Aihe: Mitä mieltä pukeutumisesta..?
1 2 3 4 5 6 7 8
Bathory
24.04.2003 16:26:30
Ihan sama ongelma mulla tosin en näytä yhtään punkkarilta. Kaikki varsinki ikäluokassa 7-13 sanoo saatananpalvojaksi. Kerran olin kaupassa ja joku pikku penska kysy et oonko saatananpalvoja. pihalla tulivat vastaan ja huusivat saatananpalvojaksi. Järkyttää tällanen. Mut sentään kasvatettiin jotenki.

Jep. Mikä helvetti niitä riivaa?
jenni.rotten
24.04.2003 16:40:37
Hanuristi:
tai sit mä oon vaan NIIN söpö...

Niin no, aikalailla kaniltahan sä näytät
(ottaen huomioon tuon jäsenkuvauksen...)
Sekunda jo eläessään - kusipää jo syntyessään
L.C.F
24.04.2003 17:35:52 (muokattu 24.04.2003 17:39:17)
Joo no sanotaan nyt tämä: "This shithole would be much more tolerable if everyone was dead." Joskus olo on kyllä tollane kun kylällä jokainen elävä ihminen joka kävelee vastaan kyttää silmät pyöreenä.. Se vituttaa ja varsinki se jos joku huutaa saatanan palvojaks! Jos täälä on yhtään joka on ollu mun lisäks ja koittaa lopettaa sen nii tietää varmasti kuinka rasittavaa sen lopettamine silloin on! Ainaki mulle se meinaa olla välistä hankalaa, mut nyt näyttää jo paremmalta :)! Toivottavasti en masentanu teitä... Nii siis, mun puolesta jokainen pukeutuu niin kuin itse haluaa!
"This shithole would be much more tolerable if everyone was dead."
noir
24.04.2003 22:04:41
Joo no sanotaan nyt tämä: "This shithole jne. kunnes Nii siis, mun puolesta jokainen pukeutuu niin kuin itse haluaa!

Itseäni katsotaan, etenkin talvivarustuksessani, pitkään ja kierretään kaukaa. Satanistiksi ei kyllä ole tultu sanomaan, mikä tosin olisi mielestäni varsin huvittavaa, vaikka elänkin elämänkatsomuksellisessa identiteettikriisissä.

Leimaaminen on kuitenkin aina typerää, enkä viitsi antaa sille mitään arvoa. Ihmisten mielipiteisiin vaikuttaminen vaatetuksen/ulkoasun avulla on mielestäni taas todella typerää. Sille annankin negatiivista arvoa.
Heräsin aamulla, ja sillä tiellä olen vieläkin.
hanuristi
25.04.2003 15:57:32
sanompa viel,et suuremmaks osaks mä oon saanu positiivista palautetta,esim. yks jätkä.aina ku se näkee mut se huutaa et:voi ku mullaki olis tommonen tukka tai et:ootsä aika kiva.
toisaalta joillekki mä oon salama tai vähintään sähköiskun saanut,mut ei sille voi mitään.ja en voi kieltää,etteikö kivaa olis joskus järkyttää tota "perusmassaa" tai muita ihmisiä noin niinku yleensä.
Bathory
26.04.2003 12:55:58
Joo no sanotaan nyt tämä: "This shithole would be much more tolerable if everyone was dead." Joskus olo on kyllä tollane kun kylällä jokainen elävä ihminen joka kävelee vastaan kyttää silmät pyöreenä.. Se vituttaa ja varsinki se jos joku huutaa saatanan palvojaks! Jos täälä on yhtään joka on ollu mun lisäks ja koittaa lopettaa sen nii tietää varmasti kuinka rasittavaa sen lopettamine silloin on! Ainaki mulle se meinaa olla välistä hankalaa, mut nyt näyttää jo paremmalta :)! Toivottavasti en masentanu teitä... Nii siis, mun puolesta jokainen pukeutuu niin kuin itse haluaa!

