moderndrummer88 31.05.2005 10:49:58 | |
---|
Kyllähän sen niinkin voi tehdä, mutta ei se ole sama asia. Mun mielestä on jotenkin ahdistava soittaa komppia ykköshaikkaan kun soittaa tuplia. Ja kun kakkoshaikoissa on mulla niin paljon enemmän massaa, niin ei siinä ole sitä samaa munaakaan. Voisi äänittää klippiä. äänitä äänitä... VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!!!! |
Niskamies 31.05.2005 10:50:32 | |
---|
äänitä äänitä... Jos tänään tai huomenna jaksais tai kerkiäis.. Virallisesti semi-pro! |
Jos tänään tai huomenna jaksais tai kerkiäis.. dodii... mitäs enää täällä pyörit :) olet vaihtanu OOAK:t exoihin! VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!!!! |
Niskamies 31.05.2005 10:54:26 | |
---|
dodii... mitäs enää täällä pyörit :) olet vaihtanu OOAK:t exoihin! En. Kun oli exot lainassa kaverilla niin paukuttelin pari päivää OOAK:illa. Pitäis noi saada vaihdettua rahaan. Ja nyt ei kerkiä äänittelemään, kun tunnin päästä pitää mennä kouluun. Virallisesti semi-pro! |
moderndrummer88 31.05.2005 10:56:35 | |
---|
En. Kun oli exot lainassa kaverilla niin paukuttelin pari päivää OOAK:illa. Pitäis noi saada vaihdettua rahaan. Ja nyt ei kerkiä äänittelemään, kun tunnin päästä pitää mennä kouluun. jaahas, no minulla on tämän päivän osalta koulut jo käyty (aamulla kävin historian kokeen tekaisemassa tunnin kesti) siis exot vai OOAK:t rahaan? VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!!!! |
Niskamies 31.05.2005 11:01:36 | |
---|
jaahas, no minulla on tämän päivän osalta koulut jo käyty (aamulla kävin historian kokeen tekaisemassa tunnin kesti) siis exot vai OOAK:t rahaan? OOAK:t. Mulla on noi exot ennenkun mä noi saan, ja pysyy vieläkin. Muttakun ei kukaan tunnu haluavan noita. Virallisesti semi-pro! |
LumPus 31.05.2005 14:05:53 | |
---|
etkös sinä puhunu jo tuon laittakaa kuvia seteistänne-topikin ihan alussa jo että aiot tuommosen väsätä? innolla odotan lopputulosta juu, tässä ei nyt ole aikaa vaan kikkailla kuvia sellasesta. jossain vaiheessa sitten. Elämä vie liikaa aikaasi!!! |
lethus1 31.05.2005 15:08:37 | |
---|
Äänitin koko debyytin käyttäen kahta haikkaa. Kattokaapa Lobotomia vaikka MP3samplena, siinä on ihan hauskasti käytetty kakkoshaikkaa. Eikun eipäs olekkaan tuon klipin aikana, mutta kuitenkin. Mankind´s last breathissa on molemmat haikat käytössä ja "marssikohdassa" väännän myös kakkoseen (uuh....) www.officialsear.comwww.officialsear.com |
Jeltz 31.05.2005 16:39:13 | |
---|
OOAK:t. Mulla on noi exot ennenkun mä noi saan, ja pysyy vieläkin. Muttakun ei kukaan tunnu haluavan noita. Kyllähän mä ehkä voisin, mutta kun ei oo oikein turhaa rahaa, ja hiukan isommista crasheista tykkäisin enemmän. Asiaan. Kyllä se kakkoshaikka toisi aika paljon monipuolisuutta lisää soittoon, eikä sitä drop clutchilla korvata voi, tai ainakin itse haluaisin kakkoshaikan, vaikka drop clutchi löytyykin. Kaapelilla toimiva olisi kiva, niin toinen haikka ei olisi mitenkään sen rajoittuneempi kun primäärikään, mutta koska ovat niin pirun hinnakkaita, niin tuskinpa sellaista hankin, ainakaan ihan lähiaikoina. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
Niskamies 31.05.2005 16:41:54 | |
---|
Kyllähän mä ehkä voisin, mutta kun ei oo oikein turhaa rahaa, ja hiukan isommista crasheista tykkäisin enemmän. Asiaan. Kyllä se kakkoshaikka toisi aika paljon monipuolisuutta lisää soittoon, eikä sitä drop clutchilla korvata voi, tai ainakin itse haluaisin kakkoshaikan, vaikka drop clutchi löytyykin. Kaapelilla toimiva olisi kiva, niin toinen haikka ei olisi mitenkään sen rajoittuneempi kun primäärikään, mutta koska ovat niin pirun hinnakkaita, niin tuskinpa sellaista hankin, ainakaan ihan lähiaikoina. Osta vaan, saat puolituttuhintaan;) Virallisesti semi-pro! |
HCW 31.05.2005 17:53:39 | |
---|
Itsellä on setissä kaksi haikkaa (kiinteä ständi ja toinen kaapeli). Istanbulin Agopit (Mel Lewis) hoitaa apuhaitsun paikkaa ja sabianin AAX studiot päähaikan paikkaa. Minihaitsuja, stäkkeri ym. systeemeitä on kokeiltu. Viikon päästä nauhoitellaan doomia, tuolloin törky apuhaitsun paikkaa hoitaa staggin 10" splash/8" mini china kombinaatio. "Mikä h******n groove?Se on ihan yliarvostettua" |