Aihe: Pearl on hyvä merkki!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Niskamies
30.05.2005 14:31:48
Käys Tomi88 virittämässä ne rumpusi, menee aika parempaan tekemiseen. Kohta meidän iskä tulee ja vetää teidän kaikkien iskää äiskällä pataan.

Hyvä kun ymmärsit ottaa huumorilla. Kirjoittelen näitä hymy huulilla. En ole kovin tosissani. On hauskaa, kun kaikki yrittää pommittaa milloin milläkin argumentilla.
__

Ihan vakavissaan, jos pyörit hesassa päin tule tänne drumbattleen. DimensionZ on kova äijä ikäisekseen, ei mikään tuplien polkija eikä edes hevari. Se soittaa letkeetä musaa.
Virallisesti semi-pro!
J.Hollström
30.05.2005 14:41:52
Kannattaa varoa mitä sanoo, seuraavana hollmi-5 kutsuu äitin ja isän apuun kun veljet ei enää riitä.

Täällä sitä väijytään ja isketään vastapalloon heti kun tilaisuus tulee vastaa.

No eihän nyt toki. Harmillista että saman soittokunnan edustajat vänkäävät jostain vehkeistä ja laitevalmistajista. Käyttäkää sekin aika soittamiseen, tulee kaikille parempi mieli.

Se on peace tai tulee turpaan... ;o)

Olen seurannut näitä instrumenttipalstoja ja täällä rumpuosastolla tuntuu olevan kaikkein kovin vänkäys melkein joka aiheesta. Rumpalit taitaa olla melko herkkähipiäistä porukkaa? Tsekkailkaahan välillä miten rentoo rupattelua tuolla bassopuolella on ja ottakaa opiksenne. Kitarapuolella on myös melko turhanpäiväisiä kiistelyjä jostain tilu-ukoista, mutta siellä keski-ikä onkin alle 15...
Jaska
30.05.2005 17:13:58
Hoi, Hollström

Tuli tosta drumbattle jutusta mieleen, että mehän ollaan joskus sovittu ottaman battle, sitte kun mulla on MasterWorksit ja sä otat ne Designerit.

Tosin tuo mun MasterWorksejen ostaminen on vähän kyseenalaistunu.. Ja pari(kymmentä) vuotta siihen vielä menee ennen kun kehtaan..

Mutta muistutin kuitenkin :)
HeavyMachinery
30.05.2005 17:35:37

Ompas tämä mennyt kyllä sitten nin off-topic kuin voi olla. Minua on alkanut vaivaamaan ihan oikeasti se että miten jotkut voivat olla niin ahdasmielisiä jonkun merkin tai soitto tyylin suhteen.

hollmi-5:Kuka on DimensionZ? Nimestä päätellen joku tuplien polkija.

Tuomitaan nyt sitten suoraan saman tien joksikin hevitikutaku miehekseksi miettimättä asiaa. Mikä siinnä on sitten jos joku tykkää olkea niitä tuplia? Antaa poikien polkea.

Hollmi-5:Mikäli muusikko arvostaa itseään, hommaa hän itsellensä asialliset laitteet.

Mihinkä tuon sitten perustat ? onko jotku muoviset vistalite ämpärit sitten hyvät ? Mikä on se hyvä? Omasta mielestäni omistan rummut ja olen niihin tyytyväinen, vaikka ne ei sinulle kelpaa soitan niillä silti,siis ehkä olen mielestäsi huono muusikko ja en arvosta itseäni.

Tuohan on pelkkää sonnan jauhamista. Mene mieluummin amnestyn ja animalian yms. sivuille teorioinesi. Koska kuitenkin viittaat minuun menestymättömyydellä muusikkona, niin miten voit laukoa moista, kun et ole minua edes soittajana kuullut.

Kuinkas paljon niitä humppa-rumpaleita nykyään arvostettiinkaan ?

