Koneen auki nykäisen kun huutojuomaa rykäisen pää räjähtää ja korvissa soi Maailmalla taistellaan ja nukutaan ja hukutaan minä vain Irlannista unelmoin On Teräsmies-paitani kovin kulunut ja pullon kaula kovin hurmaava, ja niin… Kerto: -------------------- Sha – la – la – laa mikä sen hauskempaa on kuin vajota vain yhä alemmas vain Sha – la – la – laa mikä sen hauskempaa on kun huomista en löydä allakastain -------------------- Miinahissi temppuilee, join eilen paukun poikineen ja yhä vain Irlannista unelmoin On kova miehen kunto, sen sanoi mulle Unto, siis miksi mä yhä pahoin voin? Vain aamuaurinko enää seuranain se kaikennäkevä ystäväni on, ja niin… ---------------- Sha – la – la – laa… ---------------- Jo vaihtuu vuodet viikatteen, savinen iho halkeilee, tulee tunnit pikkuhiljaa täyteen Koko maailma mua naurattaa ja sormellaan mua osoittaa elämä mua yhä janottaa en enää Irlannista unelmoi se jo vuosia sitten vaipui unholaan, ja niin… ---------------- Sha – la – la – laa… ---------------- "I wasn't meant to feel this asleep at the wheel..." |