Aihe: Surkein bändi!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Tankoprinssi
25.02.2005 22:45:00

Ihan näppärä foksi...

Foksi??? Johan nopeita fokseja soitatte?
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
R.Syke
26.02.2005 09:29:05 (muokattu 26.02.2005 11:26:40)
-Hoh, Toissaillan harjoituksissa soitti kehnoista kehnoin bändi. Mikään ei sujunut, kukaan ei yrittänyt. Sovitukset pielessä, äänentoistot pielessä.

Soittimien viritystaso missä sattuu. Kaikua liikaa ja liian vähän.

Laulajalla toisella paskikset toisella joku täydenkuun aika tms.

Paras vitutus pitkiin aikoihin. Kyllästys.

Positiivista: Harjoitukset lopetettiin ajoissa.
sutikomppi
26.02.2005 12:34:24 (muokattu 26.02.2005 12:37:10)
Mikäs on surkein bändi johon olette päässyt soittamaan joko vakituisesti tai tuuraajana uranne aikana?
Mulla se on ehdottomasti ja ihan absolut:
"Hikinen Eero & Sutimestari & huohottava hanuri ja laahaavat ludarit"

80- luvulla olin puolalaisessa triossa tuuraamassa. Viktor Kalborrek oli säestettävänä. Polakit soittivat mulle kun niiden rumpali oli soittanut rumpuja vasta viikon.

Eeki tuli lavalle paskasessa puvussa ja huusi meille: Rokkia c. stä ja sitten aina mentiin kaikki perkeleen bingo bango bongot.

Kyllä hävetti ja vitutti. Puolalaiset ei saanu kiinni juonesta vielä seuraavalla viikollakaan ! Nehän oli sillon kovan klassisen koulutuksen saaneita hemmoja ylipäätään mutta rokkenrolli ja vielä tuo Kalborrek ei menny niiden jakeluun mitenkään.

Eeki hoiti homman kotiin mutta kokonaistilanne oli niin perseestä .....
Sertzo S
26.02.2005 12:40:29
80- luvulla olin puolalaisessa triossa tuuraamassa. Viktor Kalborrek oli säestettävänä. Polakit soittivat mulle kun niiden rumpali oli soittanut rumpuja vasta viikon.

Eeki tuli lavalle paskasessa puvussa ja huusi meille: Rokkia c. stä ja sitten aina mentiin kaikki perkeleen bingo bango bongot.

Kyllä hävetti ja vitutti. Puolalaiset ei saanu kiinni juonesta vielä seuraavalla viikollakaan ! Nehän oli sillon kovan klassisen koulutuksen saaneita hemmoja ylipäätään mutta rokkenrolli ja vielä tuo Kalborrek ei menny niiden jakeluun mitenkään.

HAAAAAAAAAAAaaaaahhh!!! Setää huvitti suuresti! Plussaa, plussaa tulee!
pekkajau
26.02.2005 16:51:49

Plussa! Jos joku muukin kun minä on päässyt puolan poikien kanssa samalle keikalle, niin annan plussan vaikka ihan säälistä!
Sertzo S
26.02.2005 17:16:20
Plussa! Jos joku muukin kun minä on päässyt puolan poikien kanssa samalle keikalle, niin annan plussan vaikka ihan säälistä!

Annako plussan tai kaksi, kun olen soittanut puolalaisen naiskoskettajan kanssa nimeltään Jadvica, jos nyt oikein kirjoitin nimensä?
Neljä Ruuvia
27.02.2005 11:23:42

No kyllähän jonkun Styczin Eetun kanssa on kiva olla keikalla.Missähän mahtaa sekin äijä olla.Onko se vielä Leo Luodon bändissä :-)
uruttaja
27.02.2005 11:47:44
No kyllähän jonkun Styczin Eetun kanssa on kiva olla keikalla.Missähän mahtaa sekin äijä olla.Onko se vielä Leo Luodon bändissä :-)

On tuolla nickeissä vissiin semmosia jotka tietää huomattavasti paremmin, mutta ei oo Leolla enää Poptopsia ollut pitkään aikaan. Annoin itselleni kertoa, että viime vuoden heinäkuussa Poptops oli pari viikkoa kasassa yhden laivavedon ajan.

Leksa lopetti Poptopsin muutama vuosi sitten, meni Arja Korisevan bändiin ja soittaa nyt Helmi-orkesterissa, jossa on runsaasti kokeneita nikkareita; Matti Saarinen, Lasse Laakso ja Rauli Virta. Tekevät keikkaa ihan miehekkäitä määriä.

www.helmiorkesteri.fi

Eetu, kova kiipparisti, lienee lopettanut aktiivikeikkailun.
clave
27.02.2005 12:10:54

Eetu, kova kiipparisti, lienee lopettanut aktiivikeikkailun.

Näin on, nautiskelee eläkeläisenä jotain pientä musiikin kanssa väsäten. Ei enää kuitenkaan keikkaile. Ray Charles/ Jan Hammer-tyylilajit hanskassa.
"Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan"
jon lord
31.05.2005 20:51:23
Oli pakko kirjoittaa vaikka on jo vanhempi otsikko. Minulla ei ole noin karmeita kokemuksia , mutta hirvein kaikista jota olen kuullut tosin vain kasetilta on legendaarinen Maaret ja Hyväkkäät. Sen jälkeen tulee itselle hyvä olo. On niitä huonompiakin olemassa.
Anonymous-jazz
31.05.2005 23:19:35 (muokattu 31.05.2005 23:19:58)

