Niskamies 29.05.2005 00:13:29 | |
---|
Jep, mullakin on kakkoshaikka, mutta se on kamala ZBT:n paska, mutta se muuttuu 13" signatureks kohta puoliin. Tosi nättii soittaa, kun vasen käsi pääsee liikkuu vapaasti Mä laittaisin ton nykysen 14" signaturen kakkoshaikaksi ja 13" haikan ykköshaikaksi, mutta makuasioita ovat nämä. Virallisesti semi-pro! |
A.R.P. 29.05.2005 00:14:40 | |
---|
Itselläkin tällä hetkellä kakkoshaikka, mutta ei ole kovin kovassa käytössä, kun se ei niin kovin loistavalta kuulosta. Joskus kun olisi varaa kunnon kakkoshaikoille, niin kyllä niille monipuolista käyttöä löytyisi. Halpa on halpaa, vaikka sen kalliilla ostaisi. |
ilarj 29.05.2005 00:44:23 | |
---|
Oppis nyt eka soittamaan ihan yksilläkin haikoilla. Itse koen toiset haikat todella turhiksi. Kyllä omistan kahdet eri haitsut, mutta en tarvitse samaan aikaan kaksia haitsuja. Miusta se on turhaa ja rumaa. |
LumPus 29.05.2005 03:02:49 (muokattu 29.05.2005 03:59:20) | |
---|
Mulla näillä näkymin tulee seuraavaan settiin "ykköshaikaks" Rolandin VH-11 ja "kakkoshaikaks" kaapelilla Zildjian A Custom 14" med.HH. nyt jos joku näkee aiheelliseksi ripittää, niin yrittäkkee vaan, täältä pannaan vastaan. muutenkin setti tulee fifty-sixty periaattella,sähköä ja akustista. Tiedän että palstalla on nykyään monia puristeja jotka ei moista hyväksy, mutta jyrsiköön tästälähtien omaa jalkaansa. Rajoja on rikottava, uutta on koitettava. Ei toki kaikessa, mutta siinä mihin se sopii. Elämä vie liikaa aikaasi!!! |
LumPus 29.05.2005 03:03:55 | |
---|
Oppis nyt eka soittamaan ihan yksilläkin haikoilla. Itse koen toiset haikat todella turhiksi. Kyllä omistan kahdet eri haitsut, mutta en tarvitse samaan aikaan kaksia haitsuja. Miusta se on turhaa ja rumaa. toiset osaa ja toiset opettelee, toiset tajuaa eron ja käyttötarkoitukset. kaikkea kaikille, ja vähän kullekkin jne.. Elämä vie liikaa aikaasi!!! |
LumPus 29.05.2005 03:57:12 (muokattu 29.05.2005 03:59:06) | |
---|
Tupla. näin siinä käy kun sähkö katkuilee yöllä. Elämä vie liikaa aikaasi!!! |
Stereophile 29.05.2005 10:41:21 | |
---|
Ehkä joskus, kun olen iso ja rikas... Hyvin on yhdelläkin pärjänny. On vaan niin paljon tärkeämpääkin ostettavaa, ettei ihan pikku kummassa taida kakkoshaikkaa tulla. Jos sais ensin kunnon pellit edes siihen ainokaiseen... =) Ei paskin mutta huonommasta päästä... |
bATE bASARI 29.05.2005 10:44:45 | |
---|
Dom Famularolla on muuten kaks haikkaa että se voi soittaa oikeallakin kädellä kun se soittaa normaalisti kädet auki. |
HeavyMachinery 29.05.2005 16:31:44 | |
---|
Kyllä se 2 haikkaa on ihan pakko olla. Ei tulis enää mitään ilman kakkos haikkaa. 1. Kaksi soundia: 13" thin birlliant byzance& 14"darkdry byzance raju kontarasti soundissa. 2. vaihteassa tuplilla haikka komppiin ridestä ei tarvitse molempien haikkojen olla kiinni , siis mahdollistaa monipuolisemman soiton. 3. Ei tarvii vetää kädet ristissä. Minä tiedän - siis pelkään ! |
Buusteri 30.05.2005 18:23:25 | |
---|
Mä maksoin uusista haikoista ja telineestä alle 200. Ja on just sellaset kun pitää. Kyllähän ihmiset maksaa DW:n tuplistakin joku 600. Pitää priorisoida. Mitkäs kamat ostit ja mistä päin? Laiturilla haitari soi. Haita se harmitti, haita risoi.. |
Dnjmaster 30.05.2005 19:48:40 | |
---|
En oo tienny ees et kahta haikkaaki voi käyttää =) tai siis ajattelin et jos jollaki olis 2 haikkaa nii sitä pidettäis ihan tyhmänä =) tosiaan ku nyt rupee ajattelemaan nii onhan ne tosi käytännöliset esim. jos on biisi missä käytetään tuplia nii ykkös haikka voi olla auki (pellit erillään) ja kakkos haikka kiinni (pellit yhessä) näin voidaan käyttää ykkös haikkaa normaalisti sillon, kun ei tarvita tuplia ja sit taas ku tarvitaan nii voi lyödä kakkos haikkaa. Tosi käytännölistä =) |
Mörre 30.05.2005 19:52:32 | |
---|
Kiva kyllä, ainoa huono puoli on hinta. "Basso on lyömäsoitin ja siinä pitää olla v***sti säröö!!!" -Matti Heikkilä |
