isojussi 31.05.2005 15:31:25 | |
---|
Niin, pisteet Iso-Jussille, että malttaa noinkin asialliseen sävyyn kommentoida ko. palstan ylläpidon touhuja....} Kiitos ja kumarrus.... ...Olenko ainut, jota ei yhtään huvita koko THV? Et. Kiitos kun sait mutkin tuntemaan itseni normaaliks/limmaks ...No, tunnin päästä pääsee kotio nappailemaan rommitotia. Mä lähenkin tunnin päästä päiväkotien kevätjuhlaan esiintyyn... taitaa tosissaan olla kiva keikka edessä. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
mack the knife 31.05.2005 16:02:01 | |
---|
Vitsipalstasta sanoisin, että minua ihmetyttää suuresti, että juuri tuo älytön "kakkaa pyllystä" -ketju eli THV on saanut jatkaa elämäänsä. Olenko ainut, jota ei yhtään huvita koko THV? Mikä ihmeen THV? Kertokaa mullekin pöljälle. Kansan koti, kotiko? Hällä väliä, tico tico... |
baron 31.05.2005 16:18:46 | |
---|
Mikä ihmeen THV? Kertokaa mullekin pöljälle. "Tyhmät ja huonot vitsit" tai sinnepäin. "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
El Condor 31.05.2005 16:39:32 | |
---|
"Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time." |
uruttaja 31.05.2005 16:42:45 | |
---|
|
baron 31.05.2005 16:48:44 | |
---|
Mä en oikein sisäistänyt tuon threadin pohjimmaista sanomaa. Ei taida olla lääkitys ihan optimaalinen? Mä ihan oikeasti harrastan niitä! (Varokaa vaan) Ensiksi johdatteleva, mieluummin pitkä kertomus, joka saa kuulijan odotukset korkealle. Kaikki odottaa jo kohokohtaa valmiina pyrskähtämään nauruun ja sitten sitä kohokohtaa ei tulekaan vaan se on ihan tyhmä, jossa ainoa hauskuus on se, että ei mitään hauskaa. Mä oon hyvä niitä kertomaan. Voisin joskus pistää jonkun palstalle malliksi. "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
Naimisiin.info on oikea pohjoiskorean sähköinen ruummiillistuma. siellä viedään soittajapoloisia kuin vierasta sikaa. IsoJ keulasa ja mää siinä heti beesissä pistettiin siellä viime vkl. aika paksua tekstiä. Pohjimmainen juttu oli suurinpiirtein niin, että kaikki soittajien kommentit postettiin mainoksina veks. Se on tarkoitettu pelkästään amatöörien keskustelupalstaksi. Ammattilaisten kommentteja ei saaa olla. Sitten siellä kysytään tyyliin:
Johon tulee ensin morisamen vastauksia tyyliin "kitara olis kyllä kiva" Jussi vastaa " ei kitara ole aina välttämättömyys" Se poistetaan mainoksena. ARRRGH No nyt ollaan saatu kuitenkin aselepo toistaiseksi aikaan. Rahalla? Minunkin kommenttini poistettiin ja kun kyselin ylläpidolta sitä, että miksi muutamat soittajat voivat kirjoitella palstalle (ja samalla mainostaa itseään), niin kerrottiin, että maksavat mainostajat saavat kirjoitella. |
isojussi 31.05.2005 23:15:16 | |
---|
Rahalla? Minunkin kommenttini poistettiin ja kun kyselin ylläpidolta sitä, että miksi muutamat soittajat voivat kirjoitella palstalle (ja samalla mainostaa itseään), niin kerrottiin, että maksavat mainostajat saavat kirjoitella. Ei saa mainostaa, paitti tietyllää alueella ja tietyillä ei saa vastata ollenkaan. Vaikka olis mielestään kuinka asiallinen vastaus tahansa, eikä puhuis itsestään mitään. Mutta kun profiilista selviää mitä teet niin kaikki luetaan mainostamiseks. Vaikka allekirjoituksessakaan ei lukis mitään bändinhommista, niinkuin joillain lukee... Laulaja Mirja koetti epätoivosesti antaa vastausta, kun jotkut morsiamet (siis monta) aivan oikeesti hädissään kyseli yhden biisin perään, jota ilmeisesti kukaan muu kuin Mirja ei oo laulanu millekään talleteelle. Se yks pikku hiivasieni poisti Mirja infon. No sitten kun mäkin aloin käyttäytyä ehdottomasti vittuilemati mutta äärimmäisen ärsyttävästi (ei ihan vähän), mutta en missään nimessä antanut aihetta banniin - eli perustelin aivan juurta jaksaen kaikki. Se postas ite siihen ketjuu, että "Muistaakseni Laulaja-Mirja on levýttäny ton" Muistaakseni! Mulla naksahti päässä - ja se on jo paha asia..:o) Mä sanoin suoraan, että siellä on Neuvostoliittolainen sensuuri ja Pohjois-Korealaiset virkamiehet. Pääpirua puhuttelin viesteissä "Rakias Isä Aurinkoinen" No on niillä kyllä peiliin kattomista, kun kritiikki leimataan syyttelyks ja haukkumiseks tyyliin: - Sinä poistit tiedon, jota asiakkaat eivät muuten saa. - Tiedän sen ilman syytöksiäkin voe fiddu etten paremmin sano. No, kait se täytyy niittenki mukuloitten kanssa jaksaa leikkiä, että on rahaa viedä omat joskus vaikka Särkänniemeen...;o) Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |