U.Honey 31.05.2005 04:29:40 (muokattu 01.06.2005 12:08:07) | |
---|
Kävin tänään musiikkikaupassa, ja olen vielä hengissä vaikka en ostanut mitään! Sen kunniaksi rupesin miettimään minkälainen olisi täydellinen keikkasetti: - Flyygeli. - Rhodes. - B3 + lepat. - Prophet mattoja varten. - Moog. Thät's it. Olenko tulossa vanhaksi? EDIT: Lisätty ehdotusten perusteella seuraavat: - Viisi kättä. - Kuntoa. - electro2. - Fantom-S (tai Motif) miditettynä Nord Stageen. - 5 kpl piuhoja. - Roudari. - Yamaha CP-30. - CS80 tai Andromeda. - Mellotron ja klavinetti. - Roland X8, Alesis Ion ja Nord Electro 2. - Kymmenäänikertaiset pilliurut. - hmm... - Eko Tiger foliopäälysteellä. - Arkestra. - Paikka musiikissa ja toki sijoituskin. My name is Baron, U.Honey Baron. |
baron 31.05.2005 06:37:02 | |
---|
Kävin tänään musiikkikaupassa, ja olen vielä hengissä vaikka en ostanut mitään! Sen kunniaksi rupesin miettimään minkälainen olisi täydellinen keikkasetti: - Flyygeli. - Rhodes. - B3 + lepat. - Prophet mattoja varten. - Moog. Thät's it. Olenko tulossa vanhaksi? ja viisi kättä! "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
Leikari 31.05.2005 08:24:35 | |
---|
Kävin tänään musiikkikaupassa, ja olen vielä hengissä vaikka en ostanut mitään! Sen kunniaksi rupesin miettimään minkälainen olisi täydellinen keikkasetti: - Flyygeli. - Rhodes. - B3 + lepat. - Prophet mattoja varten. - Moog. Thät's it. Olenko tulossa vanhaksi? Et! - ainakaan mikäli kuntosi kestää noiden roudaamisen ;-) joopa joo |
Garson 31.05.2005 11:44:58 | |
---|
No tuo vois olla aika kattava setti ;) : http://tinyurl.com/7k4xp Mutta vakavissaan, niin kauan kuin itse joutuu roudaamaan niin electro2 selässä ja joku syntikka korkeintaan kädessä on mulle täydellinen keikkasetti. Jos keikkapaikalla sattuu olemaan viritetty flyygeli niin en toki valita. |
Janus 31.05.2005 14:34:05 | |
---|
Mutta vakavissaan, niin kauan kuin itse joutuu roudaamaan niin electro2 selässä ja joku syntikka korkeintaan kädessä on mulle täydellinen keikkasetti. Jos keikkapaikalla sattuu olemaan viritetty flyygeli niin en toki valita. Fantom-S (tai Motif) miditettynä Nord Stageen niin, että Nordin ulostulot menevät Rolandin audio in:iin (toimii siis välimikserinä). Ohjaisin Rolandista performance-modessa Stagen urku- ja clavisoundeja, Stagehan on multitimbraali, jolloin sen oma lavuaari jäisi vielä vapaaksi muille soundeille. Tossa olisi ainoa järkevä kahden kiipparin setti, josta saisi kaikki all-around -keikoilla tarvittavat soundit ilman minkäänlaista räkki/submix/ständi/piuhabordellia. Yks ilta ohjelmointia himassa ja sehän olis siinä... Piano+pedaali, syna, tuplaständi, 5 kpl piuhoja. Tulis toi Stage vaan joskus ja mielellään järkevään hintaan... "I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie |
Mikael 31.05.2005 15:52:06 | |
---|
Et! - ainakaan mikäli kuntosi kestää noiden roudaamisen ;-) Jos on varaa tohon, on varaa roudariin. "Vire on vain suositus, ei pakko" -Juzzu- |
teroyk 31.05.2005 19:24:15 | |
---|
No tuo vois olla aika kattava setti ;) : http://tinyurl.com/7k4xp No sivulla näkynyt Yamaha CP-30:n on kyllä aivan paska, testasin kuukausi takaperin...oli myytävänä...mulle olis pitänyt maksaa, että olisin ottanut semmosen haitolle. |
