thrashmetallisti 18.05.2005 22:56:38 | |
---|
Kyllä Napalm Deathin esikoispoika Scum on grindin kulmakivi. Niin vimmaista soittoa ei enää tulla saamaan nauhalle. Ei se rankkuus niistä soundeista tule pojat, vaan siitä soitosta. Scumissa kiteytyy se, että soitetaan täysillä ja äärirajoilla. Ja napalm deathin biiseissä oli vielä sanomaa. Perhana. Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted |
m. hööd 31.05.2005 22:53:47 | |
---|
Eniten diggaan nappiksen parista ekoista ja uusimmista. Tai no en enemyn ja enslavementin välistä oo kokonaan kuullu ku fear emptiness despairin. Eri bändistähän on nykyään kyse kuin scumilla, order of the leech on ihan hiton hyvä, ja paskat tai oudot rumpusoundit kyllä. En tätä uutta vielä kokonaan oo tsekannu. |
No pakko se on jotain sanoa...helvetin tiukka bändi OTL on vitun kova lätty...pitäis tohon scumiin tutustua ku sitä aina hehkutetaan... "Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night. |
iso-G 03.06.2005 17:03:05 | |
---|
Kun tässä topikissa on Dead Kennedysistä ollut puhetta, niin pakkohan se on mainita, että Jello Biafra uusimmalla Napalm Deathilla on käynyt vierailemassa. |
Ben_D 22.08.2005 20:05:48 | |
---|
Nostetaas vanhan ketju. Ostin tänään vihdoinkin vinyylinä ton uuden Napalm Deathin viimesimmän teoksen eli The Code Is Red...Long Live The Code. Mahtavaa!!!! Tossa välissä oli muutama paskempi levy, mutta nyt tällä lätyllä on yhdistetty kaikki Napalm Deathin parhaat puolet. AIVAN MAHTAVAA!!!! |
Lönnrot 22.08.2005 22:03:43 (muokattu 22.08.2005 22:04:16) | |
---|
Mun mielestä se uusin oli jotenkin liian iisi tai pliisu, kunhan vaan jotain punkkiriffejä soitelu. 2 edellistä pirun paljon parempia. Hello Kettle, my name is Pot. |
Deino 23.08.2005 12:49:35 | |
---|
Napalm Death on kyllä erittäin kova bändi. Uusimmasta levystä en oikein ole jaksanut innostua, mutta vanha kama on helvetin hyvää. Metalli on musiikkia. Muu on pehmopuhetta. |
Jamzku 23.08.2005 19:16:26 | |
---|
(Offtopic) Enpä ole itse juuri Nappikseen tutustunut, mutta ilmeisesti bändi on hyvä. Viime intin ampumaleirillä erään luutnanttimme kypärästä nimittäin löytyi teipillä taituroituna bändin nimi. "Music is a safe kind of high" - Jimi Hendrix |
Sahtimies666 23.08.2005 19:52:46 | |
---|
onkos tuo Utopia Banished minkälainen levy? ostamisen arvoinen? "Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night. |
Explorer 23.08.2005 22:28:06 | |
---|
onkos tuo Utopia Banished minkälainen levy? ostamisen arvoinen? On, osta pois. Mun mielestä Nappiksen parhaimmistoa. Interstellar overdrive. |
Aegis 24.08.2005 10:42:15 | |
---|
En ole oikein ikinä jaksanut Nappiksesta innostua, kun tuntuu että death metal puoli oli liian kepeää ja punkki osaston hoitaa muut bändit paremmin. Itelleni ollut aina jotenkin "tarpeeton" bändi. Barney on myös aina herättänyt tässä bändiss negatiivisia reaktioita laulullaan. Poikkeuksena tämä uusin levy kuulostaa jo paremmalta, mutta death metallin laulamisen taidon mies tuntui menettäneen kun ulostautui Benedictionista. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
m. hööd 24.08.2005 12:14:57 | |
---|
Barneyn vokaaleissa on kyllä kehitystä tapahtunut. Varsinkin Order of the Leechillä on mielestäni loistavaa örinää. Mitchin taustalaulukin on hienoa kamaa.... |
Ben_D 24.08.2005 13:10:13 (muokattu 24.08.2005 13:10:30) | |
---|
