Aihe: Mötley Cruë-kirjan (The Dirt) lukeneille..
1 2 3 4 5 6 7
fifehole
29.04.2005 20:24:05

Ei mua kiinnosta paljonko kirja on myyny. Lähinnä kiinnostaa se onko sillä mitään annettavaa mulle. Ja kuten varmaan huomasitkin jo tolla ei ollu mulle. Mutta hyvä, että se on löytänyt kohdeyleisönsä niinkuin sinut. Oikein hyvää vappua ja dekadenssia sulle.

OK, kiitos samoin.
Head for an eye
-jonne-
29.05.2005 19:43:54
joo..oli siis paras lukemani kirja..ja tulee aina olemaan...

Vince: luukutteli noita tyttösiä aika tiuhaan tahtiin...eiks se joku 5 per yö kiertueen aikana ollu...vituttaa ku kaikki tuomitsee sen (jopa bändijäsenet) siitä razzlen taposta..noin voi käydä, mutta kyllä tossa tilanteessa pitäs tukea löytyä

Mick: kirjan selvästi epäselvin tyyppi..jotenki vetäytyvä ja omituinen..haha..osottautu silti melkeenpä mielenkiintosemmaks tapaukseks koko bändistä ku muiden sekopäiden toiminta oli jotenkin arvattavissa..oli kova vetämään viinaa (jota muut luulikin vedeks) ja slideä

Nikki: bändin perustaja, nörtti Jeromesta joka halus olla rokkitähti..peitti tunteet huumeisiin ja viinaan..kyllästyi loppupeleissä pilluun ja halus vaan lisää huumeita..aika hauska tapaus

Tommy: Nikkin seuraaja The Terroro Twins..ei varmaan ilman nikkiä ois sekoillu niin paljon kumitä sitten loppupeleissä sekoili..oli selvästi tyyppiä joka rakastuu nopeesti eikä juokse heti kaikkien ämmien perään..ehkäpä suurin hauskanpitäjä koko porukasta...piti paljon zombie-pölystä..kuten nikki

kaikille niille jotka ette oo lukenu: OOTTE MISSANNU HELVETIN PALJON !!
J.Hollström
29.05.2005 19:51:20
joo..oli siis paras lukemani kirja..ja tulee aina olemaan...

kaikille niille jotka ette oo lukenu: OOTTE MISSANNU HELVETIN PALJON !!

Olen lukenut ja niille jotka ette ole, ette ole missanneet mitään muuta kuin äärimmäisen typerää ameriikan pellejen sikailua, örveltämistä ja huumeiden kanssa urheilua. Jos joku pitää sitä parhaimpana lukemistonaan, niin aika suppea käsitys kirjallisuudesta täytyy olla. Onhan se ihan vitun cool lukea kun isot pojat ameriikassa näyttää mallia miten oikeaa rockelämää vietetään... Ottakee urpot mallia.
-jonne-
29.05.2005 23:31:20 (muokattu 29.05.2005 23:31:34)
ootko juki68 vähän tiukkis..tässähän arvostellaan kirjaa eikä sen lukijoita..urpo sä tässä taidat olla..oonko sanonu että siitä kannattaa ottaa mallia...ja kyllä jo enne lukemistani tiesin että toi kirja kattaa lähes pelkästään sikailua kiertueella jne. ja jos mun mielestä joku on missannu paljon ku ei oo lukenu ni ei se meinaa et just sä oot välttämättä samaa mieltä..lue vaikka lasten satuja jos ei kiinnosta
Härski
29.05.2005 23:48:48 (muokattu 29.05.2005 23:50:11)
Kuules, aaronin poika. Ei ehkä kannata ottaa noita kommentteja niin henk.kohtaisesti, vaikka kuinka se olis sun lemppariparasainajaikuisesti- bändi. Ihan vain vinkkinä. Kohta juki dumaa lisää ja kovaa, lopputuloksena sut löydetään narun jatkeena jostain Vuosaaren voimalaitoksen maastosta, jos otat painolastia harteilles noista.

Trust me...
-jonne-
29.05.2005 23:54:48
joo..kyllähän tää asia on ihan mielipide kysymys..jos satun pitämään ni mikäs siinä...aaron se on muuten sitte aika turha kaveri
sunder
30.05.2005 00:03:21
Olen lukenut ja niille jotka ette ole, ette ole missanneet mitään muuta kuin äärimmäisen typerää ameriikan pellejen sikailua, örveltämistä ja huumeiden kanssa urheilua. Jos joku pitää sitä parhaimpana lukemistonaan, niin aika suppea käsitys kirjallisuudesta täytyy olla. Onhan se ihan vitun cool lukea kun isot pojat ameriikassa näyttää mallia miten oikeaa rockelämää vietetään... Ottakee urpot mallia.

Se on kyynel. Itse viihdyin kovasti kirjaa lukiessani, eli kai se sitten palveli tarkoitustaan. Eihän se mikään järjen riemuvoitto ollut, mutta kyllä se avarsi näkemystä bändin tyypeistä.

Typeränä vastavetona heitän, että eipä kukaan varmaan jaksaisi lukea kirjaa jonkun suomalaisen iskelmätähden arjesta. No joo...

Eli viihdearvona melkee täys kymppi, mutta ei muuten sen enempää.
J.Hollström
30.05.2005 09:44:02
Typeränä vastavetona heitän, että eipä kukaan varmaan jaksaisi lukea kirjaa jonkun suomalaisen iskelmätähden arjesta.

