Aihe: Phaser ehdotuksia kitaralle
1 2
McNulty
30.05.2005 12:26:05 (muokattu 30.05.2005 14:04:54)
jos jotain eksoottisempaa phaseria haluaa niin:

- Pigtronix EP1 Envelope Phaser
- Moog MF103

sitten jos budjettiluokka kiinnostaa:

- Danelectro Pepperoni
- DOD VFX20C
- Ibanez PH7 Phaser
- Kohta tuloillaan olevat Behringerit

Nämä siis noiden Boss, EHX, MXR, Digitech yms. lisäksi...

EDIT: Lisäsin Ibanezin spedun budjettiluokkaan yleisön pyynnöstä.
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
Dr. Muff
30.05.2005 13:49:03
Mistä ihmeen suhinasta? Ainakaan se Bossin phaseri millä viime viikolla soitin ei suhissut lainkaan. Mainio peli.

Mulla on ollu joskus bossin PH-2 tai 3 en muista. Semmonen ruma vihreä loota. Leikkas täysin botnen pois ja suhisi ihan törkeesti. Huono, möin pois. Ostaja tykkäs, käytti kiipareihin.
Tuumasta toiseen.
JLM
30.05.2005 14:02:40

Budjettiratkaisuihin vois lisätä Ibanezin PM-7:n. Oon ollut vallan tyytyväinen heräteostokseeni. Säätövaraa on riittävästi, joten vehkeestä saa yleensä aina sen soundin jota kaipaa.
Jymi
30.05.2005 14:18:25
Kiitoksia ehdotuksista. Niillä pääs hyvin hajulle että mitä kaikkea lötyy. EHX:n small stonen sitten tilasin. Lähinnä päätökseen vaikutti kohtuu hinta ja EHX:n sivuilta lötyneet ääninäytteet.
dfloreno
31.05.2005 12:00:47 (muokattu 31.05.2005 13:43:27)

Kiitoksia ehdotuksista. Niillä pääs hyvin hajulle että mitä kaikkea lötyy. EHX:n small stonen sitten tilasin. Lähinnä päätökseen vaikutti kohtuu hinta ja EHX:n sivuilta lötyneet ääninäytteet.

Nostanpa ylös tämän taas, rupesi eräs asia askarruttamaan. Mulla oli joskus tollainen small clone, mutta siinä oli ongelmana aika jyrkkä volumen putoaminen kun sen polki päälle; varsinkin sooloissa tms. tommoinen ei oo ollenkaan hyvä. Toi taisi olla niitä venakko-malleja, kyselisin vaan että onko siinä vieläkin sama 'ominaisuus'?

Tosin, kun ostin MXR:n Phase 90:n siinä taas oli ongelma ratkaistu liiankin tehokkaasti, eli siihen oli itsessään tehty pieni volumeboosti, mutta se johti siihen että koko purkki meni särölle... piti siitä sitten ottaa kompponentti pois, että pysy puhtaana (joo, ko. modi on se R28 show) ... Ei siis mihinkään voi olla tyytyväinen :-).
God made me funky
Hannu H.
31.05.2005 13:25:24

Mimmones ibanezin PT-9 on, jos vaikka mxr:ään vertaa?
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
rosberg
31.05.2005 13:29:26
se mxr:n evh-malli. se on tosi hyvä.

mulla on itellä usa small-stone, sekin on rok.
keep on truckin!
Jungleman
31.05.2005 15:47:16
Mimmones ibanezin PT-9 on, jos vaikka mxr:ään vertaa?

Ilmavampi, miedompi, kevyempi, puhtaampi, ei kaappaa koko soundia vaan lisää pienen ripauksen keijukaistomua. Oli aikanaan minulle turhan kesy ja sivistynyt, hankkiuduin tuosta eroon, koska minun mielestäni phaserin pitää olla rivo ja rasvainen. MXR -kokemusta on vain reissue-mallista, alkuperäisiä antiikkipolkimia en ole edes kokeillut.
Ei se ole vika. Se on ominaisuus.
Mikael
31.05.2005 15:50:46 (muokattu 31.05.2005 15:50:57)

Mun ääni menee myös MRX Phase 90 -lootalle. Hyvä sekä antiikkivehkeenä että uutena.
"Vire on vain suositus, ei pakko" -Juzzu-
msm40
01.06.2005 14:43:36
Itse vaihdoin Phase 100:n pois, tilalle tuli EHX:n Small Stone josta löytyi autuus.
All you really need is your imagination... And few pedals...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)