En ole oikein ikinä jaksanut Nappiksesta innostua, kun tuntuu että death metal puoli oli liian kepeää ja punkki osaston hoitaa muut bändit paremmin. Itelleni ollut aina jotenkin "tarpeeton" bändi. Barney on myös aina herättänyt tässä bändiss negatiivisia reaktioita laulullaan. Poikkeuksena tämä uusin levy kuulostaa jo paremmalta, mutta death metallin laulamisen taidon mies tuntui menettäneen kun ulostautui Benedictionista. Mitenkäs mä en ole ollenkaan yllättynyt. Pidätkö ylipäätänsä mistään muusta bändistä kuin omastanne? |
mikko1 24.08.2005 18:13:35 | |
---|
Peel Sessions on hiton hyvä. |
salmivaara 25.08.2005 14:55:39 | |
---|
Mitenkäs mä en ole ollenkaan yllättynyt. Pidätkö ylipäätänsä mistään muusta bändistä kuin omastanne? Haha! Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Deeku 25.08.2005 16:47:31 | |
---|
On, osta pois. Mun mielestä Nappiksen parhaimmistoa. Tässä olen samaa mieltä. Tähän levyyn asti Nappis jyräsi, mutta minulle ei juurikaan kolahtanut muut -90- luvun Nappis - levyt. Enemy Of The... jyräsi taas niin pirusti, kuten Orderikin. Uuteen en ole vielä tutustunut, mutta hankinlistalla tuokin on. Hyväksi ovat monet kehuneet. Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here! |
Aegis 27.08.2005 15:20:33 | |
---|
Mitenkäs mä en ole ollenkaan yllättynyt. Pidätkö ylipäätänsä mistään muusta bändistä kuin omastanne? Miksi ihmiset tuntuvat ottavat henkilökohtaisuutena sen jos en tykkää jostain bändistä mistä muut pitävät? Ei minulla tietääkseni ole mitään pakotteita pitää mistään. Tulee vaan kuunneltua niin paljon metallia ja tutustuttua koko ajan uusiin bändeihin, että pidän rimaa korkealla niille bändeille joita tuen. Ei minusta ole esim. mitään järkeä ostaa vaikkapa "ihan hyviä" levyjä. Samantien voin ostaa helvetin hyviä levyjä. Ja kun näin teen, se tuntuu olevan monelle hirmuinen ongelma. Miksi? En minä täällä sen takia hauku bändejä että minulla olisi tarve ärsyttää ihmisiä. Minä vaan satun kuuntelemaan muutakin kuin vain näitä kaikkein itsestäänselvimpiä bändejä, koska satun nyt vaan olemaan helvetin kriittinen musiikin suhteen. Ilmeisesti sekin on nykyään jonkin asteinen rikos. Viime aikoina on muuten tullut kuunneltua seuraavia bändejä: Massacre, Picture, Voivod, Anti-Cimex, Crossed Out, Black Flag, Fear of God, Manilla Road, Overkill, Lääz Rockit ja Holy Moses. Ja Judas Priest on soittimessa suht vakio. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
KTR 09.05.2006 17:35:57 | |
---|
"Huom! Olet kirjoittamassa yli 255 päivää vanhaan ketjuun!" Jep. Ajattelinpa sanoa, että kolahtelee tämän dödömmän napikan tuotanto ihan mukavasti. Diggaan Barneyn röhkimisestä ja riffit ja biisien sovitukset on eri mielenkiintoisia. Fear, Emptiness, Despair ja Words from the Exit Wound ovat soineet paljun. Näitä levyjä kuunnellessa en oikein osaa jotain Scumia kaipailla, kun kyseessä on nyt kuitenkin eri bändi. Napalm Deathin nämä deathimmat levyt kuulostavat omalaatuisilta, en ihan vastaavaa menoa ole muiden bändien levyillä kuullut. |
cfe 09.05.2006 17:51:53 | |
---|
Uusimman levyn vika liian hitaat blastbeatit. http://www.causeforeffect.org |
slowdive 09.05.2006 18:30:53 | |
---|
Parin päivän päästähän bändi vetäytyy jälleen studioon ja järjestyksessään kahdestoista kokopitkä luvassa. 17 uutta biisiä luvassa. "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |