Mr. Mustard 18.04.2005 23:27:08 | |
---|
White Stripesilla on hyvät mahdollisuudet olla kymmenen vuoden päästä Nirvanan asemassa. Bändi, jota vielä yli kymmenenkin vuoden jälkeen jaksetaan haukkua siitä, kuinka se löi sen vihoviimeisen naulan arkkuun, joka lepäilee hautakiven edessä, jossa lukee Rock. Olisinpa mä keksinyt ton;) Sait Plussan! "Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..."
- Lemmy Kilmister |
zorro 18.04.2005 23:27:09 | |
---|
Tätä lausetta en ymmärrä ollenkaan. Jack voi olla ihan hyvä soittaja, mutta kyllä ne sen saundit ovay aivan helvetin rumia ja vastenmielisiä. Se lo-fi touhu menee tällä(kin) bändillä överiksi. missä piisissä on lofi juttuja? Minun käsittääkseni hän soittaa yliohjattua cleanikanavaa ja kertsit soolot tai vastaavat sitten muffilla. ostetaan:danelectro tuna melt tremolo myydään: |
Royal Banzai 24.05.2005 23:49:26 | |
---|
www.whitestripes.com löytyy video Blue Orchidista. On muuten aika rankkaa tavaraa. On tainnu Jack tehdä robertjohnsonit levynnimestä ja tästä videosta päätellen... Does your mama like to reggae? |
Guitar Hero 25.05.2005 09:50:10 (muokattu 25.05.2005 13:45:51) | |
---|
www.whitestripes.com löytyy video Blue Orchidista. On muuten aika rankkaa tavaraa. On tainnu Jack tehdä robertjohnsonit levynnimestä ja tästä videosta päätellen... Mixi sä et oo mulle puhunu mitään. Aina sulle kerron kaikki. E: Megistä vielä. Kyllä munki mielestä sangen kettu tytöks. Net, kun on kuornevia. Ovat välillisesti roipsautettuja keesoja. |
nikomati 26.05.2005 11:01:45 | |
---|
Olipas omituinen tää uus sinkkubiisi, ainakin mun korvaani... Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |
halodrummer 26.05.2005 11:25:06 | |
---|
En ole vieläkään ehtinyt biisiä mistään hankkia. Täytynee koekuunnella kunhan ehtii. "Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä |
tigrushka 29.05.2005 09:52:43 | |
---|
Hyllystä löytyy De Stijl, White Blood Cells ja Elephant, odotan innolla uutta albumia. Rujoa, rosoista ja riisuttua musaa. Tykkään! I got stripes ^..^ |
Mutta verrattuna aikaisempaan tuotantoon, Blue orchid kuulostaa mun korvaan ainakin hitusen siistimmältä. Joten oiskohan pojat ja tytöt menossa sitten vähän väljemmille vesille noista über lo-fi ajoista? Vertaa vaikka blue orchidia-little acornsiin ja bändin livesaundista tietenkin piti vielä sanoa, että oon suurimman osan siitä blackpoolin(?) keikasta nähny ja mun mielestä se siinä ainaki kuulostaa sangen autiolta se saundi tasan siinä vaiheessa, ku J.White lyö sen, minkälie, sekvensserin päälle ja rupee tiluttamaan ylärekisteristä. Kyllä sitä basistii tulee ikävä. Esimerkiks ero black keysiin on sangen huima.. Mikä tietyllä tavalla varmaan johtuu ainakin saundeista.. Kuten myös soolon´jen pituuksista. Just my opinion Net, kun on kuornevia. Ovat välillisesti roipsautettuja keesoja. |
Juugeli 30.05.2005 15:43:37 | |
---|
Mutta verrattuna aikaisempaan tuotantoon, Blue orchid kuulostaa mun korvaan ainakin hitusen siistimmältä. Joten oiskohan pojat ja tytöt menossa sitten vähän väljemmille vesille noista über lo-fi ajoista? Vertaa vaikka blue orchidia-little acornsiin Minä kyllä tykkään niistä aikaisemmista räkäisistä soundeista enemmän kun tuosta sinkun "Led Zeppelin goes grunge"-soundeista. Muutenkaan ei niin hirveän lupaavalta kyllä tuo Blue Orchid kuulostanut, toivottavasti on parempiakin biisejä uudella. Taitaakin tulla jo ensi viikolla.. Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
Royal Banzai 30.05.2005 16:10:13 | |
---|
Minusta on vain ihan hyvä ettei enää olla lo-fi vain sen takia että ollaan lo-fi. Stripes aloitti sen trendin ajat sitten, ja nyt on aika tehdä muutakin. Tosin eipä se soundi vieläkään ihan radio nova-meininkiä ole, vaan rosoa on paljon, eikä miksauksessa ole mitään turhaa tai ylimääräistä. Yhdyn tuohon mielipiteeseen siitä, että soundi jää sooloissa (livenä) aika tyhjäksi. Blue Orchidin kaltaisissa soolottomissa kappaleissa kitarasoundi on niin jättiläismäinen, että on aivan sama, onko siellä sitä bassoa vai ei. Kelatkaapa muuten sitä, että Stripesin suurin hitti (Seven Nation Army) kulkee eteenpäin nimenomaan bassoriffillä. Vaikka se onkin kitaralla jonkun oktaavia alentavan spedun kautta soitettu. Does your mama like to reggae? |
Guitar Hero 01.06.2005 10:00:15 | |
---|
Minusta on vain ihan hyvä ettei enää olla lo-fi vain sen takia että ollaan lo-fi. Stripes aloitti sen trendin ajat sitten, ja nyt on aika tehdä muutakin. Tosin eipä se soundi vieläkään ihan radio nova-meininkiä ole, vaan rosoa on paljon, eikä miksauksessa ole mitään turhaa tai ylimääräistä. Blue Orchidin kaltaisissa soolottomissa kappaleissa kitarasoundi on niin jättiläismäinen, että on aivan sama, onko siellä sitä bassoa vai ei. Pääsipä kappale kuitenkin ilmestyessään Cityn tehobiisiksi, mikä kyllä sinällään on jo meiän sukupolven standardeissa ihan varteenotettava merkintä. Todellakin! On tärkeetä, että bändissä tapahtuu musiikillista evoluutiota; että juttu pysyy mielekkäänä. Ettei tapahdu, hyi hyi hyi, Apulanta ilmiötä, missä bändin todella USKOLLISET fanit ostavat sen orkesterin uuden platan turhia sisällöstä huolehtimatta. Net, kun on kuornevia. Ovat välillisesti roipsautettuja keesoja. |
mr_b 03.06.2005 11:12:52 | |
---|
Yhtye on muuten näemmä keikalla Tallinnassa Club Hollywoodissa kesäkuun 29. Hmm.. We're gonna lose this place just like we lost Atlantis |
Jenka 03.06.2005 11:19:46 | |
---|
Yhtye on muuten näemmä keikalla Tallinnassa Club Hollywoodissa kesäkuun 29. Hmm.. Voisi tulla piipahtamaan Suomessa. "Hitto sä oot ihme naine." -Pitkis 1.6.05 |
PepeAngst 04.06.2005 17:56:40 | |
---|
Aika vähän särökitarajuttuja uudella levyllä. Piano ja akustinen on aika pääasemassa tällä kertaa. Olisin kyllä mielummin kuunnellut vähän rankempaa. Blue orchidin kuultua luulin olevan rankka levy, mutta eipä olekaan. Ihan hyvältä tosin kuullostaa. |
tigrushka 05.06.2005 09:37:50 | |
---|
Yhtye on muuten näemmä keikalla Tallinnassa Club Hollywoodissa kesäkuun 29. Hmm.. Kiitos tiedosta! Tässä täydennystä: lippuja saa myös Tiketistä. I got stripes ^..^ |
Krypto Niitti 06.06.2005 09:01:41 (muokattu 06.06.2005 09:12:36) | |
---|
Loistava bändi. Elephant ja White Bloodcells löytyy levyhyllystä. Tuon uusimman kävin kuuntelemassa ja ikävä myöntää että en tykännyt sitten yhtään. :( Olisin halunnut tykätä mutta ei vaan onnistunut. Voi olla että lähdin ihan väärillä ennakko-odotuksilla liikkeelle kun olin lukenut arvostelun levystä jossa sitä kehuttiin Stripesien "rajuimmaksi levyksi". En kyllä sitten tiedä mistä arvostelija oikein puhui. Mutta tälläkertaa saa jäädä kauppaan minun osaltani. E: Tuon musavideon katselin ja se kyllä toimi. Sai jopa itse biisistä hitusen paremman. Mutta stripesien musavideot ovat kyllä kauttaaltaan olleet ihan helvetin hienoja. |
reverend 06.06.2005 09:27:38 | |
---|
Loistava bändi. Elephant ja White Bloodcells löytyy levyhyllystä. Tuon uusimman kävin kuuntelemassa ja ikävä myöntää että en tykännyt sitten yhtään. :( Olisin halunnut tykätä mutta ei vaan onnistunut. Voi olla että lähdin ihan väärillä ennakko-odotuksilla liikkeelle kun olin lukenut arvostelun levystä jossa sitä kehuttiin Stripesien "rajuimmaksi levyksi". En kyllä sitten tiedä mistä arvostelija oikein puhui. Mutta tälläkertaa saa jäädä kauppaan minun osaltani.
Sama homma minunkin osalta, aikaisemmista levyistä pidän todella paljon, uusi ei iskenyt ollenkaan sinkkubiisiä lukuunottamatta. Jää ainakin toistaiseksi ostamatta. "According to the tabloids, the reason that Brad Pitt and Jennifer Anniston broke up is that one of them wanted to have kids--which is the same reason the Jackson 5 broke up." - Conan O'Brien |
C.F.D.T 06.06.2005 14:10:49 | |
---|
ostin eilen ja ensivaikutelmilta aika pettymys. liian rauhallinen. blue orchid on edelleen paras. no mut annetaan aikaa. "You Can't Dis Hip Hop So Don't You Even Go There" KRS-One |
SaOk 06.06.2005 15:25:32 | |
---|
Itse pidän uudestakin lätystä. Aika rauhallista menoa, mutta hyvä vaan että lisää vaihtelua. Suosikkikappale levyllä on Red Rain. |
Mesikehrääjä 06.06.2005 17:01:10 | |
---|
Aivan loistava levy. Suosikkini heti De Stijlin jälkeen. |