Mun yks tuttu oli saatananpalvoja, mutta se tappo itsensä. Muuten mukava äijä, ei mikään kauhean agressiivinenkään, vahingoitti vaan itseään. Laittoi elämänsä kunnolla solmuun ja ei päässyt siitä irti (viina, huumeet, varkaudet, viiltely jne...). Helvetti, kyllä nyt tuli haikea olo. Tästä tekstistä ei tarvitse masentua! Jokainen elää tyylillään.
Sinulle toivon erittäin hyvää jatkoa!! Ihailtavaa että olet melkein päässyt siitä helvetistä irti!
Makuupussimies
26.04.2003 13:39:52
Riippuu millanen punkkari... En mä niille yleensä naura. Mä nauran lähinnä semmosille 13v. hoppareille.
"Stay out of the road if you wanna grow old" -Pink Floyd
L.C.F
26.04.2003 15:17:50

Mun yks tuttu oli saatananpalvoja, mutta se tappo itsensä. Muuten mukava äijä, ei mikään kauhean agressiivinenkään, vahingoitti vaan itseään. Laittoi elämänsä kunnolla solmuun ja ei päässyt siitä irti (viina, huumeet, varkaudet, viiltely jne...). Helvetti, kyllä nyt tuli haikea olo. Tästä tekstistä ei tarvitse masentua! Jokainen elää tyylillään.
Sinulle toivon erittäin hyvää jatkoa!! Ihailtavaa että olet melkein päässyt siitä helvetistä irti!

kiitti!
"This shithole would be much more tolerable if everyone was dead."
Veke
26.04.2003 16:32:25
Jenni Rotten on kyllä huonoin vitsi näillä foorumeilla.
hanuristi
26.04.2003 17:17:05 (muokattu 26.04.2003 17:17:50)
Riippuu millanen punkkari... En mä niille yleensä naura. Mä nauran lähinnä semmosille 13v. hoppareille.

oih,ne on ihanii!!
jenni.rotten
26.04.2003 18:30:42
sanompa viel,et suuremmaks osaks mä oon saanu positiivista palautetta,esim. yks jätkä.aina ku se näkee mut se huutaa et:voi ku mullaki olis tommonen tukka tai et:ootsä aika kiva.

Ja mua on uros jopa halannu.

Hoho.

(en mä pahalla, mut aika tylsä aihe...)
jenni.rotten
26.04.2003 18:32:49
Jenni Rotten on kyllä huonoin vitsi näillä foorumeilla.

Ja sä olet kyllä paras vitsi. Sulle nauraa naapurin kissatkin :D
Veke
28.04.2003 14:17:21 (muokattu 28.04.2003 15:01:47)

Ja sä olet kyllä paras vitsi. Sulle nauraa naapurin kissatkin :D

Tätä mieltä oon sun mielipiteestä: http://www.saunalahti.fi/sakarit/kerro-lisaa/roosa.jpg
jaujau...
28.04.2003 18:20:40
mua tuijotetaan perään,sivuille ja eteen.enkä ihmettele,oma vika.näytän "hieman" erikoiselta,ja siitä syystä mut mielletään punkkariksi.kaverin kaveri kysyi kaveriltani että:mikä se teijän luokan jenni oikeen on.onks se hevari vai yrittääks se olla punkkari.

mä ainakin tuijotan sinua erittäin intohimoisesti...:)

no minkäs sille voi, jos pukeutuu 'hieman' erikoisesti ja tuijotetaan perään. luonnollista. miks sit pukeutuu niin, jos se tuijottelu haittaaa...?
en ymmärrä...
se_julle
28.04.2003 19:35:55
No niin, taas tällainen aihe..
Mutta mitäs ajattelette ekaks kun näätte kaupungilla punkkarin?

Joo no täällä Stadissa nyt liikkuu jos jonkinlaisa friikkiä, joten en välttämättä kiinnitä mitään huomiota ohikulkevaan punkkariin. Tai sitten katon tyyliin millasii ketjui, vaatteit ja pinssejä sil on. Varsinki jos on tosi hyvän näköset kledjut. Teinixille sitte saatan ehkä naurahtaa tms. Riippuu aikapaljon tyypistä. Jos tyyppi on tosi räkänen ni saatan miettiä että voi toista ja jatkaa matkaa.

