Aihe: Oho, tuli ostettua PRS.
1 2 3 4
Eemil
31.05.2005 21:40:50
Hyvä ostos! Minulla on mustan värinen loimukantinen McCarty enkä ole vielä keksinyt valittamista siitä. Onneksi olkoon.
"Kuka muuten on se punapaitainen kalju ja parroitettu heppuli joka pilaa monta otosta heiluttamalla pahvista viinipänikkää yleisössä?" -Jaristoteles K100 #2 Ärlä #018
Skebaristi
31.05.2005 21:49:42

hieno on, onnittelut
Aivan
Kjukka
31.05.2005 22:08:54

Hyvä ostos! Minulla on mustan värinen loimukantinen McCarty enkä ole vielä keksinyt valittamista siitä. Onneksi olkoon.

Ilmeisesti se sama joka oli torilla jonku aikaa sitten? Sitäkin tuli kyl kuolailtua ahkerasti. Onneksi olkoon itse kullekin :)
biibob
31.05.2005 22:13:01
EUR 1.699,00 on kyllä aika paljon sähkökitarasta !

paljon se on rahaa, mutta tuon tasoisesta kitarasta, kuin tuo prs, se on kyllä hyvinkin kohtuullinen hinta minusta. Tosin itselleni tuo on myös hyvin suuri hinta kitarasta. Mutta kyllä tuolla rahansa varmaan takaisin saa ja varmasti on myös soitettavuudelta rahan arvoinen. Ainakin luulen niin.
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page.
Ben_D
31.05.2005 22:19:17

Mikä tämän kyseisen kitaran hinta on uutena?
J.Hollström
31.05.2005 22:19:34
Joo, onnea. Komee on ja eikös nuo enempi parin tonnin hujakoilla heilu tommoset PRS:t? Eli halvennuksella sait.

Kerran olen päässyt McCartyä kokeilemaan ja pidin kovasti.
Eemil
31.05.2005 22:33:45 (muokattu 31.05.2005 22:35:36)
Mikä tämän kyseisen kitaran hinta on uutena?

McCarty maksoi uutena n. 3200€ kun se oli levytukun maahantuoma. Nykyään on käsittääkseni kalliimpi.

Juu ja Kjukka torilta tämän löysin kera hienon kuvan. 1800€ maksoin. Helposti joka sentin arvoinen.
"Kuka muuten on se punapaitainen kalju ja parroitettu heppuli joka pilaa monta otosta heiluttamalla pahvista viinipänikkää yleisössä?" -Jaristoteles K100 #2 Ärlä #018
Veikko S
31.05.2005 22:37:39
paljon se on rahaa, mutta tuon tasoisesta kitarasta, kuin tuo prs, se on kyllä hyvinkin kohtuullinen hinta minusta. Tosin itselleni tuo on myös hyvin suuri hinta kitarasta. Mutta kyllä tuolla rahansa varmaan takaisin saa ja varmasti on myös soitettavuudelta rahan arvoinen. Ainakin luulen niin.

Näinhän se on.

Kuolailen kyllä ittekin kaikenlaisten lespoolien perään, mutta ne unia ne ja vaikka rahaa olisikin, niin ehkä kuitenkin kattelisin jotain muuta kun juuri sähkökitaraa.

No, käyttötarkoituksenkin mukaan tietenkin.
carlos
31.05.2005 22:40:02
On kyllä vallan hieno kitara! onnittelut siis!
Rahat pitää tuhlata, ennen kuin ne loppuvat.
hollstro
31.05.2005 22:46:22

Joo, onnea. Komee on ja eikös nuo enempi parin tonnin hujakoilla heilu tommoset PRS:t? Eli halvennuksella sait.

Kerran olen päässyt McCartyä kokeilemaan ja pidin kovasti.

Joo, jos se oli se mun ex (musta Mc Carthy), niin sen vaihdoin tuohon mun ex ja sun nykyiseen Gibson LP standardiin. Mut hyvä oli! Harmittaa vieläkin kun annoin mennä sen pois. Parempaa kitaraa ei oikeastaan ole.
Juzzu
01.06.2005 07:45:49
Onneksi olkoon vaan hankinnasta. Tosin toisin kuin muistat, niin McCarthyjä on saanut pienenä sarjana myös tremillä ymmärtääkseni. Tosin ei enää vuosiin.

Itsekin melkein meinasin vaihtaa leiriä BlackCherry-tiimiin vaihtamalla omani (pelottavan pienellä välirahalla) tähän http://www.tiptop.se/cgi-bin/multipage.cgi?id=923

Jotenkin kuitenkin päädyin pitämään oman wanhan beibini, eikä tuo nyt liiemmin harmita. http://img64.echo.cx/my.php?image=prsotsikkokuva5mf.jpg
Mutsis on äitis!
J.Hollström
01.06.2005 07:58:58
Joo, jos se oli se mun ex (musta Mc Carthy), niin sen vaihdoin tuohon mun ex ja sun nykyiseen Gibson LP standardiin. Mut hyvä oli!