teroyk 31.05.2005 19:36:15 | |
---|
- Flyygeli. - Rhodes. - B3 + lepat. - Prophet mattoja varten. - Moog. Thät's it. Olenko tulossa vanhaksi? Et ole...olet ymmärtänyt mistä kosketinsoittimissa on todella kyse. Tuollaiset sais olla kaikissa esiintymispaikoissa oletuksena, ettei tarvis roudata :) Tosin Prophetin tilalle olisin vaihtamassa CS80:een tai Andromedaa. Tosin noiden seassa Andromeda vaikuttaisi hieman tyylirikolta...muttei pahalta etenkin jos Moog:in olis tuoreempaa sarjaa. |
maza 31.05.2005 19:44:26 | |
---|
Mihin jäi Mellotron ja klavinetti!? |
Juho L 31.05.2005 19:48:41 (muokattu 31.05.2005 19:48:59) | |
---|
Roland X8, Alesis Ion ja Nord Electro 2. Ei älytöntä roudaamista ja tuosta saisi kaikki tarpeelliset soundit. Edit: Tai sitten otan helvetinkonehaitarin. Ostetaan romuhaitari, Access Virus rack, Alesis QSR ja Rollen JV1010. Ks. tori IMIK - Perustajajäsen #2. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Juho L 31.05.2005 19:50:15 | |
---|
Mihin jäi Mellotron ja klavinetti!? Entäs kymmenäänikertaiset pilliurut? Ostetaan romuhaitari, Access Virus rack, Alesis QSR ja Rollen JV1010. Ks. tori IMIK - Perustajajäsen #2. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
zorro 31.05.2005 20:11:43 (muokattu 31.05.2005 20:12:12) | |
---|
Mihin jäi Mellotron ja klavinetti!? niimpä. mellotron, klavinetti, rhodes ja b3 on prioriteettipuussa kärjessä. ostetaan:danelectro tuna melt tremolo myydään: |
Fuzzy Boner 31.05.2005 20:29:09 | |
---|
Täydellinen keikkasetti.. hmm. Riippuu mitä vedetään. Välillä pelkkä lyygeli Olet kirjoittanut keskusteluun 8500 kirjoitusta |
baron 31.05.2005 20:30:07 | |
---|
Täydellinen keikkasetti.. hmm. Riippuu mitä vedetään. Välillä pelkkä lyygeli Jesh!!!! Sopii täydellisesti joka genreen. "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
Jesh!!!! Sopii täydellisesti joka genreen. hmm... Olet kirjoittanut keskusteluun 8500 kirjoitusta |
BaariMikko 31.05.2005 20:32:20 | |
---|
Jesh!!!! Sopii täydellisesti joka genreen. Mulla menis kyllä rokkibändin keikoilla sormi suuhun noista lähtokohdista... ""Three men riding on a bicycle which has only one wheel, I guess that's surrealist."
-Dong Kingman |
baron 31.05.2005 21:01:27 | |
---|
Mulla menis kyllä rokkibändin keikoilla sormi suuhun noista lähtokohdista... Jerry Lee Lewis, Little Richard, Fats Domino!! Poika, isäs-isoisäs oli niin hyviä, että ne osas soittaa kunnon rokkia flyygelillä!! "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
Snowblind 31.05.2005 21:14:48 | |
---|
Eko Tiger foliopäälysteellä. I'm not insane, I'm just smarter than you. |
JPQ 31.05.2005 21:49:34 | |
---|
No sivulla näkynyt Yamaha CP-30:n on kyllä aivan paska, testasin kuukausi takaperin...oli myytävänä...mulle olis pitänyt maksaa, että olisin ottanut semmosen haitolle. Onkohan sukua CP-80 saundeille (tosin vain parin Yamahan synan (Cs1x,S30) patchin perusteella ei aidon...) jos on niin sanoisin sillä on jokin paikka jos. |
Leikari 31.05.2005 22:21:02 | |
---|
Eko Tiger foliopäälysteellä. kiitos vinkistä - - tuleekin tuosta mieleen, että Arkestra on pori-jazzissa tänä kesänä joopa joo |