KoskPaavo 27.05.2005 20:15:28 | |
---|
Minne on kadonnut tuo mainio osio? Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
aisa 27.05.2005 20:20:51 | |
---|
Minne on kadonnut tuo mainio osio? ei tietoo. tästä oli iso ketju jo jossainpäin mutta ei selvinny että mihin on hävinny. olen väsynyt, kiellä en. |
poppamies 27.05.2005 22:01:24 (muokattu 27.05.2005 22:58:34) | |
---|
Se on hävitetty rasisminvastaisena eleenä...yleisön pyynnöstä ja Juhanin toimesta. P.S. Joku torvi kehtasi kerto intiaanivittsejä... Mahdollisesti myytävänä EBS MultiComp jos hyvin sattuu |
KoskPaavo 27.05.2005 22:29:38 | |
---|
Avataan tänne vitsithreadi johon tulee uusia TALUja Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
nikolai 27.05.2005 22:37:07 | |
---|
Luopumisen tuskaa voi lievittää tuolla rockpop-palstalla. |
isojussi 29.05.2005 22:36:09 | |
---|
No, nyt maailma varmasti paljon parempi paikka...;o) Tosin sen palstan taso alko kyllä vitsi - vaikkei sisältö ollutkaan. En jää kaipaamaan. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Lennu 30.05.2005 01:38:04 | |
---|
Oli kyllä harmi. Kaikki mun ja megan jutut oli hauskimpia. Varsinkin mun. Ja megan. Digital -> dig it all = kaikki diggaa.
Analogue -> anal vogue = kukaan ei diggaa. |
Sertzo S 30.05.2005 07:42:08 | |
---|
Aletaanpa sitten lyödä vetoa, mikä palsta poistuu / lukitaan seuraavaksi sensuurin yllättäen iskiessä. Arvailuja veljet ja sisaret. |
pekkajau 30.05.2005 08:44:54 | |
---|
Jos ne poistaa vaikka tämän "Tanssimusiikki"-palstan? Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Sertzo S 30.05.2005 10:05:53 | |
---|
Jos ne poistaa vaikka tämän "Tanssimusiikki"-palstan? ...ja sitä ennen sieltä Cob-jatkotarinan? |
Sertzo S 30.05.2005 10:10:07 | |
---|
Sananvapaus alkaa mennä tuon itärajan puolella olevalle tasolle. Jonkinlaisia perusteluja luulisi ylläpidolta löytyvän; onko pilkattu, herjattu tai kunniaa joiltakin loukattu ja jne. |
isojussi 30.05.2005 11:56:25 | |
---|
Sananvapaus alkaa mennä tuon itärajan puolella olevalle tasolle. Jonkinlaisia perusteluja luulisi ylläpidolta löytyvän; onko pilkattu, herjattu tai kunniaa joiltakin loukattu ja jne. Sain tuolla yhdessä toisessa foorumissa kohtuullisen paljon närää, kun totesin siellä olevan vallassa neuvostoliittolaisen sensuurin ja pohjois-korealaiset virkamiehet Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Lennu 30.05.2005 14:17:23 | |
---|
Sain tuolla yhdessä toisessa foorumissa kohtuullisen paljon närää, kun totesin siellä olevan vallassa neuvostoliittolaisen sensuurin ja pohjois-korealaiset virkamiehet Jep, suomi24. Kauhia nazzimeininki. Digital -> dig it all = kaikki diggaa.
Analogue -> anal vogue = kukaan ei diggaa. |
riff 30.05.2005 23:36:41 | |
---|
Mitä eroa on Jumalalla ja kitaristilla???? Noh, Jumala ei pidä itseään kitaristina. :-) Älkää olko pojat huolissanne, kyllä tää tästä vielä huononee! |
Naimisiin.info on oikea pohjoiskorean sähköinen ruummiillistuma. siellä viedään soittajapoloisia kuin vierasta sikaa. IsoJ keulasa ja mää siinä heti beesissä pistettiin siellä viime vkl. aika paksua tekstiä. Pohjimmainen juttu oli suurinpiirtein niin, että kaikki soittajien kommentit postettiin mainoksina veks. Se on tarkoitettu pelkästään amatöörien keskustelupalstaksi. Ammattilaisten kommentteja ei saaa olla. Sitten siellä kysytään tyyliin: Ollaan tässä varaamassa hääbändiä, mutta heräsi vielä yksi kysymys ennen kuin lopullinen päätös tehdään. Tässä bändiehdokkaassa ei nimittäin ole kitaristia ollenkaan. Siis ainoastaan rummut, basso ja keyboard + laulaja, jolla on jotain helistämiä. Kuinka olennainen se kitara on bändissä eli saako tolla kokoonpanolla aikaan hyvän kuuloista musiikkia? Ainakin bändin biisilista on pitkä. Johon tulee ensin morisamen vastauksia tyyliin "kitara olis kyllä kiva" Jussi vastaa " ei kitara ole aina välttämättömyys" Se poistetaan mainoksena. ARRRGH No nyt ollaan saatu kuitenkin aselepo toistaiseksi aikaan. |
isojussi 31.05.2005 14:21:23 | |
---|
...No nyt ollaan saatu kuitenkin aselepo toistaiseksi aikaan. Ja artisti maksaa....:-D Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
baron 31.05.2005 14:25:27 | |
---|
No nyt ollaan saatu kuitenkin aselepo toistaiseksi aikaan. Kävin vilkaisemassa, sähän teet ihan hyödyllistä kansanvalistustyötä siellä. Vilkaisin myös liksapalstaa, ei ainakaan hinnalla huvita lähteä kilpailemaan. "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
isojussi 31.05.2005 14:50:55 | |
---|
...Vilkaisin myös liksapalstaa, ei ainakaan hinnalla huvita lähteä kilpailemaan. Joo - varmaan on hyvä trio, kun lähtee samalla hinnalla, kun mä yksin. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
mack the knife 31.05.2005 15:01:30 | |
---|
Joo - varmaan on hyvä trio, kun lähtee samalla hinnalla, kun mä yksin. Tuotahan mä sanoin jo niistä päivätansseista, mitä täällä vielä on. Sillä mitä pyytää keikasta, pystyy paikka palkkaamaan kuukauden bändit. (aika paljon liittyy vitseihin) Kansan koti, kotiko? Hällä väliä, tico tico... |
El Condor 31.05.2005 15:15:20 | |
---|
Kävin vilkaisemassa, sähän teet ihan hyödyllistä kansanvalistustyötä siellä. Niin, pisteet Iso-Jussille, että malttaa noinkin asialliseen sävyyn kommentoida ko. palstan ylläpidon touhuja. Minulla palaisi tikku kyllä ihan heti. Tänään kun on muutenkin vähän niin kuin sellainen orpakytsä-henkinen päivä, niin alkoi verenpaineet nousemaan melko kovaa kyytiä. Vitsipalstasta sanoisin, että minua ihmetyttää suuresti, että juuri tuo älytön "kakkaa pyllystä" -ketju eli THV on saanut jatkaa elämäänsä. Olenko ainut, jota ei yhtään huvita koko THV? Tai ei mua kyllä tänään huvita mikään muukaan. Flunssakin painaa päälle. No, tunnin päästä pääsee kotio nappailemaan rommitotia. "Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time." |