Pahoittelen jos hyökkäsin suoraan henkilökohtaisesti mutta tuollainen elitistinen brassailu "en osta mitään halpa työvoima tuotetta" ja muutenkin mauttomat kommentit ei saa ainakaan minun mieltäni lämpeämään. Siispä suomi suomalaisille ja ruotsi suomenruotsalaisille.

Ps. tiedän itse että minulla on lukihäiriö joten jos siitä haluat v%&&ulla niin siitä vaan.
Minä tiedän - siis pelkään !
hollmi-5
30.05.2005 17:42:16 (muokattu 30.05.2005 17:54:35)
DimensionZ, nimimerkki johdatteli väärille urille. Mielikuva petti. Pahoitteluni asian johdosta. Katso HeavyMachinery omaa kuvaani: tuplasetti, joten tuo leiskautukseni oli pilke silmäkulmassa heitetty.

Jaska hei. Hommaa vain ne Mastervorksit, niin pidetään battlet ja katsellaan rummut huolella läpi.

Vistaliten muoviämpärit ovat vuodelta -73 ja edelleen hyvin kuranttia kamaa. En olisi mitenkään voinut uskoa, kuinka hyvät rummut ne ovatkaan. Ostin ne näkemättä ja soittamatta ihan vain siksi, että ovat niin hienon näköiset.

Lipsaset eivät soita yhtään humppaa, tai muutakaan vanhaa tanssimusaa. 70-luvun Finnhits-tyyppistä hommaa aika lailla rockaavammalla otteella. Ei se ole lempimusiikkiani, mutta mukana tulee heiluttua. Maksavat niin älyttömän hyvin siitä hommasta.

Kyllä minä jo uskon, että olet niihin PDP:n meksikolaisiin rumpuihin erittäin tyytyväinen. Ilmeisesti jopa tyytyväisempi niihin, kuin taiwanilaisiin Rocstar Customeihin. Voit lopettaa henkilökohtaisuudet. Ja saat anteeksi...
Mika Hollström
TeeKoo
30.05.2005 19:00:25 (muokattu 30.05.2005 19:44:03)
On ollut oikein mielenkiintoista seurata keskusteluanne (ja sitä on tullut seurattua päivittäin...), mutta sen verran tulee omattua tervettä järkeä ja itsesuojeluvaistoa, että en todellakaan aio tulla tähän maratoonikeskusteluun tämän enempää mukaan. ;o

Palaan taustalle suurella mielenkiinnolla viritettynä! =)

JATKAKAA. =)=)=)
kattila
30.05.2005 19:03:53

On ollut oikein mielenkiintoista seurata keskusteluanne (ja sitä on tullut seurattua päivittäin...), mutta sen verran tulee omattua tervettä järkeä ja itsesuojeluvaistoa, että en todellakaan aio tulla tähän maratoonikeskusteluun tämän enempää mukaan.

Aamen.

Toivottavasti nyt kukaan ei ole sitä varoitusta runksuttanut.
Olisi harmi jos tämä lukittaisiin, koska täällä on tullut monta mielenkiintoista asiaa esille. Lukitus olisi vain turha tukahdutus.
Dust to dust
hollstro
30.05.2005 19:33:13

Olen seurannut näitä instrumenttipalstoja ja täällä rumpuosastolla tuntuu olevan kaikkein kovin vänkäys melkein joka aiheesta. Rumpalit taitaa olla melko herkkähipiäistä porukkaa?

Joo ihan käsittämätöntä jauhantaa. Onko basistin nyt pakko opettaa rumpaleita? Sarkasmi ja huumori eivät nettikeskustelussa toimi ollenkaan joten välttäkää niitä.

Jos joku on autuas ostamistaan 100 € halpisrumuista niin kehukaa ja kertokaa että ihan hyvät ne on ja hienoa että olet tyytyväinen. Lompakko on meidän kaikkien limiiti kamahankinnoissa ja kouluikäisellä/opiskelijalla/työttömällä se on todella ohut.

