funkylord 30.05.2005 01:21:42 | |
---|
Voe tokkiisa, että oli lempeän kuulosta jatsia, kun tänne kuopioon E5 festareille saapui soittelemaan. Aivan mahtavaa. Herran Tenorifoni soundi on kyllä mieletön, ja vielä vanhaks patuks ei jää toistelemaan niitä vanhoja likkejä, vaan aina vaan uutta peliin. Tänään oli laulajien ilta. Laulajat pistää sooloja ja Lembit vastailee kysymyksiin kuuliaisesti. Helpon näköistä musiikkia on aina mukava kuunnella, niin kauan kunnes itse joutuu soittamaan. Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita |
Karlsson 30.05.2005 09:38:38 | |
---|
Heh, mulla on Saarsalun levy jostain 70- ja 80-lukujen vaihteesta. Voi sanoa että ukko puhaltaa ns. "ihan täysii" kokoajan. Sama tatsi edelleen? Eemil: "Mä teen nyt jotain legendaarista"
Vasara: "Ai me lähtään vai?" |
funkylord 30.05.2005 11:54:54 | |
---|
Heh, mulla on Saarsalun levy jostain 70- ja 80-lukujen vaihteesta. Voi sanoa että ukko puhaltaa ns. "ihan täysii" kokoajan. Sama tatsi edelleen? Hiljentyny on soitto reilusti. Paljon hiljasia nyanssia on. Ei tullu ollenkaan tunkeva olo. Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
Karlsson 30.05.2005 11:57:28 | |
---|
Hiljentyny on soitto reilusti. Paljon hiljasia nyanssia on. Ei tullu ollenkaan tunkeva olo. Heh, no, mun mielestä se tykistys on oikeestaan aika hauska juttu. Vähän ku joku Gato Barbieri joka vetää läpi aina samalla prööööt-soundilla hempeimmätkin balladit. Eemil: "Mä teen nyt jotain legendaarista"
Heh, no, mun mielestä se tykistys on oikeestaan aika hauska juttu. Vähän ku joku Gato Barbieri joka vetää läpi aina samalla prööööt-soundilla hempeimmätkin balladit. Huomenna ois aamulla sen soittotunti. Saan maksaa itteni kipiäks siitä, mutta son varmaan ihan mahtavaa. Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
Karlsson 30.05.2005 12:49:43 | |
---|
Huomenna ois aamulla sen soittotunti. Saan maksaa itteni kipiäks siitä, mutta son varmaan ihan mahtavaa. Lähetä fanilta terveisiä! Eemil: "Mä teen nyt jotain legendaarista"
funkylord 30.05.2005 13:39:11 | |
---|
Lähetä fanilta terveisiä! Vähän jännittää meininki. Ei oo nimittäin ihan turha fonisti kyseessä. Tosi lempee mies on kyllä hän. Neuvoo varmaan tosi mielellään. Se oli sen keikan jälkeen siinä tuopposellakin tosi mukava. Juteltiin jassista. Vihdoin ja viimein ihminen joka jaksaa hökistä minun kanssa jassista puutumatta. Yleensä ihmiset nukahtaa, tai tylsistyy, kun rupian touhottamaan jostain uudesta levystä jonka oon kuullu. Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
Karlsson 30.05.2005 13:48:08 | |
---|
Vähän jännittää meininki. Ei oo nimittäin ihan turha fonisti kyseessä. Tosi lempee mies on kyllä hän. Neuvoo varmaan tosi mielellään. Se oli sen keikan jälkeen siinä tuopposellakin tosi mukava. Juteltiin jassista. Vihdoin ja viimein ihminen joka jaksaa hökistä minun kanssa jassista puutumatta. Yleensä ihmiset nukahtaa, tai tylsistyy, kun rupian touhottamaan jostain uudesta levystä jonka oon kuullu. Tuttu juttu, tommone. Eemil: "Mä teen nyt jotain legendaarista"
kontrabasisti 30.05.2005 16:10:00 | |
---|
Se oli sen keikan jälkeen siinä tuopposellakin tosi mukava. Juteltiin jassista. Vihdoin ja viimein ihminen joka jaksaa hökistä minun kanssa jassista puutumatta. Yleensä ihmiset nukahtaa, tai tylsistyy, kun rupian touhottamaan jostain uudesta levystä jonka oon kuullu. Höh. Kyllähän mie jaksan kanssa kuunnella, ainut on vaan siinä etten tiedä aiheesta tarpeeks keskustellakseni. Sitten joskus. Tosin, et siekään oo ympäristöbiologian opiskelija, mutta mie en ookkaan tuollanen. Ihana oot silti. :) "Tunne ja improvisaatio korvaavat tekniikan" -Jatta- |