Aihe: Hefe.. qué'n lo qué tienne..
1
Keke Urlaub
31.05.2005 08:39:16

Buenos dias, seniores y senioritas!

Yo soy LNA, una chica muy muy nerviosa.

(Lallattaa: "Tengo gambas, tengo chopitos, tengo crocettas, tengo hamon. Pero no tengo hambre!")

Tänään, 31.05.05 on Helsingin konservatorion 2. asteen pääsykoe. Nyt onkin jännittävää seurata - aivan kuin lintubongareiden pöksyissä olisi - tuleeko LNA:sta koskaan muusikkoa (ammattinimikkeeltään) vai ei. 3 vuotta ilmaisia laulutunteja olisi hyvä juttu. Pitäkää nyt helvetti peukalonne pystyssä - mielellään koko päivän. Tai olkaa mieluummin kuin tönkkösuolatut sillit -> kaikki pystyssä. Näin suoritatte myös jännittämisen puolestani.

08.40 Teoia- & säveltapailukoe, 10.30-> säveltapailun prima vistat, NOIN 14.15 LNA:n vuoro lallattaa kipaleensa (Stizzoso, mio stizzoso(Pergolesi); Das Verlassene Mägdlein(Wolf); Nocturne(Kuusisto) sekä odotettu prima vista, joka osuu muten ihan saletisti es-duuriin, koska en jostain kumman syystä osaa es-duurista lallattaa suoraan nuoteista.

Tai jos jota kuta kiinnostaa antaa minulle rentouttavaa hartiahierontaa tänään ruoholahdessa, otan tarjoukset vastaan, mikäli ne aikatauluihin sopivat. Se oli vitsi.

Kello 8.39, peukalot nousee pystyyn...NYT!
tiina62
31.05.2005 08:42:17
Kyllä sinä klaaraat sen! Minä tiedän!
Peukut on pystyssä!
Jani The Rock
31.05.2005 08:59:23

Katohan! Bunkkerin rakentajalla on peukalot ja isovarpaat kohti stratosfääriä. Go for it!
Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
LNA
31.05.2005 19:04:20

Semenilaulullisesti-ihanhyvin. Kutsuin tyylikkäästi laulunopettaja Anita Rantaa oopperalaulaja Anita Välkiksi tietämättä, että hän istui tuomaristossa. Kuinka sitä välillä onnistuukaan.. Nyttennääs toivokaamma että hyö miut sinne valitsis.
Mieheni on DADA:lle mustasukkainen minusta. Bää! Bella Italia #11
KantriKatri
31.05.2005 19:59:48

Semenilaulullisesti-ihanhyvin. Kutsuin tyylikkäästi laulunopettaja Anita Rantaa oopperalaulaja Anita Välkiksi tietämättä, että hän istui tuomaristossa. Kuinka sitä välillä onnistuukaan.. Nyttennääs toivokaamma että hyö miut sinne valitsis.

Vautsi wau, meillähän oli oikein sama pääsykoepäivä..
Tosin olin jo 23-ja 26.5 edellisissä kokeissa:-)
Sibiksen kokeissä meikäläinen hyllytettiin jo alkumetreillä,Pop-ja Jazz konsalla laittoivat minut toiseen( aikuisten näyttötutkinto) kokeeseen. Syy:Olen liian vanha tuohon nuorisoasteen koulutukseen:-(( Byääääääääääääääääääääääääää!!!!!
No ihan hyvin meni( ainakin omasta mielestä:-))
Tsemppiä:-))
"Olen Erittäin hyvä ellen Täydellinen"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)