20+ vuoden kokemusta ei voi näillä palstoilla siirtää toiselle dissaamalla musiikkimakua tai toisen kamoja. Positiivisuutta peliin ja hellää ohjausta junioreille. Toki on tärkeää kertoa mihin kannattaa esim. soitossa ja kamoissa kiinnittää huomiota ettei harrastus lopahda tietämättömyydessä tehtyihin kamahankintoihin tai väärään tekniikkaharjoitteluun.
HeavyMachinery
30.05.2005 21:22:22 (muokattu 30.05.2005 21:23:34)

Joo ihan käsittämätöntä jauhantaa. Onko basistin nyt pakko opettaa rumpaleita? Sarkasmi ja huumori eivät nettikeskustelussa toimi ollenkaan joten välttäkää niitä.

-Totta täällä on turha sanoa kirjoittavansa kieliposkessa, sitä on paha näyttää toden.

Jos joku on autuas ostamistaan 100 € halpisrumuista niin kehukaa ja kertokaa että ihan hyvät ne on ja hienoa että olet tyytyväinen. Lompakko on meidän kaikkien limiiti kamahankinnoissa ja kouluikäisellä/opiskelijalla/työttömällä se on todella ohut.

-110% totuus, jos joku on saanut kovalla vaivalla sen 1000€ kasaan ja ostanut ns"hyvän" setin miksi se pitäisi haukkua kasaan.

20+ vuoden kokemusta ei voi näillä palstoilla siirtää toiselle dissaamalla musiikkimakua tai toisen kamoja(tai soitto intressejä) Positiivisuutta peliin ja hellää ohjausta junioreille. Toki on tärkeää kertoa mihin kannattaa esim. soitossa ja kamoissa kiinnittää huomiota ettei harrastus lopahda tietämättömyydessä tehtyihin kamahankintoihin tai väärään tekniikkaharjoitteluun.

-Aivan tätä olen yrittänyt sanoa, mutta kun se tahtoo jolloin olla vain se yksi joka on hyvä (tai tietyssä maassa tehdyt).

-Lainaanpa vielä itseäni usean sivun takaa:Minusta on todella surullista kun tyrmäät vanhempana ja "kokeempana" rumpalina niin jyrkästi "halpa"tuotanto rummut se latistaa monen aloittajan mieltä kun joku haukkuu sen setin pystyyn.

Niin ja plussan laitoin edellisestä oli sen verran hyvää shittiä :)
hollmi-5
30.05.2005 21:31:32 (muokattu 30.05.2005 21:32:14)
Lainaanpa vielä itseäni usean sivun takaa:Minusta on todella surullista kun tyrmäät vanhempana ja "kokeempana" rumpalina niin jyrkästi "halpa"tuotanto rummut se latistaa monen aloittajan mieltä kun joku haukkuu sen setin pystyyn. En löytänyt yhtään rumpumerkkien haukkumista tästä ketjusta. Straclassickin ja Pearlin tomiripustuksen design ei miellyttänyt. Itse et tykännyt Pearlin vastaavasta. Gretschin suuruudenpäivät ovat mielestäni takanapäin. Silti luette nyt minua aika mustavalkoisesti. Ei se skaala mene kaksiportaisesti: high-end ja sonta, vaan siellä on monta porrasta. Usein olen maininnut noin tonnin hintaluokan olevan hinta/laatusuhteeltaan sen parhaan.
Mika Hollström
HeavyMachinery
30.05.2005 21:49:58

En löytänyt yhtään rumpumerkkien haukkumista tästä ketjusta. Straclassickin ja Pearlin tomiripustuksen design ei miellyttänyt. Itse et tykännyt Pearlin vastaavasta. Gretschin suuruudenpäivät ovat mielestäni takanapäin. Silti luette nyt minua aika mustavalkoisesti. Ei se skaala mene kaksiportaisesti: high-end ja sonta, vaan siellä on monta porrasta. Usein olen maininnut noin tonnin hintaluokan olevan hinta/laatusuhteeltaan sen parhaan.