Ei ole vielä huttupuolella tällaista katastrofia tullut vastaan. Voisin kyllä hyvin kuvitella jos vielä johonkin tanhuveteraanien hanuripartioon joutuisi soittamaan komppia jossa 82-vuotias kontrabasisti soittaa valssiin vain yhtä kontrabasson säveltä... Tällaista eläkeläisten tanhuporukan musiikkia nim. olen itse kuullut erään sukulaisen häissä vuonna 2000.
"We must speak the truth about terror. Let us never tolerate outrageous conspiracy theories conserning the attacs of September 11:th, malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists themselves, away from the guilty." George W.
baron
31.05.2005 23:23:01

Ei ole vielä huttupuolella tällaista katastrofia tullut vastaan. Voisin kyllä hyvin kuvitella jos vielä johonkin tanhuveteraanien hanuripartioon joutuisi soittamaan komppia jossa 82-vuotias kontrabasisti soittaa valssiin vain yhtä kontrabasson säveltä... Tällaista eläkeläisten tanhuporukan musiikkia nim. olen itse kuullut erään sukulaisen häissä vuonna 2000.

Ja mä oon kuullut nimekkään listoilla esiintyneen rokkibändin soittavan häävalssin päin p-settä. Ei se iästä ole kiinni.
"sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän"
isojussi
31.05.2005 23:23:28
...Joskus ihan nuorna miesnä keikkailin K-kaupan puhallinorkesterin kanssa. Enempi sellasta vanhempaa soittajaa siinä oli. Punaset bänditakit ja Costarica-hattu päässä vedeltiin puhallinversioita kaikesta mahdollisesta...

Näillähän on ihan oma funktionsa, niinkun niillä eläkeläisten hanuripartiolla, jotka soittaa 15:ta hanurilla melkein yhtä kovaa, kuin normaali haitaristi yksin....

Ei noita porukoita kuulukaan niin kriittisesti arvostella. Mukana on paljon käytännössä epämusikaalisia, vasta kypsällä iällä aloittaneita harrastajia, jota soitta vaan kerran viikossa treeneissä....
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
funkylord
01.06.2005 00:02:58 (muokattu 01.06.2005 00:06:18)

No tää kyllä kalpenee teijän bändien rinnalla, mutta kerronpa kuitenkin. Olin kerran soittamassa yksien äijien 3/3 tutkinnossa (miekkoset oli tukevasti yli 40) ja sitten piti saada vähän tuntumaa bändiin, ja rentoutta yhteistoimintaan, joten sanoin, että soitetaan jotain jamittelua Vaikka F:stä

Poijat kisko kaks minuuttia pelkkää F-duuri sointua. Kunnes lopulta basisti katkas jamit aika olennaisella kysymyksellä. "onkos tämä nyt sitten F-mollissa vai duurissa?"

Ei saanu poijaat läpi tutkintoaan. Noh, mutta yrittänyttä ei laiteta.

edit. ENkä kuullu basistin soittavan muuta kun perus ääntä ja kvinttiä, mutta hyvähän se on tietää, jos haluu vähän irrotella, ja soittaa terssinkin sinne. Seiska on jo vähän liioittelua.
Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita
baron
01.06.2005 00:05:47

No tää kyllä kalpenee teijän bändien rinnalla, mutta kerronpa kuitenkin. Olin kerran soittamassa yksien äijien 3/3 tutkinnossa (miekkoset oli tukevasti yli 40) ja sitten piti saada vähän tuntumaa bändiin, ja rentoutta yhteistoimintaan, joten sanoin, että soitetaan jotain jamittelua Vaikka F:stä

Poijat kisko kaks minuuttia pelkkää F-duuri sointua. Kunnes lopulta basisti katkas jamit aika olennaisella kysymyksellä. "onkos tämä nyt sitten F-mollissa vai duurissa?"

Ei saanu poijaat läpi tutkintoaan. Noh, mutta yrittänyttä ei laiteta.

Ikärasismia, mä oon tavannut samanlaisia alle kakskymppisiä
"sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän"
isojussi
01.06.2005 00:08:31
Ikärasismia, mä oon tavannut samanlaisia alle kakskymppisiä

Ja tukevasti. :D

Nyt netti kii ja Episodi II DVD-soittimeen....
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
baron
01.06.2005 00:09:42 (muokattu 01.06.2005 00:11:49)

Voisinpa nyt vaikka virnistää, muta ei se kummiskaan minnekkään näkyisi, joten tyydyn vain sanomaan, että joskus minäkin. Muummoassa itseni.

Kyllähän sä itsekin tiedät, että kun basisti vetää pelkkää perussäveltä ja kvinttiä, ei sen oikeesti edes tarvitsisi tietää, onko kyseessä duuri vai molli eli esimerkkisi osoitti basistiksi kiitettävää tiedonhalua.

Edit: Tää mun mielestä kivasti yhdistää vanhan polven humppabasistit ja nykyiset "powerchord"kitaristit.
funkylord
01.06.2005 00:11:42

Kyllähän sä itsekin tiedät, että kun basisti vetää pelkkää perussäveltä ja kvinttiä, ei sen oikeesti edes tarvitsisi tietää, onko kyseessä duuri vai molli eli esimerkkisi osoitti basistiksi kiitettävää tiedonhalua.

No joo. Itse asiassa kyllä. enpä tullukkaan tuota miettineeks. Sie se osaat aina yllättää.
Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita
Anonymous-jazz
01.06.2005 01:24:47

Tää eläkeläisbasisti joka veti häissä päin h*lvettiä sitä kontrabassoa sattui omistamaan aivan oikeasti sen auton peräkärryn.
"We must speak the truth about terror. Let us never tolerate outrageous conspiracy theories conserning the attacs of September 11:th, malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists themselves, away from the guilty." George W.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)