Aihe: Musaliikkeet Espoossa
1 2
Jaz
24.04.2003 12:05:07

Löytyykö Espoosta muita musa/soitinliikkeitä kuin Espoon musiikki Tapiolassa? Ei ainakaan google löytänyt muita.
Fortune
24.04.2003 12:15:29
Ei tietääkseni ole muita. Eipä liene suuremmin markkinoita, kun naapurikylässä on niin paljon alan kauppoja.
Kaupallisuus on ihkua!
www.anttischroderus.com
Jaz
24.04.2003 13:02:09

Ei tietääkseni ole muita. Eipä liene suuremmin markkinoita, kun naapurikylässä on niin paljon alan kauppoja.

Kun ei viittis naapurikylään asti mennä plekuja ostamaan.. No pitää käydä tsekkaamassa se tapiolan mesta.
KanZuu
24.04.2003 13:33:56
Kyllä sieltä plekuja saa ainakin. Ja mielestäni ihan mukavia myyjiä, antaa testailla soittimia ja speduja ja yks myyjä kuka usein on antaa jo alea kun ostan. Sieltä kautta voi myös tilailla tuotteita, jos ei vaikka thomanniin luota. Eli miksi lähteä stadiin asti? No juu minä suosittelen ainakin Espoon Musiikkia.
N_Bates
24.04.2003 14:25:31

Juu, ihan mukava putiikkihan tuo on. Valitettavasti vaan aika syrjässä.. Meikäläinen ainakin bussilla pääsee stadiin paljon helpommin kuin tuonne.. Siirtyisivät takas siihen tapiolan keskustaan niin ois bueno.
KanZuu
24.04.2003 15:34:06
Onks ne ollu tapiolan keskustassa? Olin syksyllä siellä ekaa kertaa enkä siis tiedä. Ja kyllähän sinne pääse tapiolasta bussilla lähes ihan viereen, mä joudun tulemaan suomennojalta eka tapiolaan ja sieltä sitten vaihtamaan bussia, paitsi että nyt kesällä varmaan pyörällä menen ei niin pitkä matka kuitenkaan ole.
Fortune
24.04.2003 18:16:07
Juu, ihan mukava putiikkihan tuo on. Valitettavasti vaan aika syrjässä.. Meikäläinen ainakin bussilla pääsee stadiin paljon helpommin kuin tuonne.. Siirtyisivät takas siihen tapiolan keskustaan niin ois bueno.

Taas näitä kaupunkilaisten kotkotuksia, alle 2 km matkaa Tapiolasta ja monella bussilla pääsee ihan lähelle :)

Annapa olla kun musiikkikauppaan on 100 km eikä ole autoa!
Kaupallisuus on ihkua!
www.anttischroderus.com
Fortune
24.04.2003 18:38:28

Vaan kyllä mua silti vituttaa tarpoa sinne espoon musiikkiin kun se on niin 'tanan syrjässä.....

No, jos totta puhutaan niin kyllä tässä pari kuukautta sitten vähän syljetti talsia matalilla talvikengillä sohjon läpi sinne ja eksyinkin vielä siihen prkleen puisto/metsäkompleksiin kun "oikaisin".

Onneksi on auto nykyään :)
Kaupallisuus on ihkua!
www.anttischroderus.com
KanZuu
24.04.2003 22:27:19 (muokattu 24.04.2003 22:28:09)
Ekaa kertaa kun etin espoon musiikkia kaverini kanssa pyörällä niin ei kyllä millään aluksi löytynyt, lopuksi kun pääsimme sinne saimme sevlville että olimme menneet aivan sen ohi takapuolelta =) Eli aika syrjässä se kyllä on.
ChangeOfSeasons
26.04.2003 19:46:45
Ekaa kertaa kun etin espoon musiikkia kaverini kanssa pyörällä niin ei kyllä millään aluksi löytynyt, lopuksi kun pääsimme sinne saimme sevlville että olimme menneet aivan sen ohi takapuolelta =) Eli aika syrjässä se kyllä on.no ei varsinaisesti syrjässä mutta piiliossa sitäkin enemmän :)
..and I smile and I'll lurn to pretend...
Fortune
26.04.2003 20:41:05
no ei varsinaisesti syrjässä mutta piiliossa sitäkin enemmän :)

