Aihe: Keskustelua AC/DC:stä
1 2 3 4 525 26 27 28 29122 123 124 125 126
Angus
29.05.2005 23:08:53

nuorin jäsen, Angus Young, on 55-vuotias. Eikä sillä ole ihan helppo rooli sielä stagella.

Angus kylläkin juuri (31.3) täytti 50.

Tosiaan kyllä minä ainakin uskon, että varmasti vielä ainakin 5 vuotta homma jatkuu ja olen myös aika luottavainen siihen, että uusi albumi tämän tulevankin levyn jälkeen vielä tulee.
"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey
Velli
30.05.2005 09:33:26

Mä käsitin että se tarkoitti että se on 55v silloin vuonna 2010.
gogo
30.05.2005 09:34:01

Tosiaan kyllä minä ainakin uskon, että varmasti vielä ainakin 5 vuotta homma jatkuu ja olen myös aika luottavainen siihen, että uusi albumi tämän tulevankin levyn jälkeen vielä tulee.

Niin, no jos luet ton mun tekstin niin puhuin noin niinkun futuristisesta muodosta, eli Ang on 55 vuonna 2010.
oksettaa.
Angus
30.05.2005 09:58:33

Niin, no jos luet ton mun tekstin niin puhuin noin niinkun futuristisesta muodosta, eli Ang on 55 vuonna 2010.

Jep huomasinkin vasta :)

Ilmeisesti toi haastattelu olikin vain kooste Bonfiren julkaisun aikaisesta haastattelusta... perkele!
"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey
gogo
30.05.2005 10:00:29
No voi vidu.... niinpä tietenkin. Odottelin jo että Angus tai Malcolm olisi VIHDOIN avannut sanaisen arkkunsa koskien tuota uutta lättyä..
oksettaa.
pablo gnu
30.05.2005 10:12:49
ac/dc on mun mielestä ehkä kovin bändi ,,ainakin omistan kaikki niitten levyt ,,,bändii kuuntelee aina kun jaksaa vaan laittaa neulan levyn alkuun,,,en oo nähny herroja livenä ,,jos ne tulee vielä suomeen niin on pakko mennä tsekkaan yhtä rockin isoimmista nimistä ,,acdc.n biisejä on hauska rämpyttää samalla kun kuuntelee niitten levyjä,voi leikkii angusta:€ kovimmat levyt mun mielest on HIGH VOLTAGE,,POWERAGE,,HIGWAY TO HELL,,BACK IN BLACK,,FLICK OF THE SWITCH,,BALLBREAKER,,JA,,STIFF UPPER LIP australian riffimestareill on MUNAA!!!!!!!!!!!½! muuten ´´angus´´ miksi simon wright vaihdettiin crish sladeen on jääny epä selväks?
lihamylly
gogo
30.05.2005 10:17:17
Simon Wright lähti itse menemään (Dioon) ja tilalle palkattiin Slade.
oksettaa.
Angus
30.05.2005 10:31:12

No voi vidu.... niinpä tietenkin. Odottelin jo että Angus tai Malcolm olisi VIHDOIN avannut sanaisen arkkunsa koskien tuota uutta lättyä..

No sanopa muuta!
...And Justice For All
30.05.2005 14:29:41
Kaksi kysymystä:

´74 Jailbreak? Mikä on lätyn tarkoitus? Hyvä kiekko ja hyviä Bonin aikaisia biisejä.

Bonfire? Mikä tämä on? Mistä sen saa?
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
gogo
30.05.2005 14:32:13
Kaksi kysymystä:

´74 Jailbreak? Mikä on lätyn tarkoitus? Hyvä kiekko ja hyviä Bonin aikaisia biisejä.

Mä en tiedä mikä '74 Jailbreakin varsinainen tarkoitus oli (julkaistiin 1984), siinähän on biisejä aussi-high voltagelta. Angus?

Bonfire on Bonille omistettu boxi jossa on mukana kaikkea sälää, ennenjulkaisematonta ja liveä sun muuta.
oksettaa.
...And Justice For All
30.05.2005 14:35:55
Mä en tiedä mikä '74 Jailbreakin varsinainen tarkoitus oli (julkaistiin 1984), siinähän on biisejä aussi-high voltagelta. Angus?

Bonfire on Bonille omistettu boxi jossa on mukana kaikkea sälää, ennenjulkaisematonta ja liveä sun muuta.

Loistavaa! Mistä Bonfireä saa?
Kävi muuten hauskasti kun kuuntelin eilen ekaa kertaa Jailbreakia. Ajatuksissani ajattelin että laulaapa Brian hyvin, kunnes yhtäkkiä heräsin että sehän on Bon! Sitten valkeni vasta lätyn nimenkin merkitys. Hyvä minä :)
aikavaikea
30.05.2005 14:41:41 (muokattu 30.05.2005 14:49:21)
Loistavaa! Mistä Bonfireä saa?