No just viilataanko pilkkua molemilta kanteilta? Joskus on myös luettava rivienvälistä, Kyllä sitä tyrmäämistä on ja monessa muussakin keskustelussa kuin tässä. Alkaa tuntua jo hiekkasäkkien pinoamiselta seläntaakse. Turvatkaa selusta........
DimensionZ
30.05.2005 22:56:34

Hoho! Mitä täällä puhutaan minusta??

Ihan vaan selvyyden vuoksi en ole ikinä sanonut että suostun mihinkään drum battleihin, Niskis jauhaa nyt ihan omiaan. Ja varsinkaan Hollmia vastaan, todellakaan. Jos johonkin yhteissoittoon ruvetaan, niin se on siinä muodossa että hollmi antaa minulle rumputunnin.

Tuplajutun otan huumorilla toistaiseksi.

Joo-o joo-o.
''He jumped right out of a building!!''
Niskamies
30.05.2005 23:05:19

Ihan vaan selvyyden vuoksi en ole ikinä sanonut että suostun mihinkään drum battleihin, Niskis jauhaa nyt ihan omiaan. Ja varsinkaan Hollmia vastaan, todellakaan. Jos johonkin yhteissoittoon ruvetaan, niin se on siinä muodossa että hollmi antaa minulle rumputunnin.

Joo-o joo-o.

Hoho, ei pidä ottaa vakavista. Kunhan höpisin. Hollmi-5 vs. Mikael drum battle olis kyllä asiaa, kun Hollmi lupas soittaa Mikaelin suohon.
Virallisesti semi-pro!
Mikael
31.05.2005 10:42:50 (muokattu 31.05.2005 10:46:47)

Hollmi-5 vs. Mikael drum battle olis kyllä asiaa, kun Hollmi lupas soittaa Mikaelin suohon.

Hoho! Tää olisikin just parhautta - wanha kunnon nöyryytysmeininki. Lisäks vois ottaa 110m aidat, painiottelun ja viinanjuonitkisat. Lähetys suorana Musiikkia ja Urheilua -radio-ohjelmassa (jos sellanen vielä on...).

Ennakko:
http://www.drummerworld.com/Videos/buddyrichmuppet22.html
"Vire on vain suositus, ei pakko" -Juzzu-
ddrum54
31.05.2005 10:46:18

Joo-o joo-o.

Hoho ! Sulla on vissiin manageri pistänyt tuulemaan. : )
2`n 4
Niskamies
31.05.2005 10:49:13
Hoho! Tää olisikin just parhautta - wanha kunnon nöyryytysmeininki. Lisäks vois ottaa 110m aidat, painiottelun ja viinanjuonitkisat. Lähetys suorana Musiikkia ja Urheilua -radio-ohjelmassa (jos sellanen vielä on...).

Ennakko:
http://www.drummerworld.com/Videos/buddyrichmuppet22.html

Ooksä niinku Rich vai muppet?
Virallisesti semi-pro!
Mikael
31.05.2005 10:50:44 (muokattu 31.05.2005 10:52:05)

Ooksä niinku Rich vai muppet?

Kyl mä oon lähempänä tota muppet-rumpali Animalia, joka antaa tossa Buddylle pahasti päihin.
"Vire on vain suositus, ei pakko" -Juzzu-
Niskamies
31.05.2005 11:00:58
Kyl mä oon lähempänä tota muppet-rumpali Animalia, joka antaa tossa Buddylle pahasti päihin.

Sitä mäkin. Vedonlyöti pystyyn!
Virallisesti semi-pro!
drumm
31.05.2005 13:23:05
Jos jotain battlea jarkkaillaan, niin Hollstromin kannattaisi harkita vaittelykisaa. Tasainen vastus voisi olla esim. Matti Nykanen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)