Aihe: Keikkailu romanien kanssa
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Boyakasha
31.05.2005 12:05:28
Minua on pyydetty erään tunnetun romanin taustabändiin. Kysyisin, että onko teillä kokemuksia romanien kanssa keikkailemisesta.
KoskPaavo
31.05.2005 12:09:13
Ihan jees-hemme(o)jä, olen keikkaillut paljonkin heidän kanssaan , eipä juuri valittamista.
Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta...
Tankero
31.05.2005 12:25:00
Minua on pyydetty erään tunnetun romanin taustabändiin. Kysyisin, että onko teillä kokemuksia romanien kanssa keikkailemisesta.

Markus Allan, Taisto Ahlgren. Ei mitään valittamista.
Anneli Sari oli hirveä, mutta ei liene hänestä kysymys.
Sertzo S
31.05.2005 12:57:03
Markus Allan, Taisto Ahlgren. Ei mitään valittamista.
Anneli Sari oli hirveä, mutta ei liene hänestä kysymys.

Markus Allanin kesäkiertueen haitaristina v.1972.
Hemmi on ainakin hyvä tyyppi ja tuo kiertue oli ikimuistoisen hauska.
uruttaja
31.05.2005 13:23:20
Taisto Tammi vähän ennen kuolemaansa, oli aika vaisu.
Taisto Ahlgren kesäkiertue muistaakseni 76. Taiston kanssa oli mukavaa, oikeinkin mukavaa.
Sebastian Ahlgren ei valittamista.
Rainer Friman, samoin.

Nämä muistan ihan vähässä ajassa.
jon lord
31.05.2005 13:39:39
Ahlgren, Friman , Allan ja nuoremmista ainakin Isberg( tuliko nimi oikein? ) .Ainakin nämä. Ei mulla ainakaan ole mitään valittamista. Mukavia hemmoja ja homma toimi hyvin. Pieni hauska tapaus sattui jonkun kanssa kerran, kun tehtiin settilista valmiiksi( ei ollut mitään nuotteja mukana)
No lista oli solistin edessä telineellä ja silti se kysyi että mikä biisi seuraavaksi. Me vähän ihmeteltiin miksi se kysyy vaikka lista on edessä. Mutta hyvin toimi.
KoskPaavo
31.05.2005 14:12:14
Kerran meitä bändiäkin vähän hymyilytti kun Seb lauloi "ja kun kirjeeni sä saat" , tais kirjoitustaito olla niin ja näin.
Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta...
baron
31.05.2005 14:15:04

Kerran meitä bändiäkin vähän hymyilytti kun Seb lauloi "ja kun kirjeeni sä saat" , tais kirjoitustaito olla niin ja näin.

Kait niitä kirjureita on?
"sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän"
poppamies
31.05.2005 14:54:24

Olen jonkunverran tehnyt keikkaa amatööriromaanien kanssa. Jopa niin että he olivat enemmistönä ja minä poikkeuksellisti vähemmistöön kuuluvana.Ei valittamista mutta kauheeta sählinkiä ja pulinaa.
Mahdollisesti myytävänä EBS MultiComp jos hyvin sattuu
mack the knife
31.05.2005 15:03:37

Näin, kun se kirjoitti nimmarikortin jossain Ikaalisissa: Sedastian A... Ei se muistanu, kummin päin se b:n maha piirretään. Kaikella hyvällä silti, mukava kaveri.
Kansan koti, kotiko? Hällä väliä, tico tico...
pekkajau
31.05.2005 15:46:23
Kerran satuin paikalle asiakkaana yhteen ravinteliin jossa esiintymässä oli yksi aika tunnettu romaanilaulaja. Siihen tuli sitten toinen melkein yhtä tunnettu romaanilaulaja ja tauolla kun ne suunnitteli siinä kapakan porstuassa että tää toinen tulee vetämään pari piisiä vierailevana solistina extempore... ja kun ne arpoi niitä biisejä ja niihin biiseihin siinä sävellajia ("ota geemolli...eikun deemolli...parempi on aamolli...sulle sopii eemolli" jne...) niin voi perkele sitä pulinaa!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
Hööki
31.05.2005 16:22:35 (muokattu 21.07.2005 02:42:59)
zzzzzzzzzzz
No pilluhan se on aina mielessä, mutta hypätään nyt ensin!
Köpö
31.05.2005 20:03:44

Remuko se sinua kyseli?
X
clave
31.05.2005 22:13:08

Kyllä täysromanien kanssa on aina pärjännyt, mutta ne puoliesat!!!!!
"Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan"
mack the knife
31.05.2005 22:44:02
No nythän pitää muistaa,että kuitenkin se on vain 98.8 % romaneista ,jotka pilaavat koko porukan maineen. Loput on ihan asiallista porukkaa. Eli ei pidä yleistää.

Noinko pieni prosentti se on, vain 98.8. Mulla on semmonen fiilis, että siinä asiallisessakin porukassa on bubbling under kuitenkin se "Osta kello!" Ei ne voi mitään, kun tilaisuus tulee.
Kansan koti, kotiko? Hällä väliä, tico tico...
Anonymous-jazz
31.05.2005 23:12:39

:) :)
"We must speak the truth about terror. Let us never tolerate outrageous conspiracy theories conserning the attacs of September 11:th, malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists themselves, away from the guilty." George W.
Tankero
01.06.2005 16:39:54
Noinko pieni prosentti se on, vain 98.8. Mulla on semmonen fiilis, että siinä asiallisessakin porukassa on bubbling under kuitenkin se "Osta kello!" Ei ne voi mitään, kun tilaisuus tulee.

Miksipä niiden pitäis mitään voidakaan. Sehän on niiden kulttuurissa. Huvikseni kerran luin yhden aiheesta kertovan kirjan.
Kerjääminen eli pyytäminen, kaupankäynti ja varastaminen on ok. Tämä meidän "normaali" työnteko on häpeällistä.
On se aika vahva kulttuuri kuitenkin, kun on säilynyt nuinkin hyvin maailman mylleryksissä ja vainoissa.
pekkajau
01.06.2005 19:44:55
Remuko se sinua kyseli?

Remusta puheenollen...olettekos lukenut sen kirjan Remusta? Olikohan se "Poika varjoisilta kujilta" tms. Honey Aaltonen kai sen kokosi ja toimitti! Jos ette ole vielä lukeneet niin lukekaa! Ei muuten ole ihan yksiselitteistä ja helppotajuista tekstiä!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
jon lord
01.06.2005 23:38:45
Kuulin tänään aivan uskomattoman tositarinan. Kaveri oli ollut pitämässä karaoke iltaa jossain päin suomea ja illan aikana kaksi romaania oli tullut pyytämään että saisivat laulaa. No kaveri kuulutti että nyt saamme kuulla duo laulua.Biisi oli hopeinen kuu. Se toinen ei laulanutkaan vaan kuiskasi ruudulta laulajalle koko ajan uuden säkeistön ja laulaja lauloi kuulemansa lauseen. Melkoista meininkiä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)