Jaska 30.05.2005 19:58:15 | |
---|
Kiva kyllä, ainoa huono puoli on hinta. varasta |
hollmi-5 30.05.2005 20:13:43 | |
---|
Kakkoshaikka vapauttaa vasemman käden paremmin ja monipuolistaa soittoa, vaikka tuplaspedua tai -bassaria ei käyttäisikään. Tuplisteille melkein must. Ainut haitta on lisäromu mukana raahattavaksi. Siksi en niitä keikoille usein vie. Kiinteässä treenisetissähän ei tavaranpaljous haittaa mitään. Mika Hollström |
Niskamies 30.05.2005 23:09:18 | |
---|
Mitkäs kamat ostit ja mistä päin? Stagg DH 14" medium haikat, Millbrook. Taman haikkapidike, music123.com. Virallisesti semi-pro! |
J. Cool 31.05.2005 01:40:07 (muokattu 31.05.2005 01:42:56) | |
---|
voishan sitä joskus kokeilla (ainaki sellasta toni porthén -tyylistä ratkaisua) mutta -ei liksa siitä kummene -roudaus on aina yhtä kivaa. varsinkin jos sattuu liikkumaan yksin joltain suunnalta ja on jo tarpeeks monta keissiä kannettavana. (kävi erään bändin ja 2 snaren kanssa niin että ajan myötä toinen jäi pois kun ei oikeastaan tuonutkaan enää niin paljoa uutta ja fänsyä) -keskittyminen olennaiseen -mitä voi tehdä 2 haikalla, mitä yhdellä ei voi. ja onko tosiaan sen arvoista. O: 16" K-custom dark crash! |
tthei 31.05.2005 10:38:15 (muokattu 31.05.2005 10:39:45) | |
---|
-mitä voi tehdä 2 haikalla, mitä yhdellä ei voi. ja onko tosiaan sen arvoista. Yhtälailla voisi kysyä että mitä tekee kahdella tomilla mitä yhdellä ei voi. Tai mitä tekee kahdella crashillä mitä yhdellä ei voi ;) Niinkuin jo sanottiin, kahdella haikalla saa paljon enemmän eriäänen sävyjä. Kyllähän moni crashejäkin ostelee enemmän kuin yhden ja kaikki ymmärtää niiden lisäcrashien vaikutuksen ja "hyödyn" setissä. Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
--------------------------
www.innervision-fin.tk |
En oo tienny ees et kahta haikkaaki voi käyttää =) tai siis ajattelin et jos jollaki olis 2 haikkaa nii sitä pidettäis ihan tyhmänä =) tosiaan ku nyt rupee ajattelemaan nii onhan ne tosi käytännöliset esim. jos on biisi missä käytetään tuplia nii ykkös haikka voi olla auki (pellit erillään) ja kakkos haikka kiinni (pellit yhessä) näin voidaan käyttää ykkös haikkaa normaalisti sillon, kun ei tarvita tuplia ja sit taas ku tarvitaan nii voi lyödä kakkos haikkaa. Tosi käytännölistä =) on tosi! halvemalla pääsee kun hommaa semmosen drop clucthin haikkaan, millä saa sen haikan tipautettua sillei että kuulostaa lähes closedilta ja taas yhdellä haitsun painauksella saat haitsun openiksi VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!!!! |
Niskamies 31.05.2005 10:48:43 | |
---|
on tosi! halvemalla pääsee kun hommaa semmosen drop clucthin haikkaan, millä saa sen haikan tipautettua sillei että kuulostaa lähes closedilta ja taas yhdellä haitsun painauksella saat haitsun openiksi Kyllähän sen niinkin voi tehdä, mutta ei se ole sama asia. Mun mielestä on jotenkin ahdistava soittaa komppia ykköshaikkaan kun soittaa tuplia. Ja kun kakkoshaikoissa on mulla niin paljon enemmän massaa, niin ei siinä ole sitä samaa munaakaan. Voisi äänittää klippiä. Virallisesti semi-pro! |
moderndrummer88 31.05.2005 10:49:05 | |
---|
Mulla näillä näkymin tulee seuraavaan settiin "ykköshaikaks" Rolandin VH-11 ja "kakkoshaikaks" kaapelilla Zildjian A Custom 14" med.HH. nyt jos joku näkee aiheelliseksi ripittää, niin yrittäkkee vaan, täältä pannaan vastaan. muutenkin setti tulee fifty-sixty periaattella,sähköä ja akustista. Tiedän että palstalla on nykyään monia puristeja jotka ei moista hyväksy, mutta jyrsiköön tästälähtien omaa jalkaansa. Rajoja on rikottava, uutta on koitettava. Ei toki kaikessa, mutta siinä mihin se sopii. etkös sinä puhunu jo tuon laittakaa kuvia seteistänne-topikin ihan alussa jo että aiot tuommosen väsätä? innolla odotan lopputulosta VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!!!! |