No niin. Kesä, tuo musakamojen ostamisen kulta-aika on jälleen käsillä, ja GAS-peikko saa köyhänkin tuhlaamaan hirveitä summia soittopeleihin (ei siis ring-a-lingiin vaan kitaroihin). http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll … spagename=STRK%3AMEWN%3AIT&rd=1 Tuommonen tuli siis huudettua, eikä mielestäni edes pahaan hintaan. Rahat on tosin kasassa vasta kesä-heinäkuussa mutta sain maksuasiat sovittua myyjän kanssa; mies kehui muutenkin kaupankäynnin jouhevuutta suomalaisten kanssa. Black cherry-värinen flametop-PRS stoptaililla, wide fat-kaulaprofiililla ja noilla maukkailla zebra-värisillä mikeillä. Ei helevetti ku on hieno. Nam. |
biibob 31.05.2005 15:16:07 | |
---|
Ei tosiaankaan ole paha hinta kyseisestä kitarasta. Onnea vain hyville kaupoille. Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page. |
Olli S. 31.05.2005 15:18:13 | |
---|
Onneksi olkoon! Black Cherry on erittäin hyvä väri ( http://photobucket.com/albums/y115/ollisaarinen/). Hinta on todella asiallinen. Itseltäni jäi McCarty pois, kun wide-fat on liian paksu, mutta jos sopii käteen, niin loistava ostos, joka pitää arvonsa. "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. |
Kjukka 31.05.2005 15:30:12 | |
---|
Joo, tuo black cherry on kyllä IMHO yks hienoimmista PRS:n väreistä, eikä vähiten sen takia että punaset kitarat on sydäntä lähellä :) Wide fat on jees, tossa mun SG:ssä on se paksumman mallin kaula ja sopii hyvin tumppuun. Stoptail on mulle kanssa hyvin tärkeä, vaikkei Mccartya tietty saakaan vibratallalla. Onkos muuten jollain enemmän tietoa noista #6-mikeistä? Pikasella googlettamisella ei ainakaan löytynyt mitään mainittavaa. Mccarty-mikkejä tummempisaundisiksihan tuo myyjä niitä sanoo. |
Tomtom 31.05.2005 15:30:42 | |
---|
Tervetuloa. Omakuvassa näkyy mun uusi PRS-ostos. Säädätin juuri McCartyn ekaa kertaa noin vuoden soiton jälkeen ja vaikka luulin että kaikki piti olla kohdallaan ostettaessa, niin olipa kädenmukainen peli. Onkos jollain tietoa noiden #6- mikkien soinnista? Normaalit McCartytkin ovat mun mielestä jo aika paksusointiset, verrattuna esim. dragoneihin, joita olen saanut reeneissä kuullla CU22:sta. Wide-Fatin sopivuutta olen minäkin tässä arponut. Yhtenä päivänä se on just se paras mitä on ja toisena taas vähän liian paksu. Eilen oli taas erittäin hyvä ; ) Saapa nähdä miltä tuo W-T alkaa tuntumaan.. kunhan nyt saapuisi vaan. "Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson |
aleksi 31.05.2005 15:58:36 | |
---|
No niin. Kesä, tuo musakamojen ostamisen kulta-aika on jälleen käsillä, ja GAS-peikko saa köyhänkin tuhlaamaan hirveitä summia soittopeleihin (ei siis ring-a-lingiin vaan kitaroihin).
