Aihe: Hei!
1 2
Hämy
14.05.2005 22:56:10
Olen ajattelut ostaa laulutarvikkeet. Mutta kysymys kuuluu mitä tarvitsen laulamiseen mikin ja telineen lisäksi? Huom! En halua kalliita koska olen vasta aloittelija.
Jani The Rock
14.05.2005 23:04:21 (muokattu 14.05.2005 23:06:12)

Osta mikserivahvistin ja kaiuttimet. Ja piuhat, joilla liität mikin sekä kaiuttimet vahvistimeen. Kitarapiuhoja ei sitten kandee käyttää kaiutinjohtoina. Tommosella setillä pääsee ihan hyvin alkuun ja pidemmällekin. Mutta sen verran kumminkin kannattaa investoida, ettei sitä halvinta lelua osta.
Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
Hämy
14.05.2005 23:07:06
No kuinka paljon se suunnilleen kustantaisi?
Keppis
14.05.2005 23:18:24
Osta mikserivahvistin ja kaiuttimet. Ja piuhat, joilla liität mikin sekä kaiuttimet vahvistimeen. Kitarapiuhoja ei sitten kandee käyttää kaiutinjohtoina. Tommosella setillä pääsee ihan hyvin alkuun ja pidemmällekin. Mutta sen verran kumminkin kannattaa investoida, ettei sitä halvinta lelua osta.

haluaisin tässä kysyä, etät miten kaiutin ja kitarapiuha eroo toisistaan?
Virsissä on munaa!
Heikki
15.05.2005 08:50:09

No kuinka paljon se suunnilleen kustantaisi?

8 markkaa
Hämy
15.05.2005 18:17:14
8 markkaa?
Heikki
15.05.2005 18:54:37

8 markkaa?

Noh, näin mä arvioisin.
Jani The Rock
15.05.2005 19:33:25

Noh, näin mä arvioisin.

Sähän oot hauska mies.

Kannattaa saapastella musaliikkeeseen ja kysästä pakettitarjousta. Mulla on Peaveyn mikserivahvistin ja Craten 12" pöntöt, ja maksoin niistä 1200 euroa. Halvemmallakin löytyy ja käytettynä tietenkin. Tsekkaile vaikka mitä m.netin torilla tarjotaan.
Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
Roberto
17.05.2005 09:48:48

haluaisin tässä kysyä, etät miten kaiutin ja kitarapiuha eroo toisistaan?

Kaiutinjohto on kakspuolikasta sähköjohtotyyppistä tavaraa, kitarajohto ohuenohutta signaalijohtoa.

kitaraa: http://www.noretron.fi/index.php?si … &group_id=208&prod_id=1199#