Niin, ja alunperin se PRS oli svilolla jonka vanha SRV on nyt minulla. Les Paul oli taas randy rhoadsin jolla on nyt McCarthy, vai liekkö enää, jäsenkuvauksen mukaan ei? Pienet on piirit...
hlecter
01.06.2005 08:15:26

Black cherry-värinen flametop-PRS stoptaililla, wide fat-kaulaprofiililla ja noilla maukkailla zebra-värisillä mikeillä. Ei helevetti ku on hieno. Nam.

On se hienoa kun näkee kerrankin oikean kitaran näiden kaiken maailman hevikeppien seassa joita täällä suu vaahdossa esitellään. PRS:t eivät pelkästään näytä hienolta, vaan ovat oman kokemuksen mukaan todella laadukkaita kitaroita. Ulkonäkö on viimosen päälle ja itse pidän kitaran pitkästä sustainista.

Kelpaisi mullekin :) Hyvällä hinnalla sait!
Ben_D
01.06.2005 08:23:47 (muokattu 01.06.2005 09:22:43)

On se hienoa kun näkee kerrankin oikean kitaran näiden kaiken maailman hevikeppien seassa joita täällä suu vaahdossa esitellään. PRS:t eivät pelkästään näytä hienolta, vaan ovat oman kokemuksen mukaan todella laadukkaita kitaroita. Ulkonäkö on viimosen päälle ja itse pidän kitaran pitkästä sustainista.

Kelpaisi mullekin :) Hyvällä hinnalla sait!

Riippuu vähän mistä hevikepistä vaahtoaa. En ainakaan omiani pidä todennäköisesti laadultaan yhtään heikompana kun PRS:iä. Eriasia on kaikenmaailman Korea ja osittain Japskiritsa Jacksonit, Ibanezit, BC Richit, LTD:t jne.

Onhan tämä kyseinen PRS yksilö kyllä komee keppi.
Hannu H.
01.06.2005 08:33:30

Elekää ny hehkuttako noita PRS:iä.. GAS tässä iskee taas :<
(ja mikä pahinta tänäkesänä olis kaiketi varaa antaa GASin viedä PRS:n verran)
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Shaft
01.06.2005 08:44:21
Onneksi olkoon vaan hankinnasta. Tosin toisin kuin muistat, niin McCarthyjä on saanut pienenä sarjana myös tremillä ymmärtääkseni. Tosin ei enää vuosiin.

Willcutt guitars tilasi ilmeisesti viime vuonna sarjan vibratallalla varustettuja McCartyja, joista webbisivujen mukaan melko suuri osa näyttäisi olevan edelleen myymättä. Mutta ei tuo mikään virallinen tehdasoptio ole enää pitkään aikaan ollut.
McNulty
01.06.2005 08:50:11
PRS:ssä on yksi vika... jos siitä haluaa eroon niin sen myyminen on suomenmaassa vaikeaa :) Gibson tekee samassa hintaluokassa paremmin kauppansa... näin ainakin muutama soitinliikkeen myyjä on minulle kertoillut.

Mutta joo... en ymmärrä miksi PRS pitäisi edes myydä etiäpäin jos kerran itse soitteleepi. Hyviä skeboja, jopa ne SE-mallit ovat olleet vallan soitettavia laitteita. Itse haluaisin tuollaisen hollowbody II:n jolla voisi sitten luritella sellaista rockahtavampaa jazzia ja bluesia :)

Noh, joskus sitten kun on extraa :)

Onnea vain Kjukalle!!!
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
Antroid
01.06.2005 12:26:23
Hiano McCarty. Et voi kun tykätä, vaikka mitään hirveitä ylistyksiä noista #6 mikeistä ei olekaan kuulunut. Noi kutosethan on siis SC Tremin vakiomikit, mutta yleensä, ainakin birdsandmoonsin, kaverit on nuo vaihdelleet #7 tai muihin. Itseäni hieman himottaisi tyrkätä McCartyyni Santana mikit, jos tilaisi puolituksilla, niin voisivat olla käypäiset vehjekset, kun saisi tallamikkiin himpun verran lisää hönkää. Zebrakuorien tonebuustista nyt puhumattakaan. ;)
Juzzu
01.06.2005 12:49:53
Hiano McCarty. Et voi kun tykätä, vaikka mitään hirveitä ylistyksiä noista #6 mikeistä ei olekaan kuulunut.

Moon vähän skeptinen muutenkin noiden PRS:n mikkien suhteen, syystä tai toisesta. Duncania tilalle niin ainakin tietää mitä saa. Tai siis minä ainakin tiedän paremmin... Ja dunkkaaanit on halvempiakin!
Mutsis on äitis!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)