Suomalaisen iskelmätähden arki voisi olla erittäin mielenkiintoista luettavaa, tosin huumeiden ja peroksidiblondien tilalla on pääasiassa viina ja ei niin silikonilla muotoillut matamit. Esim. Olavi Virran, Baddingin, Reijo Taipaleen ja muiden elämästä voi hyvällä kerronnalla tehdä aivan samanlaisen törkytehtaan mitä näistä meikkipelleistä. Käykääpä teinit lukemassa hieman enemmän tätä muusikon arkea nähneiden juttuja tuolta tanssimusiikkiosastolta, niin voitte saada jotain visioo mitä se homma on.

Ymmärrän toki ihmisiä joita The Dirt- kirjan rajalla eläminen kiinnostaa ja viihdyttää, itsekin olen monen monta elämäkertakirjaa lukenut vastaavaa hörhöilyä (mm. Jim Morrison, Elvis, The Rolling Stones, Andy McCoy etc.), mutta en silti mainoistaisi niitä minään muuna kuin huonoina esimerkkeinä epäonnistuneista elämäntyylin valintoina. Siksi hieman kriittisempi kommentti tohon jonnen hehkutukseen.
Veikko
31.05.2005 10:29:24
Suomalaisen iskelmätähden arki voisi olla erittäin mielenkiintoista luettavaa, tosin huumeiden ja peroksidiblondien tilalla on pääasiassa viina ja ei niin silikonilla muotoillut matamit.

Topi Sorsakoskesta kertova, kulkukoira on muuten erittäin hyvä kirja. Mötiköiden kirjasta olen mielipiteen jo sanonut. Jatkan keskustelua siitä sitten kun kirjan pohjalta tehdään elokuva ja tietokonepeli.
Tampereen dadaveikot (Have mercy)
Deeku
01.06.2005 15:07:36
Mitä nyt tohon Nikkiin tulee niin se on mun mielestä nykyään aika läskissä kunnossa niinku Mick ja Vinceki.

Minä en kyllä mitenkään saa Nikkistä tai nykyisestä Mickistä läskiä.
Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here!
stickyfinger
01.06.2005 18:43:36
Voe tokkiisa. Minkähän silmälasien läpi katsottuna Mick Mars on nykyään lihavassa kunnossa. Ukkohan on kun hammastikku.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
breadfan
01.06.2005 21:24:48
The dirt on paras kirja minkä olen lukenut!
Parempi paska laulu, kuin ei ollenkaan.
rheinone
01.06.2005 21:27:59
Minä en kyllä mitenkään saa Nikkistä tai nykyisestä Mickistä läskiä.

Kyllä ne Nikki ja Mick läskejä on. Toisin on Youngin Malcolmin ja Anguksen laita: Hoikkia poikia, ja siksi niistä diggaankin.
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
rheinone
02.06.2005 09:49:16
http://motleycruehitsquad.com/galle … p?album=lastup&cat=6&pos=72

Onko tuo jätkä läski?

(On muuten ihan hemmetin kehittävä puheenaihe...heh..)

On on, noin niinku kuvainnollisesti ;+)

Ehkä mötikän kohdalla puheenaihe onkin relevantti, en tiedä. Meinaan kun bändin meriitit ovat pääasiassa ulkomusiikillisia.
slowdive
02.06.2005 10:50:14
Meinaan kun bändin meriitit ovat pääasiassa ulkomusiikillisia.

Yli 40 miljoonaa myytyä levyä... On se ihan musiikkillinen meriitti kyllä, piditpä bändistä tai et.
sunder
02.06.2005 13:14:38
Juu, ei tarvi lukee tätä triidiä jos ei kiinnosta tahi ole mitään järkevää sanottavaa. Monta kertaa on tehny mieli mennä kommentoimaan ac/dc topicin uskomatonta lässytystä, mutta olen jaksanut tähän asti pitää kaiken sisälläni. Ja aion myös pitääkin. Kaikesta ei voi tykätä, mutta ei se tarkota sitä, että jos itse ei pidä jostain bändistä niin sitä tarvitsee tulla halventaan.
rheinone
02.06.2005 13:23:32 (muokattu 02.06.2005 13:24:46)
Juu, ei tarvi lukee tätä triidiä jos ei kiinnosta tahi ole mitään järkevää sanottavaa. Monta kertaa on tehny mieli mennä kommentoimaan ac/dc topicin uskomatonta lässytystä, mutta olen jaksanut tähän asti pitää kaiken sisälläni. Ja aion myös pitääkin. Kaikesta ei voi tykätä, mutta ei se tarkota sitä, että jos itse ei pidä jostain bändistä niin sitä tarvitsee tulla halventaan.

Kyllä mä tuun mötikän keikan tsekkaamaan. Yritin vain tuoda mielipidettäni esille siitä, ettei ole vitun väliä ovatko Mick ja Nikki läskejä, kuten joku väitti, vai eivät.

Sitäpaitsi eiks tää topicci ollu TheDirt-kirjan lukeneille? Tarviikohan siitäkin pitää, jos haluaa kommentoida täällä jotain...
Bluesmies
02.06.2005 14:52:53

Onko tuo jätkä läski?

(On muuten ihan hemmetin kehittävä puheenaihe...heh..)

Ei jumaliste, toi äijä ei kyllä enää kauaa elä...
Uusi musiikkinäyte profiilissa.
rheinone
02.06.2005 16:17:05

Ei jumaliste, toi äijä ei kyllä enää kauaa elä...

Ihan cooleja kuvia, varsinkin noi uudemmat!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)