuhlata, ennen kuin ne loppuvat. |
Olli S. 01.06.2005 22:37:52 | |
---|
Vuosimalli 65? Deluxe Reverb oli parempi kuin Music Man? Se on sitten hyvä! Lycka till vaan! Ed: Vai 65 wattinen? Varmaankin RI tarkoittaa Re-Issue. Onnea uusista kamoista! "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. |
Illu 02.06.2005 00:17:47 | |
---|
Onnea uusille vermeille. Itseäni vaivaa usein Deluxe Reverb GAS ;) Toinen lamppu on himmee. |
Puavali 02.06.2005 06:11:41 | |
---|
Varmaankin RI tarkoittaa Re-Issue. Onnea uusista kamoista! Selävä, kiits! Niin tietysti. Ensin tuli mieleen Riplomi Insinööri... kalamies#19 >-)))>
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2 |
edgehill 02.06.2005 09:03:24 | |
---|
Kiitos vaan onnitteluista! Emäntä on ymmärtäväinen ja antaa anteeksi tällaiset lipsahdukset. Eihän niille GAS:n vallassa oleva henkilö yksinkertaisesti voi mitään! En ole mikään asiantuntija näissä asioissa... Aitoa alkuperäistä 65´ Deluxe Reverbiä en ole kuullut enkä siis voi vertailla. Mutta kyllä tämä reissuekin kuulostaa *tosi* hyvältä. Kaikki tuntuu olevan enemmän kuin kohdallaan. Eihän ne hankinnat tähän pääty. Listalle lisättiin keinokuorma ja joku säröpedaali. Olisikohan Boss SD-1 Uraltone modilla hyvä tähän? Hoho! Lapset ovat varmasti innoissaan siitä, että kaurapuuro on loppu! Sitten kun enää mitään ei tule pöytään, niin karu totuus alkaa paljastua.. ja iskän työhuoneesta kuuluu blues! I'm starin' at an empty plate Too weak to go out on my date It's easy to hide since you can't see me from the side Oh, what I'd give for a piece of bread Hurry, give me some before I'm dead Tell me, tell me, what should I do, my daddy says it's good for you And just keeps on playin' the starvation blues |
Lapset syököön kynsiään! Jea, rait! Vhat evö... |
Groove Man 02.06.2005 13:56:02 | |
---|
|
edgehill 02.06.2005 20:45:50 | |
---|
Kiitos Groove Man, täytyy käydä noita katsastamassa! |