Tietysti jos käyttää logiikkaa, niin kyllähän musiikkikauppa löytyy tuollaisessa paikassa sen ainoan kapakan vierestä ja sen kapakan löytää talvisin jalanjälkien ja kesäisin hajun perusteella.
Jormaz
26.04.2003 21:58:26
Hajujäljet johtaa Hakaniemen sillan alle.
Back to the 80's
Fortune
26.04.2003 22:26:55
Hajujäljet johtaa Hakaniemen sillan alle.

Eivät ne perhanat Espooseen, tänne teekkareiden ja ekonomien paratiisiin asti haise.
manfred
27.04.2003 13:15:59
Onks ne ollu tapiolan keskustassa? Olin syksyllä siellä ekaa kertaa enkä siis tiedä. Ja kyllähän sinne pääse tapiolasta bussilla lähes ihan viereen, mä joudun tulemaan suomennojalta eka tapiolaan ja sieltä sitten vaihtamaan bussia, paitsi että nyt kesällä varmaan pyörällä menen ei niin pitkä matka kuitenkaan ole.

Jäät 12,13 tai 14-busseista veke siinä kahta pysäkkiä ennen Sampokujaa, ni joudut kävelemään suoraan pohjoseen vaan jotain 700-800 metriä.
Meiän bändi tulee alas niin ku lyijynen ilmalaiva denatured
JuSu
27.04.2003 13:44:06

Jäät 12,13 tai 14-busseista veke siinä kahta pysäkkiä ennen Sampokujaa, ni joudut kävelemään suoraan pohjoseen vaan jotain 700-800 metriä.

Ja siinä matkalla voit piipahtaa meillä kahvilla, kun ihan vierestä kävelet kuitenkin... =)

JuSu
"One of the great advantages of being a male is, that eventually you get to be a dirty old man."
totaali
27.04.2003 16:34:13
Jep. Mukava liike. Kohtuullisesti kamaa sisällä, edustuksia varsin monista merkeistä eli voi tilata sitä, mitä ei satu olemaan. Mukavat myyjät. Tai ainakin se yksi kaveri, joka on aina liikkeessä paikalla. Oiskohan omistaja itse?
Jyrzä
Jaz
02.05.2003 19:58:45

Ekaa kertaa kun etin espoon musiikkia kaverini kanssa pyörällä niin ei kyllä millään aluksi löytynyt, lopuksi kun pääsimme sinne saimme sevlville että olimme menneet aivan sen ohi takapuolelta =) Eli aika syrjässä se kyllä on.

Tänään sitten kävin tsekkaamassa ko. paikan ja kyllä täytyy myöntää, ettei ollu niitä helpommin löydettäviä paikkoja. Ihan hyvä palvelu liikkeessä ainakin on ja kohtuullisen hyvä valikoima.
LaXu
02.05.2003 20:05:34
Jos Laneyn vahvistimet kiinnostaa, niin kannattaa kysäistä tarjousta Espoon Musiikista, ovat ainakin jonkin verran halvempia kuin Levytukussa. Muuten, sattuuko kukaan tietämään, miten pitkään se pinkki Kramer Stagemaster on roikkunut siellä? :)
"Walking the fine line between bacon and Christian."
Höpötystä omista soittimista ja vempeleistä.
Jaz
02.05.2003 21:08:47

Jos Laneyn vahvistimet kiinnostaa, niin kannattaa kysäistä tarjousta Espoon Musiikista, ovat ainakin jonkin verran halvempia kuin Levytukussa. Muuten, sattuuko kukaan tietämään, miten pitkään se pinkki Kramer Stagemaster on roikkunut siellä? :)

Itse asiassa kiinnostais jonkinlainen multiefektihässäkkä. Jotain digitechin zydeemiä testailinkin tänään, mut ei oikein miellyttänyt.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)