Aihe: Laivalla tapahtunutta
1 2 3 4
uruttaja
19.05.2005 12:17:21
Muistaako urkumies, että Foxian ääniherra on Mika Pohjola? Mulla on sen puh.numerokin, on mukava äijä viimeisen päälle.

Muistaa muistaa. Pohjolat asui samalla kadulla, niiden suvulla oli taannoin paikallisbussifirma. Siellä se Mika pyörii vieläkin Foxian vintillä, vaikka suurin osa vuoden takaisesta henkilökunnasta onkin savustettu ulos, kiitos erään edesmenneen saxofonistin puolison.
mack the knife
19.05.2005 12:20:38
Muistaa muistaa. Pohjolat asui samalla kadulla, niiden suvulla oli taannoin paikallisbussifirma. Siellä se Mika pyörii vieläkin Foxian vintillä, vaikka suurin osa vuoden takaisesta henkilökunnasta onkin savustettu ulos, kiitos erään edesmenneen saxofonistin puolison.

Sehän se saatana on. Aina kun tulee uutta johtajasverta kehiin, niin ne luulee, että kenkää antamalla lähtee taas hommat uuteen nousuun. Tuntuu, että joka ikisessä työpaikassa käy niin, mitä kavereilta on kuullu.
*Jalu muuten mahtuu tyhjään Pringles-tuubiin...Kätevä keino yleisötilaisuuksissa.
KoskPaavo
19.05.2005 12:26:15
Ja aina kun ravintolapäällikkö vaihtui niin bändin piti soittaa "nuorekkaampaa" (vähän aikaa) kunnes palattiin tuttuun ja turvalliseen humppahuttuun.
Kuolemasta saa parhaat aplodit, ei kuitenkaan encoreen asti
backwood
19.05.2005 12:32:44
maccikin on taas herännyt kuolleista...mulla myös 5 viikkoa laivaa putkeen enkka.se oli aikaa jolloin Albatrossi paloi ja oli telakalla.tilalla seilasi clipper ja caravell.tällä kyseisellä caravellellä sitten 5 viikkoa putkeen tosin 1 vapaa viikossa.uskomattomia tarinoita tuoltakin ajalta olis...paljon.laivaan mahtui muistaakseni vaan n.300 henkeä joten ei ollut paljon vapaa-ajan vietto mahdollisuuksia.pieni oli laiva.
humppa huolet karkottaa humppa nuoren vanhentaa....
uruttaja
19.05.2005 12:32:47
Ja aina kun ravintolapäällikkö vaihtui niin bändin piti soittaa "nuorekkaampaa" (vähän aikaa) kunnes palattiin tuttuun ja turvalliseen humppahuttuun.

Tälle naaraspöllölle ei sillä musalla ole niin paljon merkitystä, mutta hinnalla on. Samoin henkilökunnan hinnalla. Sieltä lähti ylä- ja alakerran ohjelmapäälliköt toisiin firmoihin.

Sillähän on pari muutakin paikkaa täällä päin, se saa tarjottua pikkusen rundin pätkän eikä vain yhtä pistokeikkaa. Businessnainen, money talks.

Ne jotka on sen kans yrittäneet saada diiliä aikaan, tietävät tunteeni:)
mack the knife
19.05.2005 12:35:39
maccikin on taas herännyt kuolleista

Heräsinhän minä. Sai verkkomiehet netin kuntoon, kolme viikkoa se oli kiinni. On se semmosta.
*Jalu muuten mahtuu tyhjään Pringles-tuubiin...Kätevä keino yleisötilaisuuksissa.
uruttaja
19.05.2005 12:41:31
maccikin on taas herännyt kuolleista...mulla myös 5 viikkoa laivaa putkeen enkka.se oli aikaa jolloin Albatrossi paloi ja oli telakalla.tilalla seilasi clipper ja caravell.tällä kyseisellä caravellellä sitten 5 viikkoa putkeen tosin 1 vapaa viikossa.uskomattomia tarinoita tuoltakin ajalta olis...paljon.laivaan mahtui muistaakseni vaan n.300 henkeä joten ei ollut paljon vapaa-ajan vietto mahdollisuuksia.pieni oli laiva.

Mä olin muistaakseni viikkoa ennen Albatrossilla kun se rykäs siihen karille. Nythän se on Opera. Ettei vaan kohta tulis se kolmas mälli.

Ei kahta kolmanetta, sanoi jo Fantom syvissä viidakoissa.
Tankero
19.05.2005 12:45:38
Tälle naaraspöllölle ei sillä musalla ole niin paljon merkitystä, mutta hinnalla on. Samoin henkilökunnan hinnalla. Sieltä lähti ylä- ja alakerran ohjelmapäälliköt toisiin firmoihin.

Sillähän on pari muutakin paikkaa täällä päin, se saa tarjottua pikkusen rundin pätkän eikä vain yhtä pistokeikkaa. Businessnainen, money talks.

