MK73 29.05.2005 15:27:46 (muokattu 29.05.2005 16:28:16) | |
---|
Eksyin kyseisen herran nettisivuille ja huomasin, että viime vuonna on ilmestynyt tämmöinen live-CD/DVD pläjäys. Onkos kukaan tullut hommanneeksi? Onko hyvä? Soittajakaarti ja biisilista ainakin näyttivät mielenkiintoisilta.. miten taittuvat kuuluisat Porcaro-groovet? Lowdown, Lido Shuffle, Jojo.. CD-version tuottajaksi oli merkitty (yllätys yllätys) David Paich! Vai onko edes julkaistu Suomessa kun en ole missään törmännyt? |
Näkyy ainakin CDON:ista olevan saatavilla. Mä ostin kuriositeettina joskus tuommoisen tupla-cd kokoelman... Onhan siellä hetkensä Mutta tosissaan tuosta uudesta parhaimpien iskujen livestä ei ole havaintoa Mä lopetan nää hommat! |
Notefix 30.05.2005 11:32:35 | |
---|
Hmm, pitää varmaan hankkia...Diggaan kyllä noista studiolevyistä. Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
MK73 30.05.2005 16:15:20 | |
---|
Boz Scaggs vaikuttaa ainakin Suomessa jääneen melko tuntemattomaksi artistiksi. Suosittelen ehdottomasti tutustumaan. Toto/Steely Dan -faneille putoaa varmasti. Minä tykkään eritoten Silk Degrees -albumista (1976). Mikäli olen oikein ymmärtänyt, David Paich, David Hungate ja Jeff Porcaro olivat Scaggs:in kiertuebändissäkin noihin aikoihin. Ja elettiin siis aikaa ennen Totoa. |
M.i.k.key 30.05.2005 18:21:08 | |
---|
Totossa on muuten uusi jäsen! Greg Phillinganes on nykyään niinkuin virallisesti bändin jäsen.
Mä lopetan nää hommat! |
Notefix 31.05.2005 13:47:03 | |
---|
Totossa on muuten uusi jäsen! Greg Phillinganes on nykyään niinkuin virallisesti bändin jäsen. Mahtava juttu muuten...Phillinganes on aivan loistava. Just hankin sen ekan soololevyn, hienoa stuffia! Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |