vjvesa 01.06.2005 17:17:31 | |
---|
Kertookaapas omia minisarjasuosikkejanne. Eli siis ei mitään 20 seasonin simpsoneja tai frendejä, vaan muutaman jakson pituisia leffamaisia sarjoja. Tässä omat kaksi suosikkiani: Band Of Brothers - Mieli tekisi käyttää sanaa täydellinen. Erinomaista 2.maailmansodan loppuvaiheiden kuvausta Euroopasta. Lonesome Dove - Erittäin miellyttävä maineikkaiden näyttelijöiden kyllästämä western. Drink or Die |
la m quina 01.06.2005 17:31:10 | |
---|
Tietysti Band of Brothers. Ainoastaan City of Godin "jatko-osa" City of Men taitaa mennä ton edelle. Mitäs niitä muita on... The Office on hiton hyvä... muuta ei tule nyt mieleen. |
arska 01.06.2005 17:57:49 | |
---|
Band Of Brothers on paras! Jeesus otti leivän, siunasi, murisi ja sanoi: Ei tästä saatana kaikille riitä! |
tillotson 01.06.2005 18:00:14 | |
---|
Harmi kun en katsonut noita kaikkia jaksoja, tulisipa uusintana. Onko dvd:nä isokin boksi ja paljon maksaa? limp bizkit sucks cock |
aleksi 01.06.2005 18:04:22 | |
---|
Band of brothers oli musta aika huono. Office on hyvä, jos se minisarjaksi lasketaan - en tarkkaan tiedä mikä erottaa minisarjan normaalisarjasta. "open hands to the wind" |
Kapane 01.06.2005 18:11:58 (muokattu 01.06.2005 18:14:08) | |
---|
Band Of Brothers on paras! Office on kyllä myös hyvä, mutta se ei kyllä olee mielestäni minisarja, koska sitä tehtiin 12 jaksoa + muutama spesiaali jakso(?). |
Chrissie 01.06.2005 18:20:25 (muokattu 01.06.2005 18:22:46) | |
---|
En kyllä ymmärrä mikä tekee Band of Brotherista minisarjan. Olen luullut tähän asti, että minisarjassa on korkeintaan neljä jaksoa. Tuli äkkiseltään mieleen vain Katariina Suuresta kertonut sarja, mutta enpä sen nimeä muista.. Olen huono katsomaan minisarjoja... EDIT: Onko dvd:nä isokin boksi ja paljon maksaa? Ostin tuon boksin veljelleni joululahjaksi. Muistaakseni se maksoi 69 euroa Anttilassa, ja olikohan siinä 6-8 levyä? En pane päätäni pantiksi. Googleta. Itse en nyt jaksa *laiska* Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"Another day, another wish: don't want my life to be like this..." Client - Radio "But some day we'll look back and wonder how we ever tolerated it - life and death." Apollo 440 - Liquid Cool |
k1mm0 01.06.2005 18:26:23 | |
---|
Bonanno: Kummisedän tarina. Taitaa löytyä nauhalta kaikki neljä tunnin pituista jaksoa minulta. koko gootti kulttuuri alkoi 1950 luvulla kun kreivi dracula keksi sähkö virran!!
Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja |
mathias 01.06.2005 18:46:12 | |
---|
Harmi kun en katsonut noita kaikkia jaksoja, tulisipa uusintana. Onko dvd:nä isokin boksi ja paljon maksaa? Joo, kyllä löytyy DVD:nä. 6 DVD:n boksi maksaa noin 50e, riippuen vähän mistä ostaa. |
aikavaikea 01.06.2005 18:48:29 | |
---|
Brittisarja "Lipstick on your Collar", joka tuli joitain vuosia sitten YLEltä. Sitä tulee katseltua videolta aina tasaisin väliajoin. Runsaasti musiikkia sisältänyt sarja, joka sijoittui sotaministeriön konttoriin ja sen työntekijöiden maailmaan toisen maailmansodan aikaan. Ihan loistava! Pääosissa oli tuolloin tuore kasvo Ewan McGregor. Dennis Potterin kirjoittama 6-osainen sarja vuodelta 1993. Louise Germaine on ihq! http://www.imdb.com/title/tt0107423/There's no such thing as gravitation, the world sucks. |
gandar 01.06.2005 21:08:21 (muokattu 01.06.2005 21:09:05) | |
---|
No Band of Brothers tietenkin, mutta usein nämä YLE2n omat (Peräkammarin pojat jne. ) ovat parhautta. YLE1:ltä tuli minielokuva "Gourmet Club", joka näin äkkiseltään tuli myös mieleen. Aatusta tuli myös yköseltä vähän aika sitten hyvä minisarja. Ceci n'est pas une signature |
SuperJeesus 01.06.2005 21:23:47 | |
---|
Tenacious D:n HBO Episodes. Todella kovaa kamaa. Yllä oleva kirjoitus on kärjistetty, sisältää kirjoitusvirheitä ja pitää tuskin paikkaansa. |
Murphy's Law. Ja muutamat muut brittisarjat joita en nyt muista. |
aust 01.06.2005 21:31:04 | |
---|
Kiehtova aihe ainakin 5 min päästä alkavassa Kolmoismurha Provencessa. Tositapahtumiin perustuva kaksiosainen. Ja tuttuja maisemia. * |
scottie 01.06.2005 21:41:06 | |
---|
Tenacious D:n HBO Episodes Tämä tietenkin. Nyt neloselta uusintana tuleva "Missä olet, Peter Aava" on äkkiseltään sanottuna paras suomalaisista. Gas, grass or ass, no one rides for free! |
Jake24-25 01.06.2005 22:13:02 (muokattu 01.06.2005 22:19:45) | |
---|
se ei kyllä olee mielestäni minisarja, koska sitä tehtiin 12 jaksoa + muutama spesiaali jakso(?). Sikäli kun olen ymmärtänyt, minisarjaksi luetaan sekä muutaman osan mittaiset sarjat että hieman pidemmät sarjat joiden kokonaisjaksomäärä ei ylitä yhtä kokonaista tuotantokautta eli n. 21 jaksoa. Tämä em. ei ole mikään virallinen minisarjan määritelmä, mutta olen muodostanut käsitykseni juuri noin kun olen seurannut pitkään mitä sarjoja sanotaan minisarjoiksi ja mitä ei. Niistä minisarjoista joita itse olen nähnyt olen pitänyt eniten Rootsista (Juuret), joka on tehty Alex Haleyn romaanin pohjalta. Olen kiinnostunut historiasta ja nimenomaan Amerikan historiasta jota Roots käsittelee. Tästä syystä pidän ko. sarjasta. Roots on mielestäni hyvin näytelty ja lavastettu sekä kirjoitettu (tosin se että sarja perustuu alkuperäiseen kirjaan on varmasti auttanut dialogin laatimisessa vaikka muistaakseni dialogi kirjassa oli hieman erilaista). Bluesin historiaa Roots ei tosin mielestäni juuri käsittele vaikka sinänsä orjuuden käsittely liittyy bluesin syntyyn. Roots on muuten laskettu kaikissa TV-sarjoja käsittelevissä teksteissä yms. minisarjaksi. Jaksoja Rootsissa oli muistaakseni 12 kappaletta. Lisäksi Rootsille tehtiin jatkosarja Roots: the Next Generations, joka on myöskin laskettu minisarjaksi ja jaksoja taisi olla niinikään 12. "Rock´n Roll is cool, but ain´t nobody´s fool!" Jake T |
Kampuzzjeah! 01.06.2005 22:22:59 | |
---|
Taistelutoverit |
vjvesa 01.06.2005 22:57:01 | |
---|
Harmi kun en katsonut noita kaikkia jaksoja, tulisipa uusintana. Onko dvd:nä isokin boksi ja paljon maksaa? Itse en myöskään katsonut sarjaa antenniverkosta paria jaksoa lukuunottamatta ja hyvä niin. Dvdboxi sisältää erittäin hyvää kuvaa ja ääntä, sekä mielenkiintoisen dokumentin sarjan teosta. Boxi on ainakin omasta mielestäni laadukkain dvdjulkaisu mitä on vastaan tullut. Drink or Die |
Jani The Rock 01.06.2005 23:07:41 | |
---|
Bonanno: Kummisedän tarina. Taitaa löytyä nauhalta kaikki neljä tunnin pituista jaksoa minulta. On ihan hyvä joo. Puzon romaaniin perustuva sarja Viimeinen kummisetä on myös loistava. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 |
Synnyttäjä 02.06.2005 08:58:08 | |
---|
Taistelutoverit ja Kingin Tukikohta tulee ensinnä mieleen. "Every day there is another/ Band that got big by playing a cover" -ST |