Kyl mä varmaa, mahdollisen huomaamatta tosin, tuijjottelen kaikkia ns. eriskummallisia immeisiä, mutta enemmänkin positiivisen kiinnostuneena ku negatiivisessa mielessä.

Ite en oo kylläkään minkäänasteinen punkkari.. rokkari saattais olla parempi määritelmä.
Miten käy matka savulohen kanssa?
jenni.rotten
28.04.2003 20:21:33

Tätä mieltä oon sun mielipiteestä: http://www.saunalahti.fi/sakarit/kerro-lisaa/roosa.jpg

Ole mitä mieltä vaan, ei muakaan silleen erikoisen paljoo kiinnosta. Mitä nyt joskus voitas keskustella ihan face to face. Mä haluaisin tietää mitä sulla nyt on niin sanottavana kun aina mulle kovistelet m.netissä.
jenni.rotten
28.04.2003 20:27:25

Joo no täällä Stadissa nyt liikkuu jos jonkinlaisa friikkiä, joten en välttämättä kiinnitä mitään huomiota ohikulkevaan punkkariin.

No, täällä Itä-Suomen korvessa juttu on kyllä vähän toinen.

Tai sitten katon tyyliin millasii ketjui, vaatteit ja pinssejä sil on. Varsinki jos on tosi hyvän näköset kledjut. Teinixille sitte saatan ehkä naurahtaa tms. Riippuu aikapaljon tyypistä.

Mä katson näitä teinexejä kyllä itse aika pitkään, vaikka moni saattaisikin luokitella mut teinixiksi. En kyllä itse tunnista olevani, mutta enhän mä voi mennä muiden mielipiteitä tosta noin vaan muuttelemaan.

Ai Jos tyyppi on tosi räkänen ni saatan miettiä että voi toista ja jatkaa matkaa.

Sama juttu, pätee kylläkin ihan jokaisen laitapuolen kulkijan kohdalla. Mä en voi muuta kuin katso et voi voi.

Kyl mä varmaa, mahdollisen huomaamatta tosin, tuijjottelen kaikkia ns. eriskummallisia immeisiä, mutta enemmänkin positiivisen kiinnostuneena ku negatiivisessa mielessä.

Mä taas vilkuilen silleen nopeesti, teen sellasia nopeita havaintoja. Vältän kaikenlaista tuijottelua, koska tiedän, että katseet polttaa kyllä selkälihassa...

Ite en oo kylläkään minkäänasteinen punkkari.. rokkari saattais olla parempi määritelmä.

Rokkari? Selvittäkääs joku mulle tää käsitys, on nimittäin päässyt tässä vähän hämärtymään... pliz :)
reijoteppo
28.04.2003 21:13:24

Joo no täällä Stadissa nyt liikkuu jos jonkinlaisa friikkiä, joten en välttämättä kiinnitä mitään huomiota ohikulkevaan punkkariin. Tai sitten katon tyyliin millasii ketjui, vaatteit ja pinssejä sil on. Varsinki jos on tosi hyvän näköset kledjut. Teinixille sitte saatan ehkä naurahtaa tms. Riippuu aikapaljon tyypistä. Jos tyyppi on tosi räkänen ni saatan miettiä että voi toista ja jatkaa matkaa.

Eikös sielä Tsadis oo se Korkeasaarikin, mihinkä voi mennä pällistelemään muita savannille kuuluvia nisäkkäitä?
noir
28.04.2003 21:34:51
Rokkari? Selvittäkääs joku mulle tää käsitys, on nimittäin päässyt tässä vähän hämärtymään... pliz :)

Omasta mielestäni rokkari on aikalailla tuollaista Cobain-tyylistä. Farkkua ja nahkaa, rottakunnossa enemmän kuin uudenkarheaa.

Jos joku meinaa täällä ehdottaa niitä ns. torttupäitä, ne ovat fiftareita...
Heräsin aamulla, ja sillä tiellä olen vieläkin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)