Aihe: rock on saatanasta (kasetti)
1 2 3 4 5
Keimo
30.05.2005 21:13:52 (muokattu 30.05.2005 21:26:30)
Oon kuunnellu tätä jo tunnin, 20 minuuttia jäljellä. Mullahan on aikaa...

(Hotel California kertoo kuulemma vertauskuvallisella tasolla helvetistä.)

E/ Ja Blondiekin on näköjään Perkeleestä. Ei tälläistä voi tosissaan ottaa.

E2/ Iskelmämusiikki ihannoi aviorikosta.
BLACK METAL SCREAM!!! ÖÖÄÄÄÄÄHHHHGG!!!
Pelsi
30.05.2005 21:46:31
En muuten usko että tuo olisi tosissaan tehty. Niin älytöntä juttua siellä kyllä on.

Ja tästä ei sitten tehdä taas uskontoväittelyketjua, tai tulee turpiin. Singolla.
Kalamies #3 >-)))>
Piisamirotta
30.05.2005 22:28:14
Kerran kuuntelin tuon 90 minuuttia ilman taukoa. Kyllä toi on aivan helvatan hauskaa kamaa ei sille mitään voi. Riparilla kysyin eräältä ylihihhuliohjaajalta voiko hevimusiikki olla antikristus...kuulemma voi ja on.
"ei anna periksi ja huumoria yllä ja lisää paskaa housuun" Krunssila.
Naama-amis
30.05.2005 22:38:42
Kaikki missä on avoinaista haikkaa ja sähkökitaraa, on saatanan kätten töitä.
Intän intän ja jupitan, väitän vastaan ja pukitan, rähjään räyhään ja riitelen, vietän aikaani inttäen. Bella Italia tifoso #3
miccomalliton
30.05.2005 22:55:32

Kahvinkeitin on saatanan syvyyksistä, gehennasta.
"Ylistäkää häntä rumpua lyöden ja karkeloiden...ylistäkää häntä helisevillä symbaaleilla, ylistäkää häntä kumisevilla symbaaleilla!" psalm. 150 kalamies#24 >-)))> olen Hulkki! ESTR #1 Punttisika #1
MV
30.05.2005 23:15:16

Entä jos vetää kliinisti?
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Cimble
31.05.2005 08:50:16
Oi voi! Tässähän ihan masentuu kun moni niin hyvä heavyartisti onkin saanut voimansa saatanalta ja onkin hänen kätyrinsä... Dio, Richie Blackmore & Rainbow, Iron Maiden, Black Sabbath, Led Zeppelin...

Kaikkein eniten kuitenkin purskautti kuitenkin Elton Johnin ja Eaglesin lisääminen pahimpien joukkoon... Hehe! Ja Blackmoren luonteen kuvailu oli tosi hauska!

En ottaisi hirveemmin kantaa uskovaisiin mut kyllä nuo varsinkin jotkut biisin takaperin pyörittelyt on todella neuroottista. Osasta ei saa mitään selvää, kaipa sinne niiden mielestä on kätketty "asiaa"! Ja jotkuthan kyllä on ihan tahallaan tehty, varsinkin tuommosille neurootikoille terveisiksi. Huhu huh mitä meininkiä...
Naama-amis
31.05.2005 12:22:19
Sitten se on poppia, mikä vasta saatanasta onkin.

Ei, kun ne kliinit kohdat ovat niitä, joissa kuulija saa "hengähdystauon", ja jossa surkeaa kuulijaparkaa puijataan jatkamaan tämän saatanallisen materiaalin kuuntelua. Myöhemmin kliiniä vähennetään ja vähennetään, kunnes sähkökitaran säröistä ilmenemismuotoa tulvii joka puolelta viattoman karitsan korviin. Annos muodostuu yhä isommaksi ja säännöllisemmäksi. Ennen pitkää myös hi-hat on niin auki, että sen vaikutuspiiri on kuin pimeyden sähköpaimen.

Kuinka moni on muuten kuunnellut stryperia väärinpäin?
Huhhahhei ja rommia pullo. Bella Italia tifoso #3
foetor ex ore
31.05.2005 13:25:17
Hehe! Ja Blackmoren luonteen kuvailu oli tosi hauska!

Mul on Ritchiestä kuva et se on ollut vähän vaikee kaveri mut kuvailtiinko sitä ihan saatanan pojaks?
WinterMad
31.05.2005 13:44:17
Mul on Ritchiestä kuva et se on ollut vähän vaikee kaveri mut kuvailtiinko sitä ihan saatanan pojaks?

En kuunnellu tarkkaan, mutta ei se kyllä sitä Saatanan pojaksi sanottu.
We are the Hate Crew, we won't fall....We're all for none and none for all. Fuck you! We'll fight till' last hit and sure as hell we ain't taking no shit
Henkka Hevimies
31.05.2005 13:46:12 (muokattu 31.05.2005 14:29:13)

Hänen vissiin kerrottiin olevan vaarallinen ja väkivaltainen ihminen. Mutta Hotel California väite oli kyllä vitun naurettava.
THRASH TILL' DEATH!
Artist
16.08.2005 17:26:21 (muokattu 16.08.2005 17:27:41)
"...Rock 'n Roll tarkoittaa esiaviollista yhdyntää auton takapenkillä..."

EI HELVETTI!!!

Eikös asia ole juuri alunperin näin. Tai siis nussimista joka tapauksessa.

Mutta silti, Richie Blackmore on arvaamattoman väkivaltainen.

Ja Eaglesin "Hotel California" myös oikeasti kertoo vertauskuvallisesti helvetistä, ei tarvitse olla ruudinkeksijä (eikä lestadiolainen) tulkitakseen sen siten. Tai niin mä ole sen ainakin itse tulkinnut jo aikaa sitten ennen tuon kasetin kuulemista.
Some folks like water, some folks like wine, but I like the taste of straight strychnine! *Bella Italia #10*
Hohhoijaa
16.08.2005 18:45:49
Tässä on tätä alku/introlöpinää pyörinyt varmaan 15 minuuttia...
Kuolee karja, kuolee suku, samaten itse kuolet;
yhden tiedän, mik' ei kuole: manalle menneen maine.
thrashmetallisti
16.08.2005 21:08:40

Eikös asia ole juuri alunperin näin. Tai siis nussimista joka tapauksessa.

Mutta silti, Richie Blackmore on arvaamattoman väkivaltainen.

Ja Eaglesin "Hotel California" myös oikeasti kertoo vertauskuvallisesti helvetistä, ei tarvitse olla ruudinkeksijä (eikä lestadiolainen) tulkitakseen sen siten. Tai niin mä ole sen ainakin itse tulkinnut jo aikaa sitten ennen tuon kasetin kuulemista.

No sehän mun käsitykseni mukaan kertoo huumekierteestä, tai no helvettihän sekin on.
Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted
Vasenniplaaja
16.08.2005 22:16:32
...ja minun käsitykseni mukaan se kertoo mielisairaalasta. Ota tuostakin nyt sitten selvää.

Sanoittajan kommentteja aiheesta, onko olemassa moisia?
Aria ariari isa, vena amiria asaria.
lxi
16.08.2005 22:43:51
Sanoittajan kommentteja aiheesta, onko olemassa moisia?

Hotel California kertoo ainakin Don Henleyn ja Glenn Freyn mukaan materialismista, ylenpalttisuudesta, paratiisin pimeästä puolesta ja sijoittuu Kaliforniaan vain vertauskuvallisessa mielessä.

Mielenkiintoinen trivia on, että laulun väärinymmärretyin rivi "they stab it with their steely knives / but they just can't kill the beast" on ilmeisesti hyväntahtoinen piikki Steely Danin suuntaan.

Oletteko huomanneet, että 95% teksteistä, jotka eivät ole aivan päivänselviä, voidaan tulkita huumeita käsitteleviksi?
The fact that no one understands you doesn't make you an artist.
kuunneltua
aivokuolio
16.08.2005 23:42:49
Eikös tämä ole juuri se kasetti, josta on napattu pätkiä Rytmihäiriön levylle Saatana on herra?
mustan huoneen testi.
Heissi
17.08.2005 01:42:29
Eikös tämä ole juuri se kasetti, josta on napattu pätkiä Rytmihäiriön levylle Saatana on herra?

On.
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
leather rebel
17.08.2005 13:55:40
Ted Nugent kuulemma laulaa Cat Scratc Feverissä saaneensa sukupuolitaudin naapurin kissalta... Viitataankohan tällä riviin "Got it from some pussy next door"? :D
"I really don't care about Kirk (Hammett) he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)