Generic L 17.05.2005 12:11:04 | |
---|
Kenelläkään näistä tietoa?? Olen tällaista stratoa kenties hankkimassa http://www.tokai-guitars.co.uk/guitars/springy/ast50r.gif 60's STYLE ROSEWOOD Body Alder Neck Maple Fingerboard Rosewood or Maple Bridge ST-VT1K Tremolo Pickups TOS 1K Controls 1V, 2T, 5way-SW Colour All standard colours available, see colour chart on ‘Custom’ page RRP £399=580 euroa Osaakohan kukaan neuvoa että kuinka hyviä nämä nyt sitten ovat? Olen vain hyvää näistä tosin kuullut!! Vaihtoehtoina olisivat sitten Bladen strato! |
Ze Kink 17.05.2005 12:33:56 | |
---|
Itse ostin tuossa ennen lumien sulamista Springy Soundin, vuosimallia ~80. Loistava kitara, joskin tallamikki vähän kökkö, ja menee luultavasti vaihtoon joskus. Suosittelisin tsekkaamaan nuo ennen -85 tehdyt stratot, joissa on vielä lawsuit -lapa (eli samanlainen kuin Fenderillä). Noista en ole vielä mitään huonoa kuullut. Suosittelen tsekkaamaan www.tokairegistry.com -sivut, sieltä löytyy paljon asiaa. Mikä ois coolimpaa ku se et paavi tulis prätkällä nahkakledjuissa messuun? Ei mitään pellejä verhoja vaateina vaan kunnon niiteistä väsätty risti rotsin selässä!
-Helvetinpartaterä |
Illu 17.05.2005 16:46:16 | |
---|
Just oli keskustelu Tokain SRV Stratosta, lueppa se. Siinä oli juttua kyllä noista tavallisistakin. Itse ostin tommosen AST-50 Straton tuossa taannoin. Ihan hyvä peli on ollut, soi ja siististi viimeistelty. Musamaailmassa taitaa olla ovh 576 euroa. Illu Toinen lamppu on himmee. |
No niin. Kakkoskitara oli hakusessa ja liikkeestä sattui löytymään kerrassaan maukkaalta tuntuva ja kuullostava Tokain strato. Lapa ei ole täsmälleen stratomallinen ja TokaiRegistrystä en nyt ole ihan selvyyteen päässyt kitarasta. Lapa on hieman "terävämpi" ja siinä lukee Tokai Gold star sound. Sarjanumero on F9806005 ja se on laatassa kaulan takana. Soittotatsi on helvetin kevyt ja nautittava soittaa. Soundi on hyvä ja toimii rankasta kevyempään näppäilyyn. Mainio peli eikä maksanutkaan kuin 280 euroa. |
apenaattori 31.05.2005 14:43:47 | |
---|
dave lindholm esitteli mulle blade-stratoa. Se oli aika näppärän oloinen soittopeli. Elämä on. |
aleksi 31.05.2005 16:52:06 | |
---|
Sen verran sanon, että testata kannattaa ennen ostosta. Näiltäkin löytyy ns. hyviä yksilöitä ja vähän vähemmän hyviä, mutta loppujen lopuksi niin se on melkein merkin kuin merkin kanssa. Kyllä ainakin itse ostaisin mielummin Tokain strato kopion kuin mexicon tai squierin straton, jos nyt jotain yleislinjaa pitäis vedellä. "open hands to the wind" |
Rajapatsas 31.05.2005 16:55:50 | |
---|
Nimenomaan tatsin perusteella kitaran ostoon päädyin. Hakusessa ollut Kramerin Pacer deluxe meni sivu suun ja satuinpa liikkeessä näkemään vaatimattoman oloisen straton. Myyjä kehui soitettavuutta ja kokeiltuani olin kyllä aika myyty. Trust your fingers'n ears!! |
rosberg 31.05.2005 18:03:36 | |
---|
Sen verran sanon, että testata kannattaa ennen ostosta. Näiltäkin löytyy ns. hyviä yksilöitä ja vähän vähemmän hyviä, mutta loppujen lopuksi niin se on melkein merkin kuin merkin kanssa. Kyllä ainakin itse ostaisin mielummin Tokain strato kopion kuin mexicon tai squierin straton, jos nyt jotain yleislinjaa pitäis vedellä. no mä taas rankkaan kyllä mehikot (yksilöinä) korkeammalle kuin tokait. omat kokemukset tokaista lähinnä musamaailman valikoimista. ne on todellakin yksilöitä, ja se kallein ei välttämättä ole se paras. keep on truckin! |
Dr. Muff 31.05.2005 23:35:13 | |
---|
no mä taas rankkaan kyllä mehikot (yksilöinä) korkeammalle kuin tokait. omat kokemukset tokaista lähinnä musamaailman valikoimista. ne on todellakin yksilöitä, ja se kallein ei välttämättä ole se paras. Sulle on sattunut kohdalle tosi hyviä meksikoita tai huonoja tokain kitaroita. Tai ehket ole hyviä tokain kitaroita edes koittanut. Uusista en tiedä varmaksi mutta hyviä olen niitäkin kokeillut. Vanhoista kuitenkin parempia kokemuksia. Meksikoista lähinnä nojoo, ihan okei tai sitten tästä tulee tikkuja sormiin-vaikutelmia. Esim fasulla yksi 60s classic oli aika ritsa, karu soundi sekä akustisesti että sähköisesti ja kamala tuntuma. Yhden kaverin mehikosta vaihdoin melkein kaikki osat ja siitä tuli ihan ok peli, mutta akustinen soundi ei silti ole mikää paras. Vaikka 400euron kepiksi ihan ok puut. Tuumasta toiseen. |