Ne jotka on sen kans yrittäneet saada diiliä aikaan, tietävät tunteeni:)

Perkeleen lapinnoita, kun vei bänditouhut sieltä alakerrasta.
Onpahan kyllä tilalla hieno tanssipöytä. Patelan suurinkin, kuulemma.
backwood
19.05.2005 12:48:36
ei ollut sitten kaukana ettei olis soittimet pohjamudassa....enpä tiedä..pitää varmaan olla aikalailla erilainen asenne jos vetää laivalla puolikin vuotta tai vuoden.tällaset neljästä päivästä viikkoon käynnit on aika jees mutta puolikin vuotta vaatii jo erilaisen otteen.
uruttaja
19.05.2005 12:51:11
ei ollut sitten kaukana ettei olis soittimet pohjamudassa....enpä tiedä..pitää varmaan olla aikalailla erilainen asenne jos vetää laivalla puolikin vuotta tai vuoden.tällaset neljästä päivästä viikkoon käynnit on aika jees mutta puolikin vuotta vaatii jo erilaisen otteen.

:) Eihän neljässä päivässä ehdi kunnolla laitostua tai alkoholisoitua...Neljä viikkoa putkeen alkaa olla jo siellä päin. Siihen kun tuuttaa kolmekin keikkaa päivässä, niin tietää olleensa laivalla.
backwood
19.05.2005 13:00:33
jep,kyllä siihen alkoholisoitumiseen(kin) yrittävät pistää kapuloita rattaisiin kun europallakin alkaa jo keskellä yötä (12) se päiväsetti.joskus se on kyllä tuntunut aika pahalta mutta rutiinilla se menee.nyttemmin olen kyllä ottanut illat todella rauhallisesti..
uruttaja
19.05.2005 15:27:50
jep,kyllä siihen alkoholisoitumiseen(kin) yrittävät pistää kapuloita rattaisiin kun europallakin alkaa jo keskellä yötä (12) se päiväsetti.joskus se on kyllä tuntunut aika pahalta mutta rutiinilla se menee.nyttemmin olen kyllä ottanut illat todella rauhallisesti..

No onpa kumma, kun ei mihinkään voi enää luottaa. Euroopallahan oli iltapainotteista se elämä.

Eikös ne aloita Eckerölinella jo aamuyhdeksältä humpan väännön? Se jos mikä, on jo ihan eläinsuojeluasia.
Sertzo S
19.05.2005 16:06:37 (muokattu 19.05.2005 16:25:13)
Tuli tässä vain mieleeni, jos en ole tätä jo aiemmin ilmaissut, että sain laivamuusikkoaikanani seilailuista niin tarpeekseni, etten lähde kuin vain köysissä ja väkivalloin vietynä näille ruotsinlaivolle edes vapaata viettämään. Niin pitkiä työrupeamia tein niillä aikoinani v.1978 Siljalla tammikuusta alkaen. Hytit olivat silloin jäärajassa ja rännissä seilatessa olin hulluksi tulla jatkuvasta melusta ; taisinpa osin tullakin. Laivat ovat kuitenkin varmaan nykyisin tärkeitäkin tärkeämpiä työpaikkoja soittotyöläisille-luulisin.
sormunen
19.05.2005 16:11:07
Eikös ne aloita Eckerölinella jo aamuyhdeksältä humpan väännön? Se jos mikä, on jo ihan eläinsuojeluasia.

Alkohan Cinderellallakin yökertsissä yhdeksältä aerobic tai karaoke ja eik siellä myös cafeteriassa samoihin aikoihin alottanut se yhden hengen trio? Yökertsi vain vitutti, koska ennen sitä sieltä oli tietysti oltava kamat alhaalla bussisa ja puolestaan yöllähän niitä ei voinut roudata.
uruttaja
19.05.2005 16:16:08 (muokattu 19.05.2005 16:16:32)
Alkohan Cinderellallakin yökertsissä yhdeksältä aerobic tai karaoke ja eik siellä myös cafeteriassa samoihin aikoihin alottanut se yhden hengen trio? Yökertsi vain vitutti, koska ennen sitä sieltä oli tietysti oltava kamat alhaalla bussisa ja puolestaan yöllähän niitä ei voinut roudata.

Varmaan. Minä oon soittanut aina niin huonoissa bändeissä, että en oo ollut ikinä päässyt Viikarille, aina vaan Siljalla. Siellä tosin oikeinkin tuelta.
sormunen
19.05.2005 16:19:01
Minä oon soittanut aina niin huonoissa bändeissä, että en oo ollut ikinä päässyt Viikarille, aina vaan Siljalla.

Sehän olikin ennen poppibändillekin tarkan markan paikka päättää, kumpaan menee, jos valintatilanne tuli eteen. Sehän sitten saneli tulevan.
uruttaja
19.05.2005 16:21:03
Sehän olikin ennen poppibändillekin tarkan markan paikka päättää, kumpaan menee, jos valintatilanne tuli eteen. Sehän sitten saneli tulevan.

Humppaosastollahan se oli joko tai, Punainen tai Sininen. Nyt näyttää ainakin artisteilla olevan joustavampaa. Näyttää myös monet poppibändit vetävän kaikilla yhtiöillä, hyvä niin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)