Aihe: Musiikista ammatti?
1 2 3 4
Nuages
24.04.2003 18:52:39 (muokattu 24.04.2003 18:53:26)

H, D, F. Eli H-molli jossa on alennettu kvintti. Tosin sanoen vähennetty sointu.

Olin siis oikeassa, eli jos tavalliseen Bm-sointuun LISÄÄ vähennetyn kvintin niin siitä tulee Bmadd(b5), vai mitä?
Kaukana väijyy ystäviä...
Grapevine
24.04.2003 18:56:49 (muokattu 24.04.2003 18:57:52)
Hmm... Mitä se MAD siellä tekee?
Jabbe
24.04.2003 18:57:48
Olin siis oikeassa, eli jos tavalliseen Bm-sointuun LISÄÄ vähennetyn kvintin niin siitä tulee Bmadd(b5), vai mitä?

Öh? Eli meinaat että siinä olis kvinntti ja vähennetty kvintti vai? Kuka tuollaista soittaa..? Tai sitten se olis Bm+11. Ja onko kyseessä nyt B/H vai Bb sointu? Ärsyttää tuo kun menee aina sekaisin...
Mikä on Hoho. ? - Murentuneet perhearvot.
Grapevine
24.04.2003 18:59:05

Öh? Eli meinaat että siinä olis kvinntti ja vähennetty kvintti vai? Kuka tuollaista soittaa..? Tai sitten se olis Bm+11. Ja onko kyseessä nyt B/H vai Bb sointu? Ärsyttää tuo kun menee aina sekaisin...

Jatkettaisiinko tätä keskustelua vaikka tuolla teoria-palstalla siihen paremmin soveltuvassa threadissa, ettei tämä threadi mene pilalle off-topicin takia? Kiitos:)
Jabbe
24.04.2003 19:00:16
Jatkettaisiinko tätä keskustelua vaikka tuolla teoria-palstalla siihen paremmin soveltuvassa threadissa, ettei tämä threadi mene pilalle off-topicin takia? Kiitos:)

Eiköhän ole jo mennyt. Kiitos vaan. Lukitusta?
Mikä on Hoho. ? - Murentuneet perhearvot.
Nuages
24.04.2003 19:00:59

ok
Kaukana väijyy ystäviä...
Slapit_87
24.04.2003 19:08:08
Oishan se varmaan hianoo olla rocktähti...
Kröhöm...myös basistit osaa soittaa sooloja jos ette tienneet, te tietämättömät!!
Margarita
26.04.2003 06:57:26

... eikä lukioon jaksa panostaa mitenkään älyttömästi jos meinaa panostaa samalla tosissaan musikkiin.

Hohhoijaa. Tuollainen on vain laiskuutta. Lukiossa on viela sen verran nuori, etta oli kuinka hyva muusikko tahansa, kannattaa vahan avartaa nakemysta ennen kuin menee lopettamaan koulunsa (ja jos on kerran niin hyva etta suunnittelee muusikon uraa, voi aina menna musiikkilukioon). Kylla sita musiikkia ehtii tehda, lukion aikana ja sen jalkeenkin. Korkeakoulutus on sitten asia erikseen. (nim. Yliopistolla Raatava)
Ukko
26.04.2003 10:14:55

Mulla on melkein sama juttu. Oon aatellut lopettaa lukion ja mennä töihin tekemään rahaa. Musiikki on mulle vain harrastus.
Heipähei. Lopettaa lukio ja mennä töihin tekemään rahaa. Ne jotka tekee rahaa osaavat sen luonnostaan, ovat käyneet lukion tai ei. Kouluja sun on kuitenkin käytävä vielä joitain vuosia että pääset duuniin edes jonnekin. Ja minimi koulun käynnillä pääset minimi palkoille ellet omaa luontaisia kykyjä jollekin alalle jossa ei vaadita pitkiä koulutuksia. Ja siitäkin huolimatta niissäkin hommissa palkoille pääsemiseen vaaditaan vuosien käytännön oppimista ja silloin saa sen opiskelu haluttomuuden unohtaa. Bailaamalla ahkerasti ja hälläväli tyyliin hommat hoitamalla joudut 99,9999 % varmuudella sosiaaliseen alakastiin ja ihmettelemään miksei rahat koskaan riitä mihinkään.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)