Tyylikkäitä kitaroita noi PRS:ät. Luulen, että minäkin vielä jonkun kitaran saan kesän aikana hommattua. Vähän himottais joku Rickenbacker. Uuden basson tarvisin kanssa varmaan. Toinen nuppikin olis kiva... ja kotiin joku pieni putkivahvistin. JEA. "open hands to the wind" |
Sintti 31.05.2005 16:17:16 | |
---|
Tyylikkäitä kitaroita noi PRS:ät. Luulen, että minäkin vielä jonkun kitaran saan kesän aikana hommattua. Vähän himottais joku Rickenbacker. Uuden basson tarvisin kanssa varmaan. Toinen nuppikin olis kiva... ja kotiin joku pieni putkivahvistin. JEA. Heh, luettelit sitten just mun suunnitelmat muuten, mutta Rickenbacker oli vähän ylimääränen. :D Jos pistää sen tilalle Ibanezin niin se on siinä. Tai no sehän vaihtelee aina.. ;) Hieno on tuo sun tuleva PRS KJukka! :) Eikä kyllä ole yhtään paha hinta. Tai no, ite en kyllä tuommosta vois ostaa, mutta ei tuo silti paha ole PRS:stä! :) |
LaXu 31.05.2005 16:38:33 | |
---|
Hieno on ja hintakin tosiaan kohdallaan. |
aleksi 31.05.2005 16:46:17 | |
---|
Tai no sehän vaihtelee aina.. ;) Juu. Hetki sitten olin ostamassa Les Paulia. Luulen, että tyydyn tarkkailemaan huuto nettiä sekä mnetin toria ja bongaan sieltä itselleni uuden soittopelin. Rickenbackereita siellä ei kyllä hirveästi pyöri. Telecaster on myös ostoslistalla. "open hands to the wind" |
Kjukka 31.05.2005 19:30:05 | |
---|
Upeita noi teidän PRS:t! Omasta mielestäni tosin linnut ovat jo liikaa prameilua ;) Vaikea sanoa olisko fake-binding tehny tosta mun hankkimasta McCartysta vieläki hienomman, mut todella upea se on ilmankin! Tavallaan on kyl suuri vääryys että mun tasosella soittajalla on tuon tasonen kitara... Mut toisaalta, hienot soittokamat inspiroi soittamaan ja treenaamaan enemmän. Ja vois kai sitä vähät rahansa turhempaankin laittaa :) Vielä tosiaan kaipailisin tietoa noista #6-mikeistä... |
Veikko S 31.05.2005 19:46:14 | |
---|
EUR 1.699,00 on kyllä aika paljon sähkökitarasta ! |
la m quina 31.05.2005 19:55:15 (muokattu 31.05.2005 19:55:22) | |
---|
Tai hampurilaisista ! |
la m quina 31.05.2005 19:56:08 (muokattu 31.05.2005 19:56:15) | |
---|
Elämä on kyllä aika paljon sähkökitarasta? |
Kjukka 31.05.2005 19:57:18 | |
---|
Elämä on kyllä aika paljon sähkökitarasta? No, kyllähän ton hankinnan takia pitää nälkäkuoleman partaalla elää ;E |
Veikko S 31.05.2005 20:11:16 | |
---|
Elämä on kyllä aika paljon sähkökitarasta? BB King: Lucille. Se sai nimensä siitä kun BB oli keikalla jossain tienvarsikuppilassa jossa pariskunta alkoi riidellä ja jossa nujakassa paikka syttyi tulee ja kaikki ryntäsivät ulos. BB:ltä jäi kitara sisään ja joku urhoollinen meni hakemaan sen henkensä kaupalla. Riitaan osallistunut nainen oli Lucielle. Siitä BB:n kitara sai nimekseen Lucille - elämä kitarasta. |
Joees 31.05.2005 20:25:01 | |
---|
No, kyllähän ton hankinnan takia pitää nälkäkuoleman partaalla elää ;E Naah, se menee hyvin. Ei hyvästä(tarkoitan oikeasti _hyvästä_ ja itselleen sopivasta) liikaa voi maksaa ;) Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock |
Kimmo72 31.05.2005 21:08:29 | |
---|
- Oho! Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
G-mies 31.05.2005 21:08:43 (muokattu 31.05.2005 21:09:10) | |
---|
"Hard work often pays off after time, but laziness always pays off now." |
Kjukka 31.05.2005 21:16:39 | |
---|
Täällähän on varsinaiset Black Cherry -kokoontumisajot, näihin täytyy toki ottaa osaa: http://personal.inet.fi/private/jt/pics/cu24bc.jpg Kyseessä perusmallin Custom 24 ilman mitään hienouksia, regular-kaula. BC-jengi kokoontuu... No, äärimmäisen hienoja kaikki nää tässä ketjussa esillä olleet. Arvatkaa vaan ärsyttääkö odottaa heinäkuuhun asti :) |
leroysmith 31.05.2005 21:31:43 | |
---|
helvetin hienoja prs:ässiä täällä näkyykin=P ...Let there be rock... |