Ala-asteella kopioin kaveriltani Metallican Ride The Lightningin kasetille. Siitä kai se taisi lähteä. |
foetor ex ore 31.05.2005 08:32:57 | |
---|
Ostin 2002 (oi niitä kaukaisia aikoja, nostalgiaa nyyh...) Deep Purplen In Rockin. Eihän se mitään Immortalia ole, mutta koska olin aiemmin kuunnellut lähinnä Doorsia ja muuta 60-luvun musaa ynnä Pomoa ja CCR:ää, se kuulosti todella raskaalta ja muistan kuinka hämmästynyt olin siitä että tommosta väännettiin -70!! |
HungryFD 31.05.2005 13:03:33 (muokattu 31.05.2005 13:04:09) | |
---|
Sehän oli joku Purplen Platinum-kokoelma, jolla oli biisejä In Rockilta, Fireballilta ja Machine Headilta. Seek & Destroy |
Vainaja 31.05.2005 19:32:57 | |
---|
Kyllä se siitä lähti kun naapurin äijjä sano että: kuuleppas Jaska, nyt minä soitan sulle musiikkia isolla ÄMMÄLLÄ! ja bodomin towards dead end soimaan... The Land is silent...Before the storm! |
jounihynynen 31.05.2005 23:16:57 | |
---|
Satuin kuulemaan kotiteollisuutta (vaikka eihän se mitää heviä varsinaisesti ookkaa) ja sitä kautta aloin kiinnostua raskaammasta kalustosta |
haukka_ 01.06.2005 10:31:26 | |
---|
Taisi olla Iron Maiden joka laukais hevi-innostukseni. En muista kyllä kuolemaksenikaan tähän hätään mistä kuulin ekoja kertoja. Taisi olla jotain kasettinauhotuksia. human, all too fucking human. |
halodrummer 01.06.2005 10:35:57 | |
---|
Siitä se lähti että äitini kuunteli - ja itse asiassa kuuntelee vieläkin - raskaampaa musiikkia, taisi olla metallica joka mutsin kokoelmista ensin kolahti. "Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä |
rheinone 01.06.2005 10:55:42 (muokattu 01.06.2005 11:10:10) | |
---|
En mä tiedä miten sa alkoi tai onko se koskaan alkanutkaan. Mä oon aina kuunnellu rockenrollia ja niin mielestäni kuuntelen edelleen riippumatta siitä onko kyseessä AC/DC, Iron Maiden, Metallica, Gene Vincent, Johnny Burnette Rock'n'roll Trio tai Hurriganes. Samaa huttua ne on. Vai mikä muka on hard rockin ja hevin raja, häh? EDIT: Tökkäsin tuosta erillisen topicin tälle samalle keskustelualueelle. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
ravage 02.06.2005 10:12:27 | |
---|
Nykyään ei uskalla enää hevistä puhua omien suosikkibändien kohdalla, kun jo joku mörkö tulee ja kuristaa ettei tuo nyt kyllä ole heviä vaan rokkia. Mutta raskaampi rokki lähti isoveljen kautta. Ekat bändit joihin tutustuin: Slade -> Uriah Heep -> Deep Purple -> Dio -> Judas Priest -> ja nyt soi Kreator, Marilyn Manson, Venom yhtälailla kuin Ken Hensley, Flogging Molly ja semmottii. Mutta siis aiheeseen palatakseni, metalli lähti varmaan Diosta liikkeelle. |
huapanen 03.06.2005 01:08:49 | |
---|
iso-sisko laitto black sabbathin kasetin soimaa kun olin pien ja loppu onkin historiaa Verkkarimetallia parhaimmillaan - www.mikseri.net/highhypnotic |
fmcruelty 04.06.2005 02:29:47 (muokattu 04.06.2005 02:31:00) | |
---|
6 vanhana (v. 1987) vaikutuksen teki Europen Final Countdown. Nooh, se ei oo varsinaisesti heviä mut velipoijalta lähin sit sitä biisiä kyselee ja se lykkäs mulle sen biisin + Twisted Sisteriä ja Maidenia. Siitä lähti! Kirjoitan parhaillaan päättötyötä ja ressiä pukkaa... Jos huono säkä käy, niin saatan jopa käyttäytyä väkivaltaisesti. |
KTULU 07.06.2005 17:55:44 | |
---|
Kuulin Metallicaa. |
pehko 07.06.2005 18:32:24 | |
---|
Metallican 'Black Album'...olin 6v.... "Nappia" sanoi Salmiakki-Koira" |
azo 09.06.2005 10:51:02 | |
---|
Ollessani 5 vuotias setäni kuunteli Metallicaa ja silloin jo huomasin pitäväni raskaasta musiikista, mutta luulen että hevin kuunteluni alkoi noin 5 vuotta sitten ja on pääasiassa kaverini ansiosta, joka soitatti stereoista Nightwishiä aina minun ollessa kylässä. (Toki hän kuunteli sitä myös muulloin). Ja nykyään kuuntelen kaikkea rock n´rollista trashiin ja melodeathiin Kitarani on elämäni! |
moderndrummer88 09.06.2005 11:09:21 | |
---|
siinä seiskaluokalla aloin maidenia kuuntelemaan kun kaveritkin kuunteli ja nälkähän kasvaa syödessä... VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!!!! |
Wogge 09.06.2005 11:40:12 | |
---|
Joskus kolmannella luokalla kaverilla kuunneltiin stratojen destinyä. Eka aattelin et mitä paskaa tää oikein on, mut pikkuhiljaa aloin diggaa siitä ja sit seuraavaks kävinki ostaa Infiniten. Kunnolla raskaampaa musiikkia rupesin kuunteleen vasta jossain kaheksannen luokan alussa ku kuulin 'Tallican puppetsin. "Metallica is going to be one of those bands you look back on in the year 2008, that people will still listen to the way I still listen to Zeppelin and Sabbath albums." - Jason Newsted |
Jzci 09.06.2005 11:56:16 | |
---|
Kuulin serkun luona sentencedin frozen levyn. |
Pelsi 09.06.2005 23:08:23 | |
---|
Joskus kolmannella luokalla kaverilla kuunneltiin stratojen destinyä. Eka aattelin et mitä paskaa tää oikein on Nykyään sitten jo tietääkin, että mitä paskaa se oikein on. "On kahdenlaisia ihmisiä: Niitä, jotka jättävät vessanpöntön kannen ylös ja niitä, joiden mielestä se on törkeää."
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man |
tapsali 10.06.2005 12:11:57 | |
---|
Tällä palstalla noin 90% näyttää alottaneen metallicalla! Eipä se suuri yllätys ollut. Siitä se itelläkin alko joskus ala-asteen/yläasteen vaihteessa! Nykyään metallica on jäänyt vähän vähemmälle mut kyl sitäkin vielä joskus kuuntelee. |
-L- 10.06.2005 20:13:28 | |
---|
Mun miehellä alkoi aika aikaisin. Valokuvista oon nähnyt nelivuotiaalla jäppisellä W.A.S.P:in julisteen lelulaatikon yläpuolella ja ekaluokalla päällä oli "Fuck like a beast"-paita. Ei osannu anoppi kieliä silloinkaan;) Parempi pyy pipossa, kuin vyölaukku kenelläkään. |