evil666 06.04.2005 11:53:07 | |
---|
elikkä waspihan tulee taas kerran suomessa piipahtamaan..onko kellään tietoo niitten keikka seteistä mitä ne on soittana täs lähiaikoina? jonkun tammikuun ja viime vuoden joulukuun setin löysin ja huomasi ettei paljoa muutoksia ole tulle..heh..blackie tykkää vetää samat biisit vuodesta toiseen..heh! onko kellään tietoo onko toi tapahtuma sisäl tai ulkona? ite oon menos tsekkaa kyseiset artistit..tää nyt ei aiheeseen kuulu mut jos joku tietäs et onkox siel halpoja yö paikkoja keikka paikan lähistöl?! Sex,drugs and rock´n roll |
kiss 06.04.2005 12:05:53 | |
---|
waspi on soittan samaa settiä ainakin 15 vuotta...paitsi että pari uutta biisiä on aina lisätty settiin...heh..juu,ite olen menos waspia katsomaan ja odotan ensimmäistä wasp keikkaani innolla.... on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois |
kiss 06.04.2005 12:07:10 | |
---|
taitaapi evill 666 lähtä mun mukana samalle keikalle.....vai mitä sekopää? on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois |
bedlam 06.04.2005 13:37:00 | |
---|
onko kellään tietoo onko toi tapahtuma sisäl tai ulkona? ite oon menos tsekkaa kyseiset artistit..tää nyt ei aiheeseen kuulu mut jos joku tietäs et onkox siel halpoja yö paikkoja keikka paikan lähistöl?! Sisällä Katinkullassa. Yöpaikkojen hinnoista en tiedä vaikka Sotkamosta kotoisin olenkin, mutta Katinkullan omat mökit varmaan eivät ihan halvimmasta päästä ole. Tarpoa saakin sitten kai useamman kilometrin seuraaviin hotelleihin. http://www.mikseri.net/kiasma |
Ozzman 06.04.2005 15:23:50 | |
---|
Waspin voisi mennä kattomaan. Noi kaksi muuta ovat surkuhupaisen huonoja. Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä.
Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87 |
Flash 06.04.2005 15:25:46 | |
---|
There Is A Light That Never Goes Out |
evil666 06.04.2005 16:52:10 | |
---|
taitaapi evill 666 lähtä mun mukana samalle keikalle.....vai mitä sekopää? en mä sun kanssa lähde minnekkään!heh..joo mut kuulitko..mökit maksaa aika paljon..prkl! mut kuitenkin hyvä shou tulossa,voi pommit paukkua mitä nyt noita lordia ja waspia vähän tuntee..heh..mut meininki varmaan hyve! Sex,drugs and rock´n roll |
Angus 30.04.2005 01:45:07 | |
---|
Olisi yksi lippu myytävänä tuonne, ilmaantuikin että Danzig tulee Tukholmaan juuri pari päivää W.A.S.P.:n keikkaa ennen, molemmille keikoille ei ollut varaa lähteä joten Danziggia päätin lähteä katsomaan, W.A.S.P.:n kun olen jo kerran nähnytkin. Joten tuolta lähtee halvalla lippu: http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=17054485"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
kiss 29.05.2005 22:17:49 (muokattu 27.06.2005 14:20:23) | |
---|
OLI KYLLÄ IHAN LOISTAVA KEIKKA WASPILLA VAIKKA VISUAALINEN PUOLI OLI AIKA MINIMAALISTA SILLÄ EI AINUTTAKAAN POMMIA TULLU KOKO SHOWSSA...:( BLACKIE OLI KYLLÄ IHAN MAHTAVASSA LAULU VIREESSÄ SILLÄ JOISSAIN KOHTIA OIKEIN TULI OIKEIN KYLMÄT VÄREET NISKAAN KUN KUUNTELI MITEN HYVIN SE LAULOI.. BÄNDIKIN SOITTI TODELLA HYVIN VARSINKIN KUN HUONOIN MUSIIKILLINEN LENKKI ON HEITETTY POIS....ELI CHRIS..SOUNDIT EI TOIMINUT IHAN TÄYSILLÄ MUTTA KYLLÄHÄN NE IHAN KOHTALAISET OLI... TYPERIN JUTTU KEIKALLA OLI KYLLÄ NE BLACKIEN LIHAN PALOJEN HEITTELYT SINNE YLEISÖN JOUKOON...SITÄ EN YMMÄRTÄNYT... UPEA KEIKKA....HALUAISIN NÄHDÄ WASPIN UUSIKSI.. SETTI:ON YOUR KNEESE INSIDE THE ELECTRIC CIRCUS HATE TO LOVE ME LOVE MACHINE WILD CHILD ANIMAL(FUCK LIKE A BEAST) HEADLESS CHILDREN THE IDOL KILL YOUR PRETTY FACE REAL ME HEADLESS CHILDREN(REPRISE) I WANNA BE SOMEBODY SLEEPING IN THE FIRE BLIND IN TEXAS Älä kirjoita isoilla kirjaimilla kaikkea, sillä se tulkitaan huutamiseksi! - Moderaattori on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois |
Phobophile 29.05.2005 22:18:44 | |
---|
MIELENKIINTOISTA! Kauko Säädin yhtyeineen esittää kappaleen Remote Control |
Torniojaws 29.05.2005 22:25:14 | |
---|
EN SAANUT SELVÄÄ, MITÄ SANOIT? So sweet the hour, so calm the time,
I feel it more than half a crime,
When Nature sleeps and stars are mute,
To mar the silence ev'n with lute. |
Miten niin et saanut selvää.....?höh.. on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois |