Aihe: Audio ei enää kuulu
1
JanneT
30.05.2005 16:38:44

Hei!

Eli nyt on iskenyt audio ongelma koneeseen. Tänään aamulla ei vielä mitään probleemaa ollut, mutta nyt kun käynnistin koneen, niin mitään audiota ei kuulu. Koneessa on EMUn 1820M paketi äänärinä. PatchMix:issä kyllä volume palkit heiluvat, kun laittaa musiikkia soimaan, mutta mitään ei syystä tai toisesta tule ulos. Olen kokeillut sekä kajareilla, että kuulokkeilla ja tulos on sama. Myöskin kaikkien johtojen ja asetusten pitäisi olla kunnossa.

Onko kellään mitään hajua, siitä mikä voisi olla ongelman ydin ja mitä sille voisi tehdä?
Voihan vitalis...
Mase
30.05.2005 16:56:20
Olisko lipsahtanut mute päälle jostain? windowsin(vai mikä sulle onkaan) mikserin asetukset?
Tarjolla treenikämppä Tampereelta/lähiympäristöstä? Kerro ihmeessä, nykyinen kämppä lähtee alta 1.8
JanneT
30.05.2005 17:01:05

Olisko lipsahtanut mute päälle jostain? windowsin(vai mikä sulle onkaan) mikserin asetukset?

Ei ole Mute päällä missään. Kaikki tuollaiset asetukset olen käynyt jo läpi. Niin ja siis koneessa on Windows XP Professional.
Voihan vitalis...
lion
30.05.2005 20:20:05
E-mun tyyppivikaa... Ei mitään vaarallista, mutta siitä patchmixin kuvakkeesta hiiren oikealla napilla ja reset to defaults tai jotain sinnepäin (ei ole nyt oma kone, niin en voi tarkistaa). Jos ei toimi vieläkään niin käynnistävalikosta löytyy myös sellainen joku reset to defaults kuvake sieltä creative professional kansiosta.

Itsellänikin on muutaman kerran vuoden aikana tehnyt tuon, ja se resetointi on korjannut kaiken.

- Li'oN
pop pop pop - kornipop kuplii kattilassa
kjh
31.05.2005 09:55:22
Helpompi temppu mitä voi kokeilla on sampleraten hetkellinen vaihtaminen 48 ja 44 välillä.
JanneT
31.05.2005 10:26:59

Helpompi temppu mitä voi kokeilla on sampleraten hetkellinen vaihtaminen 48 ja 44 välillä.

Kokeilin tuota sampleraten muuttamista, mutta eipä siitä minulle ollut mitään apua.
Voihan vitalis...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)