Pikaisesti tsekattuna ainakin Swampista näyttäsi vielä saavan. http://www.swampmusic.com/metal_ad.html
AC/DC Bonfire 4CD Box 67,00 EUR
AC/DC Bonfire 5CD Box 76,00 EUR

Edit: Sisältää Live from the Atlantic Studios
Let there be rock -videon soundtrackin (2cd)
Volts, jossa vaihtoehtoisia ottoja vanhoista biiseistä yms. harvinaista.
Lisäksi Bon Scott -juliste, kirjanen (lehtinen), jossa juttua + kuvia, plektra, pari tarraa ja pullonavaaja-avaimenperä.
5cd-versiossa viidentenä levynä Back In Black.

E2: Boxi näkyy omakuvassani vasemmassa yläkulmassa kookosapinan ja Nazareth-joulukortin alla :).
There's no such thing as gravitation, the world sucks.
rheinone
30.05.2005 14:43:21
Kaksi kysymystä:

Just toi on se tarkoitus, eli niitä vanhoja 74-76 piisejä joita ei oltu julkaistu ennen euroopassa, ausseissa kylläkin.

Boxissa on kolme ennenjulkaisematonta Bonin aikaista CD:tä joista yksi on tupla.
- 1 levy livevetoja mm. Atlantic Records studioilta
- 1 levy otoksia mm. Highway To Hellin ekoista sessioista, pari euroopassa julkaisematonta piisiä, ainakin School Days
- 2 levyn tupla Pariisin keikalta, josta on tehty Let There Be Rock - The Movie.

Erittäin suositeltava kokonaisuus, jonka saa ihan tavallisista levykaupoista.
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
...And Justice For All
30.05.2005 14:45:47
Selvä, kiitoksia jälleen. Bonfire menee hankintalistan kärkeen.
Angus
31.05.2005 11:44:08

http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=10150

Kyllä taas alkaa fiilikset kasvaa...
aikavaikea
31.05.2005 11:45:49
http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=10150

Kyllä taas alkaa fiilikset kasvaa...

Heh, toivottavasti uutinen ei ole samalta ajalta kuin jutun valokuva :).
There's no such thing as gravitation, the world sucks.
Angus
31.05.2005 11:49:30

Heh, toivottavasti uutinen ei ole samalta ajalta kuin jutun valokuva :).

Juu taitaa olla mesta.netin ainoa valokuva tuo :)
stickyfinger
31.05.2005 12:35:05
Heh. Ihan offtopic:ina...

Näemmä, ellen ihan puusilmäksi ole muuttunut, tuo mesta.net:in musiikkikeskustelupalsta on sitten suljettu. Eipä kyllä ihme, oli oikeasti ehdottomasti surkein keskustelupalsta mihin kuunaan olen törmännyt.

No niin. Jatkakaa.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Aleksi-serkku
01.06.2005 15:13:43 (muokattu 01.06.2005 15:20:31)
No johan nyt on, heti kun malttamattomana olen tulossa kyselemään uudesta levystä, sedät ovat laittaneet linkkejä ja turisseet siitä minkä ovat kerenneet. Ihme porukkaa olette.

Niin kuin tässä ketjussa on jo aika monesti todettu, tässä bändissä kiteytyy kaikki se, mikä mulle itselle on rehellisessä rokissa tärkeää ja merkitsevää; Kitaroiden yhteistyö ja makoisat riffit, hommansa yksinkertaisesti mutta loistavasti kotiin hoitava rytmiryhmä sekä kierot ja hauskat sanoitukset. Scottin ajatusmaailmaa ja taitoa käyttää kynää ei voi oikein muuta kuin ihailla. Ensiaskeleet AC/DC:n parissa tuli talsittua Brianin opastuksessa, mikä taitaa olla syynä siihen kummatkin korisijat saavat kylmät väreet nousemaan selkää pitkin samoissa määrin.

AC/DC on alkanut taas puolentoista vuoden pituisen tauon jälkeen maistua kerta kerralta vaan paremmalta ja paremmalta. Ennen väljemmiltä maistuneet uudemmat Ballbreaker ja Stiff Upper Lipkin ovat alkaneet avautua, ykkösbiisiä ykkösbiisin perään.

Eilen levylautasella puhki pyörinyttä Poweragea voittanutta levyä saa omasta mielestäni hakea aikamoisen pitkään ja hartaasti, niin AC/DC:n kuin muidenkin bändien tuotannosta. Rock 'n' Roll Damnation ei ihan muun materiaalin tasoon yllä, mutta sitä seuraakin sitten aikamoinen pläräys. Down Payment Blues, Riff Raff ja Sin City muodostavat mulle sen henkilökohtaisen pyhän kolminaisuuden jonka alla kaikki muu kalpenee. Kicked in the Teeth niittaa koko paketin kasaan hienosti.
"And we'd better not risk another frontal assault. That rabbit's dynamite!"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)