Niskamies 29.05.2005 20:53:29 (muokattu 31.05.2005 22:43:31) | |
---|
Virallisesti semi-pro! |
Wil-J 29.05.2005 20:56:52 | |
---|
Kun kukaan ei ole tuota aloittanut, niin ehdotan että itse alottaisin seuraavan, ja käyttäisimme tätä taustaa: www.sirkkakuulaniskanen.com/tamat.mp3 Miltäs tuntuisi? Kai siihen voi vetää. Huomiona vaan tässä että pari kertaa vähän tökkäsee toi rytmi. Ja basari kuulostaa pahalta. Ja fillejä vähän tiuhaan tahtiin ja aika hallitsevia. Muuten kyllä tosi hyvä. Ei ollut tarkoitus ihan näin negatiivissävytteistä vastausta tulla :) Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
Niskamies 29.05.2005 20:57:39 | |
---|
Kai siihen voi vetää. Huomiona vaan tässä että pari kertaa vähän tökkäsee toi rytmi. Ja basari kuulostaa pahalta. Ja fillejä vähän tiuhaan tahtiin ja aika hallitsevia. Muuten kyllä tosi hyvä. Ei ollut tarkoitus ihan näin negatiivissävytteistä vastausta tulla :) Mikäs siinä basarissa? Voisin varmaan tota taimia pikkasen hioa. Arvaatko muuten kuka soittaa:) Virallisesti semi-pro! |
Wil-J 29.05.2005 21:00:21 | |
---|
Mikäs siinä basarissa? Voisin varmaan tota taimia pikkasen hioa. Arvaatko muuten kuka soittaa:) Okko? Kyllä hyvältä siis kuulosti muuten. Toi basari jotenki jysähtää sieltä läpi liikaa. Kenties liian korkeelle viritetty? Mene tiedä. Mä en tosiasiassa rummuista mitään tiedä, kunhan puhun... Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
Typhus 29.05.2005 21:03:13 | |
---|
itse tykkäsin pohjista! :) ...oon mukana! :) "Play with your soul, Not only with your hands" |
hemmo 29.05.2005 21:03:51 | |
---|
Kai siihen voi vetää. Voi vai? 3 kertaa sleebaa täysin. Ei munsta. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
Wil-J 29.05.2005 21:03:54 | |
---|
itse tykkäsin pohjista! :) ...oon mukana! :) Joo siis kyl mäkin. Meni vaan valittamisen puolelle :) Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
Wil-J 29.05.2005 21:04:35 | |
---|
Voi vai? 3 kertaa sleebaa täysin. Ei munsta. No toi siinä mua just vähän häiritsi, mutta voihan ne yrittää taiteilla vähän jotenki kötystää tai siis jotain! Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
hemmo 29.05.2005 21:05:11 | |
---|
No toi siinä mua just vähän häiritsi, mutta voihan ne yrittää taiteilla vähän jotenki kötystää tai siis jotain! Ja drumpufillit vex. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
Wil-J 29.05.2005 21:06:11 | |
---|
Ja drumpufillit vex. No sitäki sanoin. Mutta siis muuten oli hyvä meininki musta... Tai siis hyvä komppi muuten. Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
JK 29.05.2005 21:06:11 | |
---|
Voisin varmaan tota taimia pikkasen hioa. Mä en ymmärrä rumpujen soitosta mitään, pitääkö noiden fillien kohdalla lopettaa se timen ylläpito??? Arvaatko muuten kuka soittaa:) KMT???? "Älä kysele, pääset vähemmällä" -A.Anttila |
rijopu 29.05.2005 21:19:44 | |
---|
www.sirkkakuulaniskanen.com/tamat.mp3 Miltäs tuntuisi Kiva komppi-idea mutta ei... Hillitön hallisoundi, nykimiset ja giganttiset fillit häiritsee tätä kermapesiitä sen verran, että tuntuisi nihkeältä. 2 mainiota bassoa myytävänä!
No, se on semmoista suomalaista...
kalamies#14 >-)))> |
Niskamies 29.05.2005 21:31:25 | |
---|
Kiva komppi-idea mutta ei... Hillitön hallisoundi, nykimiset ja giganttiset fillit häiritsee tätä kermapesiitä sen verran, että tuntuisi nihkeältä. Ok, mä voisin jonkun toisen kompin laittaa, multa noita löytyy. Virallisesti semi-pro! |
hollstro 29.05.2005 22:05:55 | |
---|
Ok, mä voisin jonkun toisen kompin laittaa, multa noita löytyy. Tuo komppi-idea oli mainio. Suorituksessa on parantamisen varaa: taimi fillien aikana ja heti niiden jälkeen. Rentoutta peliin ja vähän simppelimmäksi niin hyvä tulee. Saundi oli minusta hyvä, kuulostivat laaturummuilta. Pikkuisen toivoisin kaikua himmeämmälle, mutta menee se noinkin. Hyvä että joku yrittää. Kiitos siitä. |
Niskamies 29.05.2005 23:41:03 | |
---|
Saundi oli minusta hyvä, kuulostivat laaturummuilta. Pikkuisen toivoisin kaikua himmeämmälle, mutta menee se noinkin. Kts. omakuva, viikonlopun uusi ostos:) Mutta, pitää pistää jotain muuta komppia peliin. Virallisesti semi-pro! |
chief 30.05.2005 00:20:57 | |
---|
Hyvää yritystä mutta homma kyl kaatuu ihan täysin. Vinkkinä drumpalille vois heittää että ei ehkä ihan noin monimutkasia juttuja kantsi soitella jos ihan perusjutut ei oo hallussa. Niinku taimi ja tatsi ja sillee. Tai voihan niitä soitella kyllä mutta ketä se kiinnostaa? "It's the ear, not the gear. " |
Hyvää yritystä mutta homma kyl kaatuu ihan täysin. Vinkkinä drumpalille vois heittää että ei ehkä ihan noin monimutkasia juttuja kantsi soitella jos ihan perusjutut ei oo hallussa. Niinku taimi ja tatsi ja sillee. Tai voihan niitä soitella kyllä mutta ketä se kiinnostaa? Vuoden vanhaa makkaraa? Eemil: "Mä teen nyt jotain legendaarista"
Vasara: "Ai me lähtään vai?" |
Novis_3 30.05.2005 10:13:02 | |
---|
Vuoden vanhaa makkaraa? Kyllä sie oot NIIN hauska. |
Karlsson 30.05.2005 10:15:02 | |
---|
Kyllä sie oot NIIN hauska. Hauskempaa olis laittaa se linkki siihen kuvaan, mutta ku en osaa. Eemil: "Mä teen nyt jotain legendaarista"
Vasara: "Ai me lähtään vai?" |
Novis_3 30.05.2005 10:16:39 | |
---|
Hauskempaa olis laittaa se linkki siihen kuvaan, mutta ku en osaa. sama täällä, nyt ei nappaa. psst. kopioi kuvan ossu ja liitä. |